ביטוח קרייזלר (CHRYSLER)מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח קרייזלר (CHRYSLER)במה הוא מיוחד?

הרי שביטוח רכב לקרייזלר מורכב משלושה רבדים עיקריים. ביטוח חובה, מקיף וצד ג'. באם רוכשים ביטוח מקיף, הרי שצד ג' נכלל. באם רוכשים ביטוח חובה, כפי המתבקש מטעם חוק רכב מנועי – צד ג', ונזקי רכב לא נכללים.

דגמי קרייזלר (CHRYSLER) שאפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רכבים מדגמי קרייזלר, כמו: קרייזלר פסיפיקה, ואחרים.

כמה עולה ביטוח קרייזלר (CHRYSLER)?גם טווח זה בסדר

כמה עולה לבטח רכב קרייזלר? זו שאלה מצוינת הנובעת ממספר גורמים. פרופיל הרכב, פרופיל הנהג ומדיניות חברה פנימית. המחיר משתנה, באופן טבעי מחברה לחברה, ועל כן כדי לאמוד את כמותו – מתבקש לקבל הצעת מחיר, וכמובן לגלוש בשוק הביטוחי ולגלות הצעות מחיר אחרות, אולי במסגרת השוואת ביטוחים. שאגב, סוכן ביטוח יכול לסייע ביישומה.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של קרייזלר פסיפיקה, ל-NHSTA (ארגון בטיחות בדרכים אמריקאי) יש דירוג של 5/5 במדד הבטיחות לשנת הבדיקה של 2019.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
TOP אספנות

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח קרייזלר (CHRYSLER)?אל תוותרו על הכיסוי

מדוע, בסך הכל, לרכוש ביטוח לרכב קרייזלר? ובכן, אם יש לו עלויות תיקון, בין אם בלאי, נזקים, תאונות ומה לא – ורוצים לתת לחברת הביטוח לטפל בזה, בעיקר ובייחוד אם מדובר בסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים – ובכן, זו כבר סיבה אחת.

סיבה שנייה, היא באם רוצים לכלול שלל סעיפים שונים, כמו היכולת לטפל ברכב במוסך שיש בו חלקים מקוריים, או לקבל רכב חלופי באם הקודם כבר לא איתנו מסיבה כזו או אחרת. לבחירת הלקוח.

כך או כך – המטרה היא לתת מענה לבריאות ותקינות הרכב, או לפחות לנוחות הלקוח. כשהרכב תקין ושמור היטב, יש לכך השפעה על מחיר המחירון שלו, שהרי בכל מקרה יכול לרדת משנה לשנה. באם הוא יורד משנה לשנה, אך הרכב שמור – הירידה יכולה להיות מינימלית, או אפילו לא להשפיע על משא המתן בין הקונים והמוכרים של הרכב.

נמליץ כעת, שלדעתנו חשוב לכלול דבר מה בחוזה הביטוחי, ולוודא שהחוזה הביטוחי הנחתם כולל סעיף שמאפשר ללקוח לקחת את רכבו לכל מוסך שירצה, כך שיתאפשר לו לבחור במוסכים עם חלקים מקוריים. ולתעד זאת נאמנה, כדי להציג לקונים פוטנציאליים בעתיד – שלרכב, חלקים מקוריים.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא. בכך ניתן יהיה להשפיע על מחיר המחירון לטובה, כך שגם אם הוא יורד מדי שנה – הדבר יעמוד לנגד העובדה שהוא למעשה במצב נהדר "ומקורי".

שכן ספציפית עבור קרייזלר פסיפיקה, ישנה ירידת ערך של 17.1%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 36% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-51.4% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח קרייזלר (CHRYSLER)?הצמדו לחברות מתמחות

איך רוכשים ביטוח לרכב קרייזלר? פשוט, מדברים עם חברת ביטוח ומבקשים ביטוח לרכב קרייזלר. איך עושים זאת בחכמה? פשוט, עושים חקר שוק, על הכיסויים המתבקשים, איך לבחור נאמנה, מה רלוונטי עבור דגם רכב ספציפי שיש ברשותך, וכיוצא בזה.

כך שברור לך מה הן העלויות, ובאילו כיסויים לבחור, באילו לא, וכיוצא בזה. או מנגד – לקבל את עזרתנו בדבר, ולקבל ליווי מקצועי של סוכן ביטוח בכל אשר ציינו לעיל.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק