ביטוח רכב אינפיניטי (Infinity)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אינפיניטי (INFINITY)במה הוא מיוחד?

מצד אחד, אפשר לטעון, שביטוח רכב – הוא זה שחל הן על רכבי אינפיניטי והן על סוגי רכבים אחרים, כמתבקש על פי חוק מבלי שוני בכיסוי הביטוחי. מצד שני, אפשר לטעון שהמיוחד בביטוח חובה, שגם אם כל חברות הביטוח מציעות את אותו הדבר בדיוק עבור אותו מוצר, הרי שהמחירים בהם הוא מוצע – יכולים להיות שונים, כמו גם טיב השירות ותנאי הפוליסה. אכן כן, ניתן לבצע השוואת מחירים, ולצאת לשופינג בעולם הביטוחי – כדי למצוא את המדויק.

יתרה מכך, יש לנו רמות תוכן נוספות של ביטוח, ואלו כמובן הן ביטוח צד ג', כמו גם ביטוח מקיף. ביטוח צד ג', נכלל בביטוח מקיף, בעוד שביטוח מקיף מכיל עולמות שלמים של סעיפים ביטוחיים. למעשה, כדי למצוא ולדייק אילו מן הסעיפים הביטוחיים אכן רלוונטי לנהגי אינפיניטי ואחרים, ייתכן שעזרתו של יועץ ביטוח, כזה או אחר – תהיה בעלת ערך.

כך או כך – הן ברמת ביטוחי המקיף, צד ג' וחובה – תינתן האפשרות להשוואת מחירי ביטוח ובחירה בחבילה היעילה והמתאימה ביותר לכל אינדיבידואל.

אילו דגמים של אינפיניטי (INFINITY) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן טבעי, ניתן לבטח דגמי אינפיניטי רבים:

  • אינפיניטי Q30
  • אינפיניטי QX30
  • אינפיניטי QX60
  • אינפיניטי Q50
  • אינפיניטי QX50

כמה עולה ביטוח אינפיניטי (INFINITY)?גם טווח זה בסדר

עלותו של ביטוח אינפיניטי יכולה להתבסס על שלושה מאפיינים:

  1. פרופיל הנהג
  2. ההצעה הביטוחית בחברה נתונה
  3. התאמה אישית של הביטוח

על כן, נהגים שונים יכולים לקבל הצעות ביטוחיות שונות, מאותה חברה. בעוד שנהגים זהים (דהיינו, אותו אדם), יכולים לקבל הצעות ביטוחיות שונות, עבור אותה הצעה, מחברות שונות. אי לכך ובהתאם לזאת – השוואת מחירים, כמו גם תחשיבי העלויות של הביטוח (שלוקחות בחשבון פרופילי נהג וכיוצא בזה), מניבים עלויות שכנראה ניתן לצפות מראש טרם בקשת ההצעה מחברת הביטוח (אלא אם כן יש דרך ייעודית לחזות את הדבר).

יתרה מכך, בהינתן התאמה אישית של סעיפי ביטוח מקיף – לבחור מה כן ומה לא, אפשר להשפיע עוד יותר על המחיר. בהינתן רצון לקבל את עזרתנו בהתאמה אישית שכזו, כדי לבחור את המדויק (לדעתנו), הדבר אכן אפשרי.

נציין, בנוסף לכל זה, שפקטור ספציפי בהשפעה על עלות ביטוח אינפיניטי, הוא שיש לו דירוגים גבוהים במבחני בטיחות. אם ניקח לדוגמה את אחד מדגמי המודל, נראה שאינפיניטי Q30, קיבלה 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2015, כך שמבחינה ביטוחית – ייתכן שזה יבשר טובות על מחירי הפוליסה.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
TOP אספנות

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לאינפיניטי (INFINITY)?אל תוותרו על הכיסוי

ישנן סיבות שונות לרכוש ביטוח לאינפיניטי, ואנחנו אפילו לא מדברים על ביטוח החובה לרכב. ישנם סעיפים מעניינים בביטוח מקיף לרכב אינפיניטי, כמו לדוגמה – רכב חלופי. חברת הביטוח יכולה, לדוגמה, לספק רכב חלופי – בהתאם לתנאי הפוליסה. השוני בין שלל חברות הביטוח יהיה כמובן בזמן עבורו ניתן יהיה לקבל רכב חלופי, כמו גם בגובה ההשתתפות העצמית, כמו גם בעלות הכיסוי, וכיוצא בזה.

ספציפית עבור Q30, ניתן לראות ירידת ערך של 17%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 39.5% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-55.8% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

בזאת אנחנו יכולים לראות שקיימת ירידת ערך טבעית, במחיר המחירון – מבחינת כוחות השוק של שווקי הרכבים בישראל. זאת לפי אתר קארזון, על כל פנים. המשמעות היא, שבאם רוצים למכור את הרכב, ייתכן שההצעות יהיו מושפעות מציפיות השוק לגבי ערך הרכב. ציפיות השוק, יכולות להיות מושפעות גם מן המצב התקני של הרכב. המצב התקני של הרכב יכול להיות מושפע מהיסטוריית התיקונים שלו. באם לדוגמה היו תאונות, או פשוט בדיקות תקופתיות – והרכב קיבל את "המגיע לו", כדרך מוסכים שיודעים את מלאכתם, ועוסקים בחלפים מקוריים ואיכותיים – הרי שזה יקבל שיקוף בספרי הרכב, יחד עם היסטוריית הטיפולים ואף פרטיהם האישיים של הטכנאים. הדבר יכול לשקף שהרכב שמור ואיכותי – ועל כן להשפיע על ערכו, לתפישת השוק.

ניתן יהיה לקבל אפקט זה ביתר קלות, דרך החלת ביטוח מקיף – שיכסה את עלויות התיקונים, בייחוד שיכלול בתוכו סעיף שמאפשר למבוטח לבחור היכן לתקן את רכבו (באותם מקומות איכותיים), ובכך לקחת שליטה על בריאות הרכב, וערכו בשווקים.

איך לקנות ביטוח אינפיניטי (INFINITY)?הצמדו לחברות מתמחות

ישנם אינספור מאפיינים ואפשרויות לרכישת ביטוח אינפיניטי, בין אם מדובר בפלטפורמות האינטרנט השונות, או קווי הטלפון הקיימים של חברות הביטוח. דרך נוספת, היא דרך סוכן ביטוח שמבין את מלאכתו (כמו אצלנו, אהמ), ויודע לדייק סעיפי ביטוח להתאמה אישית בביטוח מקיף, כמו גם לעזור בהשוואת מחירים של סוגי הביטוח השונים.

בהינתן רצון לקבל את עזרתנו בדבר – ניתן כמובן לבקש את האפשרות לרכוש דרכנו, ולקבל את הדרכתנו כדי לאתר את החבילה הביטוחית הטובה ביותר שאנחנו יודעים לדייק.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק