ביטוח רכב איסוזו (Isuzu)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח איסוזו (Isuzu)במה הוא מיוחד?

כל ביטוח המיועד לרכבי איסוזו, הוא ביטוח איסוזו, והדבר כולל הן את ביטוח החובה לרכב, ביטוח צד ג', וביטוח מקיף. מצד אחד, ביטוח חובה – הוא זה שכנראה נבחר לרכוש בכל מקרה, בהינתן כך שיש לנו רכב איסוזו באחזקתנו, והדבר מתבקש על פי חוק – ומצד שני, יש לנו אפשרות באם לרכוש את ביטוח צד ג', כמו גם ביטוח מקיף.

ביטוח חובה מכסה נזקי גוף, אך לא נזקי רכוש וצד ג', בעוד שביטוח מקיף, אכן מכסה אותם ויכול להכיל גם צד ג'.

אילו דגמים של איסוזו (Isuzu) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

ניתן לבטח רבים מדגמי איסוזו:

  • איסוזו דימקס דאבל קבינה
  • איסוזו דימקס חד קבינה
  • איסוזו Sumo 

כמה עולה ביטוח איסוזו (Isuzu)?גם טווח זה בסדר

ביטוח חובה לרכב איסוזו, יהיה נא זהה על פני חברות ביטוח שונות. כולן, בכללן – יציעו את אותו הדבר, והשוני בין ההצעות יהיה בתנאי הפרמיה, כמו גם במחירה. ועם זאת, דרך השוואת מחירים זהירה – אפשר לגלות עלויות שונות, ובכך לקבל כיסוי מתאים, במחיר הולם. ניתן להשוות מחירים גם עבור ביטוח מקיף וצד ג', כדי לגלות מחירים יעילים יותר. והדבר כבר יכול להשפיע בצורה נהדרת על העלות הסופית שנגלה.

נציין, בנוסף לכל זה, שפקטור ספציפי בהשפעה על עלות ביטוח איסוזו דימקס, הוא שיש לו דירוגים גבוהים במבחני בטיחות. אם ניקח לדוגמה את אחד מדגמי המודל, נראה שאיסוזו דימקס, קיבלה 4/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2012, כך שמבחינה ביטוחית – ייתכן שזה יבשר טובות על מחירי הפוליסה.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לאיסוזו (Isuzu)?אל תוותרו על הכיסוי

לכל בעל רכב יש סדר עדיפויות משלו. יש כאלו שיראו לנכון לרכוש ביטוח רכב, כי הם מבינים שזה חלק מהחוקים שבאים עם נהיגה ברכב, בכבישי ישראל – וזה מקובל מבחינתם. יש כאלו, שיבחרו לרכוש ביטוח מקיף, כי הם נהנים מהעסקה הביטוחית שניתן לקבל, כמו גם מן ההתאמה האישית המרובה.

ניתן לדוגמה, לקבל כיסוי על המראות, על הציוד ברכב, ועל שלל פריטים וסעיפים ביטוחיים אחרים. יתרה מכך, ישנן סיבות נוספות לרכישת ביטוח מקיף.

באופן פשוט, כאשר מחזיקים ברכב יוקרה – עלויות התיקון, יכולות להיות יוקרתיות. זה הרי הגיוני, לאור כך שעלותו של הנכס גבוהה היא גם כן. עם זאת, ביטוח מקיף – יכול לתת מענה, ולכסות אותן עבורנו. אין סיבה לכסות עלויות גבוהות, כאשר ניתן לכסות אותן על ידי כיסוי ביטוחי. יתרה מכך, בהמשך הדרך – באם יהיה רצון למכור את הרכב לאדם אחר, הרי שיהיה רשום בהיסטוריית הטיפולים, בספרי הרכב באם הרכב קיבל טיפול מתאים וזמין עבור הרכב, ובאם הייתה הקפדה על טיפולים תקופתיים. באם היה הדבר, הרי שהרכב ייחשב לבריא יותר, והמחיר שלו יישמר למקור, במידה רבה יותר. ביטוח מקיף יכול לעזור למבוטח להקפיד על טיפולים תקופתיים ונקודתיים במקרה של תאונה – על ידי כך שהוא מאפשר כיסוי עלויות, כמו גם מאפשר בחירה במוסכים שמתקנים את הרכב עם חלקים איכותיים. הדבר יכול להיות מדובר הן בעל פה, והן כדרך ספרי הרכב.

ערך הרכב יורד מדי שנה, על פי מחיר מחירון, בכל מקרה. לפנינו הנתונים הבאים:
ספציפית עבור איסוזו דימקס, ישנה ירידת ערך של 16.9%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 29.7% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-40.1% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

על כן, ערכו (במחירון השוק) של הרכב יורד באופן ניכר מדי שנה, כמו גם בקצב קצת יותר גבוה מהממוצע הארצי לרכבים (לפי אתר קארזון). וזה כאשר הרכב שמור היטב. המשמעות היא, כל פעם שנרצה למכור את האיסוזו שלנו, נעמיד את הרכב למכירה במחיר קצת יותר נמוך, פר השנה שהחזקנו בו (אם עוקבים אחר מחיר מחירון). אם הרכב שמור היטב, זה הסטנדרט של הורדת המחיר.

אם לא, אם לא לקחנו אותו לטיפול, ולא תיקנו אותו אחרי תאונות – ערך הרכב, יירד משמעותית אף יותר. ביטוח מקיף יכול לאפשר לנו הן לקחת אותו לטיפולים תקופתיים בהתאם, שיירשמו בספרי הרכב לקונה המסור הבא, והן לתקן בקלות ובפשטות לאחר תאונות, אם בכלל. הדבר יאפשר לרכב לשמור על ערכו, כמו גם לתפקד טוב יותר תוך שהוא באחזקתנו.

איך לקנות ביטוח איסוזו (Isuzu)?הצמדו לחברות מתמחות

שאלת ה-"איך", לא מתייחסת רק להליך הסטנדרטי של הרמת טלפון לחברת הביטוח, אלא לרמה האיכותנית של התהליך. כמו שניתן ללכת לשוק ולרכוש דבר מה בלי אבחנה, כך ניתן לעשות בשוק הביטוחי. באופן דומה, ניתן ללכת לשוק, ולהסתכל מה אנחנו קונים, אם המחיר הולם – אם יש במוצר את כל שאנחנו רוצים – בדרך זו, אנחנו יכולים לבטח, שהחבילה הביטוחית – אכן מתאימה דיו.

סוכן ביטוח מטעמנו, יכול לעזור בתהליך זה – הן ברובד של השוואת המחיר, והן ברובד של התאמה אישית, כשזה נוגע לסעיפים ביטוחיים שונים. המטרה היא, כמובן, מציאת החבילה הביטוחית המדויקת יותר לרצונות הלקוח, כמיטב יכולתנו לאתר.

לדוגמה, ביכולתו של סוכן ביטוח, ליידע את הלקוח הפוטנציאלי לגבי סעיפי ההשתתפות העצמית. עקב מיומנותו וניסיונו של הסוכן, תינתן לו האפשרות לזהות שאמנם מחיר הפוליסה אטרקטיבי מחד, ועם זאת מציע סעיפי השתתפות עצמית מרובה, מאידך. ועל כן – מדובר בתמיכה ועזרה, בהתאמה אישית של פוליסה – שיורדת לפרטים הקטנים, בקלות יחסית. וזוהי העזרה המוצעת בפסקה זו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק