ביטוח רכב אלפא רומיאו (Alfa Romeo)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אלפא רומיאו (Alfa Romeo)במה הוא מיוחד?

כשזה נוגע לחברת אלפא רומיאו, הרי שאנחנו עוסקים בחברה, שהשורשים שלו מכובדים, נועזים ומעניינים. נתחיל מזה, שכמו רבות מחברות המכוניות כיום – היא נוסדה במאה הקודמת. למעשה, בשנת 1910. זמן לא רב לאחר מכן, הפיקה החברה מכונית שזכתה באליפות העולם הראשונה במרוצי הגרנד פרי למכוניות. בשנים שלאחר מכן, זכתה אלפא רומיאו בעשרות זכיות באותם מרוצי גרנד פרי.

נדמה היה שליצרנית הרכבים התחלה נועזת ואף מרתקת, אלא שבשנת 1933 (כן, היסטוריה עתיקה), הולאמה על ידי הממשלה האיטלקיות, ובשנות השמונים נמכרו החזקות הממשלה לחברת פיאט (המחזיקה בה עד היום). על כן, לא ברור (לכותבים), אם פיאט ממשיכה את הקו הנועז של החברה, קו שגרם לתרבות האיטלקית לאמץ מילים חדשות לאוצר המילים שלה, כמו "אלפיסטה", או "אלפיסטי", אשר ניתן לכנות בהן אוהדים מסורים לרכבי החברה, לפחות בתקופות הוותיקות של היוסדה.

למעשה, מודעה מעלון בריטי הציגה את הכתוב, (בניסוח שלנו), שאם המחיר של המכונית יקר הוא, הרי שזה מתאים לאור כך שמדובר ב- אלפא רומיאו ממלאכת יד. קו נועז בהחלט.
למי מאיתנו שמחזיק במכונית שכזו כיום, ויש עניין לדעת, לא רק איך היא נוצרה (בתמצית) לכדי קיום בעולמנו, אלא גם מה ההיבט הביטוחי של החזקתה, הרי שנשתדל לגעת ברבדים מן הדבר.

סוגי ביטוחים לאלפא רומיאומה נכון לכם?

ביטוח אלפא רומיאו חולש על מספר רבדים של ביטוח רכב. יש לנו את ביטוח החובה לרכב – שהוא הרי הביטוח המתבקש על פי חוק, על פי פקודת רכב מנועי משלהי ההיסטוריה החוקתית של מדינת ישראל. זהו ביטוח, שאכן יש עניין לרכוש אותו, באם נוהגים ברכב באופן פעיל. באם לא, ורק מחזיקים אותו במוסך ליופי – הדבר לא מחייב רכישת ביטוח חובה לרכב.

רובד נוסף, הוא ביטוח צד ג', שיש לו את האיכויות הביטוחיות שלו, וביטוח מקיף – שיש לו אפילו יותר עומקים. כשמדובר על ביטוח מקיף לרכב אלפא רומיאו, הרי שיש לנו עולם שלם של אפשרויות התאמה אישית.

בנוגע לביטוח חובה לרכב אלפא רומיאו, הרי שמדובר בחבילה אחידה, שכל חברת ביטוח אמורה להציע באופן דומה, אם לא זהה – אלא שרק המחיר שונה (כמו גם טיב השירות, ותנאי הפוליסה), מחברה לחברה. דבר מה שניתן לנצל, על ידי משחק נכון עם השוואת מחירים בשוק הביטוחי.

אילו דגמים של אלפא רומיאו (Alfa Romeo) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

ניתן לבטח דגמים רבים מחברת אלפא רומיאו:

  • אלפא רומיאו סטלביו (Alfaromeo Stelvio)
  • אלפא רומיאו ג'וליה (Alfaromeo Giulia)
  • אלפא רומיאו ג'וליה קוואדריפוליו (Alfaromeo Giulia Quadrifoglio)
  • אלפא רומיאו סטלביו קוואדריפוליו  (Stelvio Quadrifoglio)

כמה עולה ביטוח אלפא רומיאו (Alfa Romeo)?גם טווח זה בסדר

באופן טבעי, אם אנחנו עוסקים בשוק ביטוחי שניתן לאפשר בו השוואת מחירים, הרי שהדבר יכול להיות גמיש בהחלט. הצעה ביטוחית מחברה אחת, יכולה להיות במסגרת עלות שונה לחלוטין מחברה אחרת. נוסף על כך, נהג אחד, יכול לקבל הצעה שונה לחלוטין, בדיוק מאותה חברה – מאשר נהג אחר.

על כן, העלויות נזילות עד מאוד, והיכולת לאתר את העסקה הביטוחית הנכונה – היא לזכות הקונה העירני. גורמים רבים יכולים להשפיע על העלות הביטוחית, ביניהם פרופיל הנהג, מדיניות החברה, ופרופיל הרכב.

אם לדוגמה נתייחס לפרופיל הרכב, הרי שפקטור ספציפי ברמת הבטיחות של הרכב יכולה להילקח בחשבון. אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של אלפא רומיאו סטלביו, הרי שיש לו דירוגים גבוהים במבחני בטיחות. נראה שהרכב קיבל ציון של 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2017, כך שמבחינה ביטוחית – ייתכן שזה יבשר טובות על מחירי הפוליסה.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Safe Drive

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לאלפא רומיאו (Alfa Romeo)?אל תוותרו על הכיסוי

ניתן להגיד שחשיבות הדבר נעוצה בדבר הרצון לרכוש ביטוח חובה – שכולנו מבינים שיש בקשה חוקית לרכוש אחד שכזה.

מנגד, לחלקנו יש רצונות לבטח לעומק ולרוחב – את הרכב שלנו, ועל פי כן – ביטוח מקיף לרכב אלפא רומיאו יכול בהחלט מתאים – בין אם אנחנו רוצים לבטח את השמשות, או את הרכב כולו, או להבטיח תנאים ביטוחיים ייחודיים – שיכולים לכלול אספקת רכב חלופי, משלוח דלק ליעד המכונית, ואף בחירה באילו מוסכים לתקן את הרכב. הבחירה יכולה להיות שימושית ורלוונטית לבעלי רכב אלפא רומיאו, כיוון, שבעיקר בגלל שמדובר במכונית יוקרה – בחירה במוסך המתאים, יכולה לאפשר למכונית לקבל חלקים איכותיים ומקוריים.

הדבר יכול לקבל ביטוי הן בהיסטוריית הטיפולים והן בספרי הרכב. שכן, התיעוד שם יכול להראות לכל, שיש לנו עסק עם אדם שלקח אחריות על טיב בריאות הרכב שלו, ועל כן – הרכב אמור להיות במצב טוב. הדבר יכול להיות משמעותי הן לאדם שמחזיק ברכב, והן לאדם ששוקל אם לרכוש אותו כיד שנייה.

שהרי מחיר המחירון, מושפע מכמה גורמים, אחד מהם הוא זמן, והשני הוא מצב הרכב. מצב הרכב יכול להרשים לטובה, באם היו טיפולים תקופתיים, ומענה מתאים לאחר תאונות. הדבר יכול להתבטא בעלות של תיקונים לרכב, וכאשר מדובר ברכבי יוקרה – הרי שהמחיר יכול להיות גבוה באופן יחסי.

ביטוח מקיף, יכול לאפשר לאדם לכסות את עלויות הטיפולים התקופתיים, כמו גם תיקוני הרכב בגין תאונות – ובכך לשמר את בריאות רכבו בפשטות, תוך שהביטוח ממן את ההליכים, ולהראות רצף תחזוקה נהדר עבור הרכב – כפי שיתבטא בספריו.

מחיר המחירון "הרשמי" של רכב, בכל מקרה יורד מדי שנה, והרי – ניתן לראות זאת בנתונים הבאים:
שכן ספציפית עבור אלפא רומיאו סטלביו, ישנה ירידת ערך של 16.6%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 37.1% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-53.3% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

איך לקנות ביטוח אלפא רומיאו (Alfa Romeo)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לרכוש ביטוח אלפא רומיאו דרך שלל חברות הביטוח הקיימות, ופשוט לבדוק מה הן מציעות. וניתן להיעזר בסוכן ביטוח מטעמנו, כדי לנווט בין רבדי השוק, ולאתר את העסקה הביטוחית המדויקת והמהותית, שהיא גם מתאימה לרצונות הביטוחיים (שנכללים בה בדיוק הסעיפים הביטוחיים הרלוונטיים), והיא גם יכולה להיות בעלות האופטימלית ביותר -כדרך היכולת שלנו לעזור ולסייע עם השוואת מחירים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק