כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח רכב מומלצות
Upgrade

ביטוח רכב

EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ON TRACK

ביטוח רכב

ביטוחי רכב לפי יצרן
בלוג ביטוח רכב

נהיגת קיץ – מכילה לא פחות סכנות מנהיגה בחורף

הסיסמאות המוכרות לנו ביותר בתחום הנהיגה מתייחסות לעונת החורף, אך האם ידעתם שנהיגה בקיץ מכילה לא פחות סכנות?
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

נהיגה בקיץ

במה שונה נהיגת קיץ מנהיגת חורף? ובכן, הפעילויות יכולות להשתנות בין העונות. אולי יש יותר גיחות לים, לבריכה, לטיולים ארוכים, לחופשות משפחתיות, וכיוצא בזה. בקיץ, גם קל יותר לשמור על ערנות, כי יש יותר "אש באוויר". אם כי בחורף, קל יותר לשמור על ערנות, כי יותר "חד" (biting cold).

סודות האיזון הקיצי

מאידך, בקיץ אנחנו יכולים להיות צמאים יותר, ולאבד נוזלים במהירות גבוהה יותר – על כן, פתרון הקסם הוא כמובן להצטייד בנוזלים שאפשר להכניס לגוף. זה יהיה נהדר. ואם רוצים – מזגן יכול להיות כלי קסום לעונות החמות. יתרה מכך, ניתן להצטייד במשקפי שמש לנהיגה, כמו גם במגן שמש עבור השמשה קדמית כאשר מניחים את הרכב למנוחתו. עד כה מבחינת הגוף, ומה מבחינת הרכב?

הכן רכבך לקיץ

בהיבט הרכבי, אנחנו יכולים לבחון את תקינות הצמיגים והבלמים, כסטנדרט הכנת הרכב לקיץ. לבדוק מה שלום מערכת הקירור של המנוע (והמזגן), לבדוק איך עובדים מתזי המים לשמשה ואם המגבים פועלים נהדר. שהרי, ניתן לעשות בהם שימוש גם בקיץ, באם רוצים לנקות את החלון מאבק וחרקים.

היבט רכבי נוסף, הוא חווית השימוש שלנו בו. מגבונים לחים יכולים לאפשר מידה נהדרת של ריענון עצמי, כמו גם יעילים לניגוב ההגה, מסיבה כזו או אחרת. נוסף על כך, אם נוסעים לבריכה או לים – ישנה המלצה כללית לשים סנדלים או נעליים, על פני נהיגה יחפה.

טיפים לאופטימיזציה בתנועה

ולגבי הדרך עצמה – אם מתכננים אותה מראש, אפשר לעשות אותה בצורה אופטימלית. ביטוי ידוע בעולם העסקים, ובעולמות אחרים: what get measured get bigger – מה שנמדד, מועצם. במקרה זה, האופטימליות של הנסיעה, מבחינת כמה טוב אנחנו מתקדמים בדרך ליעד.

ביטוח רכב למתקדמים בדרכים

ואיך לא, הבא נדבר על ביטוח הרכב. ביטוח הרכב יכול להיות הן חובה, והן מקיף. אנחנו מעלים את הנושא כיוון שהכתבה נמצאת באתר של סוכנות ביטוח, ועל פי כן יש לנו רשות מוחלטת להסיט את הנושא באופן אלגנטי. יתרה מכך – אם כבר מכינים את הרכב לקיץ – למה לא להכין את הביטוח בהתאם? בין אם מדובר על לחדש, או לשדרג, זוהי הזמנה ידידותית להיעזר בסוכן ביטוח אדיב שיכול לעזור לך בהשוואת מחירים בשוק, או לשדך לך כיסויים שטרם לקחת, אך אולי שקלת בעבר.

ההבדל בין ביטוח רכב חובה למקיף

כאמור, ביטוח רכב יכול להיות חובה – כאשר ביטוח חובה הוא ביטוח על פי חוק רכב מנועי, והוא מתבקש מטעם החוק עבור כל נהג שמכניס את המכונית שלו לתנועה ולכביש. על כן, בכל מקרה מדובר על משהו שאולי יש לך, או אולי תרצה לחדש או לרכוש מחדש בהמשך הדרך – אנחנו ממליצים על שירותנו בנושא, כיוון שאנחנו מעריכים את יכולתנו למצוא לך עסקה מעולה. מהי עסקה מעולה בהיבט של ביטוח חובה?

ובכן, עקב כך שביטוחי חובה הן פוליסה אחידה על פני חברות הביטוח, מה שמשתנה זה המחיר. אם נשווה את הדבר לביטוחים מקיפים, עבורם ניתן לעשות יותר התאמה ואפיון אישי, לכלול או להסיר כיסויים כאלה ואחרים – הרי שבביטוח חובה מה שיש זה מה שיש, לפחות באופן סטנדרטי. על כן, החברות אמורות להציע דבר מה דומה, אם כי במחיר שונה.

הכן ביטוחך לקיץ

ביכולתנו להציע לך הצעות שונות, במחירים שונים. וזה בהיבט של ביטוח חובה, כאשר יש לנו גם צד ג', מקיף – וכל מה שביניהם. כך או כך, הקיץ מגיע (Brace yourself), בשלב זה או אחר – ואיתו גם התחלות חדשות. בין אם בהיבט הביטוחי או שלא, נאחל הצלחה רבה, ואש פנימית משלהבת לדרכך. תודה על קריאתך.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק