כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח רכב מומלצות
VAR

ביטוח רכב

רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ON TRACK

ביטוח רכב

ביטוחי רכב לפי יצרן
בלוג ביטוח רכב

פתרונות מיגון למניעת גניבת רכב

כל בעל רכב ירצה לעשות כל מה שניתן על מנת לשמור על שלמותו של הרכב. אך מכיוון שאי אפשר לחנות את הרכב בסלון הבית, נרצה למגן את הרכב בכל הפתרונות החדישים ביותר.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

אמצעי מיגון מפני גניבת רכב

שמענו פעם אדם שאמר, שהוא מקווה שככל שהטכנולוגיה האנושית תתקדם, ותיצור חוסר איזונים בעולם, לפחות באותה מידה של מהירות – תגיע טכנולוגיה אחרת שתחזיר את העולם לאיזון. וגם אם נדמה שיש אנשים שיודעים לגנוב מכוניות במידה משוכללת, יש אנשים אחרים שיודעים לשמור על מכוניות, במידה משוכללת לא פחות. על כן, מה הם פתרונות המיגון לרכב?

פתרונות מיגון לרכב – הבסיס

באופן כללי, אנחנו יכולים לשמור על הרכב, מפני "גניבת רכב", על ידי חניה במקום מואר ומרכזי, בחניון מסודר או בחניה פרטית ולהשתמש במנעולים (הגה, הילוכים ודוושות). כמו גם, להשאיר את המפתחות במקומות שקל לנו להגיע, אך לא לאחרים. בין אם מדובר על תיק ששוכב על הרצפה, במקום שקל לגשת אליו וכיוצא בזה. מודעות לנושא יכולה לתרום למיגון הרכב.

מערכות לתמיכה ומיגון הרכב

באופן נקודתי, אנחנו יכולים להתקין מערכות שמיועדות להציל רכב מפני גניבת רכב, שאגב, יכולות להניב הסדר נדיב עם חברות הביטוח, כאשר עושים ביטוח רכב – כי אפשר שיהיה לזה אפקט "אמינות ובטיחות", שיעלה את האמון של המבטח. מערכות ביטחון שכאלו יכולות לכלול מערכות התרעה המקושרות למוקד כמו גם לטלפון של בעלי הרכב. אזעקה שחוזרת בניגון תמידי כבר לא חוקית על פי חוק, עקב הרעש הסביבתי שמפיצה, על כן מערכת זו יכולה להיות רלוונטית.

כלי נוסף, הוא משבת המנוע – שמונע מהרכב להניע ללא קוד או מפתח מתאים. במקרים מסוימים, יהיה ניתן להשבית גם את מערכת הדלק או מערכת החשמל – שיכול לעזור לרכב להילקח. אם כי, זה עובד אם מישהו מתכנן לקחת את הרכב תוך שהוא נוהג בו, אך לא אם מישהו מתכנן לגרור אותו או להעמיס על רכב מעמיס.

מערכות מיגון אחרות שיעזרו בנושא של גניבת רכב, וייראו טוב בעיני החברה המאפשרת לקבל ביטוח רכב, יכולות להיות כספת המותקנת על גבי מחשב הרכב – כך שמונעת החלפה של המחשב המקורי של הרכב, ומונעת עקיפה של האימובילייזר המקורי של הרכב.

מה גם, שניתן להתקין פתרונות מסוימים, שנועדו לאתר את הרכב בזמן אמת – באם ישנן מערכות GPS כך שהמשטרה תוכל לזהות את מיקום הרכב בזמן אמיתי, וכיוצא בזה.

פתרונות מיגון שמאפשרים ביטוח מקיף

למעשה, רבים מפתרונות מיגון לרכב – כבר אמורים להיות משולבים בו. משביתי מנוע, יכולים להיות טמונים ברכב החל מייצורו, בעיקר במכוניות חדשות ויוקרתיות – הכוללות שלל אמצעי מיגון כחלק מהמפרט הטכני והמכני שלהן. יתרה מכך, אמצעי מיגון, יכול להיות חלק בסיסי, רף עבור רכישת ביטוח מקיף לרכב. באם רוצים לרכוש ביטוח מקיף לרכב, אפשר שיהיה עניין למגן אותו באמצעים פיזיים וטכנולוגיים, שיאפשרו לרכב לשמור על עצמו באקט של גניבת רכב.

ביטוח רכב מותאם אישית

ואם כבר דיברנו על ביטוח לרכב, הרי שביטוח מקיף לרכב – יכול להעניק כיסוי מפני נזקים פיזיים לרכב, יחד עם פריצה וגניבה. ביטוח מקיף לרכב רגיש מאוד להתאמות אישיות, על פי המצב וההעדפה האישית, ניתן להחליט, להגדיר ולהוסיף כיסויים כראות עינינו – שהם כשלעצמם יכולים להיות חלק ממפרט ההגנות לרכב.

כאשר מבצעים השוואות ביטוחי רכב, אפשר למעשה לגלות את הפרמיה הביטוחית המתאימה ביותר, שהיא הרלוונטית ביותר למיגון הרכב – הן ברמת העלויות החודשיות והן ברמת מה שהיא למעשה מציעה ומה שחברת הביטוח מעוניינת לבטח. אמנם, מצד אחד באמת עשינו המון כדי למגן את הרכב, אך מצד שני – זה יהיה נפלא לדעת שאם בכל זאת מישהו הצליח במלאכתו – וזה יפה מאוד, כי זה מראה שהוא מקצועי להפליא ועבר את כל ההגנות – עדיין יהיה פיצוי כספי מסוים שיתמוך את החלפת הרכב בהתאם.

זה הכל בנושא זה, מבחינתנו – ונשמח לסייע בהינתן רצון להמשיך את השיח, תודה על קריאתך.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק