כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג ביטוח תאונות אישיות

חשיבותו של ביטוח תאונות אישיות בגיל הזהב

גיל הזהב כשמו כן הוא מלא בשמחה ועשייה, זה הזמן להגשים את עצמכם בכל דרך שתרצו, אז רגע לפני שאתם רצים לכבוש את העולם בפעם השלישית, אפשר להציע לכם חבר קטן שישמור עליכם?
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

חשיבות של תאונות אישיות בגיל הזהב

הבא נדסקס לרגע קט על גיל הזהב. יש כל מיני דרכים להתייחס לנושא, אך בוודאי, רבים מאיתנו יסכימו שתקופה זו היא זמן למנוחה, להדרכה (לצעירים), לפניות למה שהחיים באמת מבקשים, ולשגשוג פנימי. אין הרבה שאנחנו אמורים לעשות, מלבד לחיות את חיינו – והאין זו הייתה משאלתנו, לאורך השנים, בלאו הכי? והרי שיש לנו אותה, שנתנו לעצמנו רשות ליהנות.

ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים – כלי לשגשוג בחיים

בין אם זה אומר לטייל למקומות רחוקים, להתחיל תחביב חדש, ואף לשמור על שגרת אימונים – החיים ממשיכים, ואנחנו איתם. על כן, כשהכל מותר ואפשרי, איפה הגבולות? הגבולות מוכתבים על פי מה שאנחנו רוצים לעשות, מה שמרגש, מה שמניע אותנו. וזה בסדר אם יש דברים שהם טיפה יותר מסוכנים מאחרים, אם יש סכנות להיפצע, ליפול ולשבור משהו, הכל יכול להיות חלק מהתוכנית.

שכן, בעולם של היום, גם אם יש רתיעה מסוימת מפני פגיעות או נזקים לגוף, הרי שיש בינינו אנשים שעדיין מאמינים, שזה בסדר להסתכל, ליפול ואז פשוט לתת לעצמנו זמן להחלים. לפעמים, כדי לחיות באמת, יש עניין לשכוח את ההגבלות מאחור, ולעשות מה שליבנו באמת מבקש. ועל כן, עקב כך שזו באמת התקופה לחיות את חיינו (שלמעשה, זו תמיד הייתה התקופה, אך אולי רק כעת אנחנו מבחינים בזאת), למה לתת כוח ועוצמה לדברים שכבר אינם משרתים? למה להישאר בבית מתוך כוונה להישאר בטוחים, ולשמור על הבריאות? זה לא מה שליבנו באמת רוצה (אנחנו מניחים).

כלי עזר להרפתקאות חיינו

על כן, מה יאפשר לנו לצאת החוצה ולחיות את חיינו, ולדעת שגם אם קורה משהו, יש לנו את כל התמיכה כדי להחלים? ראשית כל, כמובן, האמונה, שכך יהיה – היא זו שכבר מאפשרת לנו את הדבר. וברובד הפרקטי, ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים, יכול לאפשר לנו מידה מסוימת של ביטחון, שאם משהו קורה בהרפתקאות שלנו (אפילו אם אנחנו רק הולכים לסופר), יש מישהו שישלם את החשבון, וידאג לכל הטיפולים שלעולם הרפואי יש להציע (בכפוף לפוליסה), כדי לעזור לנו, מבחינה בריאותית ונפשית, לחזור על הרגליים, ולהמשיך לחיות. והרי, לחיות – זהו שם המשחק.

האם כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים?

הכתבה הזאת לא עוסקת בעולם המסוכן שבחוץ, בבעיות שיש לאנשים עם הבריאות, וביכולת של כל אחד להיפגע, וכיוצא בזה. כי אין זה מעניין. ביטוח, במקורו הוא כלי של ערבות הדדית, הוא כלי של תמיכה בקהילה. ואם לקהילה יש מטרה מסוימת, הרי שכלי שתומך בה, הוא כלי שתומך במטרה הזו. על כן, ביטוח לתאונות אישיות בגיל הזהב, יכול לשמש ככלי לחיות את חיינו, לראות עולם, ולדעת שאם קורה משהו – אנחנו מכוסים מבחינה כלכלית. ייתכן שאנחנו בכל מקרה מכוסים מבחינה כלכלית, ויש לנו את הכסף לממן כל טיפול באשר הוא, ואנחנו בכלל לא צריכים ביטוח לתאונות אישיות לפנסיונרים, וזו נקודה רלוונטית.

אלא, שאם בכל זאת בא לנו לשלם אי אילו חשבונות טיפולים על פגיעות ונזקים פיזיים, שהם תוצאה מתאונה שהתרחשה ומכוסה במסגרת תנאי הפוליסה, הרי שיהיה הרבה יותר כיף, נעים ותומך, אם חברת הביטוח תשלם זאת, עבורנו. שכך, גם אם יש לנו את הכסף לבצע את הכיסוי בעצמנו, הרי שזה נחמד שהוא כמו מגיע "מהיקום", ותומך אותנו לבריאות איתנה, פעם נוספת, כדי לחזור להרפתקה של חיינו.

כדי להמשיך את השיח…

אנחנו יודעים, הבריאות שלך איתנה, הראייה שלך מעולם לא הייתה צלולה יותר, והעצמות שלך חזקות כשל סוס (ואף יותר מזה), ואין שום סיבה שבעולם לעשות ביטוח תאונות אישיות, עבור משהו שכנראה לא יקרה. וזה נכון, אך אפשר להתייחס לזה ככלי, כלי לתמיכה עצמית ואישית, להתפתח ולשגשג בעולם. ואם זה משהו שנמצא בעדיפות, גם אם ברור לך שהכל יהיה ויישאר בסדר, הרי שביכולתך לרכוש אותו כעת – ואנחנו נשמח לעזור, ולענות על שאלות בנושא. ניתן כעת להשאיר פרטים, כדי להמשיך את השיח. תודה על קריאתך.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק