ביטוח תאונות אישיות לגיל 50מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח תאונות אישיות לגיל-50שמירה על שגרה פיננסית

ההגעה לגיל 50 נשמעה בעבר כמו גיל מאיים, כיום המצב שונה למדי ובני 50 אינם נחשבים עוד למבוגרים במיוחד או לזקנים. יחד עם זאת לסמל הסטטוס מתלווים גם מספר דברים פחות משמחים, למשל מחירי הביטוח מתחילים לעלות שכן חברות הביטוח עדיין מחשיבות את בני ה-50 פלוס ככאלו הנמצאים בסכנה גבוהה יותר, לכן גם מספר חברות מציעות פוליסות ביטוח תאונות אישיות לגיל 50.

מהו ביטוח תאונות אישיות לגיל 50?כיצד הוא מותאם אלי

ביטוח תאונות אישיות לגיל 50 לא שונה במיוחד מביטוח התאונות האישיות שהחזקתם עד כה, חברת הביטוח מספקת לכם הגנה ביטוחית במקרה של תאונה שהובילה לפגיעה חמורה יותר או פחות, כאשר פגיעות כמו מוות, נכות, אובדן כושר עבודה, אשפוז ועוד נכנסות תחת הגדרת הפוליסה ומזכות את המבוטח בתשלום עבורן.

אופי התשלום במקרה של עמידה בתנאי הפוליסה הוא פעימה חד פעמית, חברת הביטוח מעבירה למבוטח במקרה כזה סכום כסף, כקבוע בפוליסת הביטוח באופן ישיר אל חשבון הבנק של המבוטח, חברת הביטוח לא מגבילה את המבוטח בכל הנוגע לשימוש שהוא יעשה בפיצוי שקיבל, בניגוד לביטוחים אחרים שבאים לטפל במצבים רפואיים.

השוואת ביטוח תאונות אישיות לגיל 50כיסוי נכון במחיר הוגן

לרוב הפער המרכזי בין ביטוח התאונות האישיות בגיל 50 לבין ביטוח תאונות אישיות בגילאים צעירים יותר הוא המחיר ואיכות הביטוח, בטח לא תופתעו לגלות שחברות הביטוח רואות במבוטח מבוגר יותר כמבוטח שנמצא בסיכון גבוהה יותר להיקלע לתאונה.

המחשבה הזאת איננה מנותקת מהמציאות לאור העובדה שמחקרים רבים מראים שבני 50 פלוס מוצאים את עצמם מעורבים לעיתים קרובות יותר בתאונות דרכים, בתאונות ביתיות ועוד. לאור זאת, ייתכן שבדיקה פשוטה של פוליסות ביטוח שבוצעה על ידי שיחה לחברות הביטוח, תוביל לתוצאות לא מספיק טובות. סביר שתקבלו הצעות לביטוחים לא מספיק טובים.

אז מה עושים? פונים ליועצי ביטוח שמתמחים בתחום ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים. היועצים שלנו שולטים בכל הפוליסות המוצעות לבני חמישים ומעלה וידעו לכוון אותם אל הביטוח הטוב ביותר, זה שמצד אחד יספק הגנה ביטוחית טובה ומצד שני יוצע במחיר משתלם והוגן.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות החופש לבחור פוליסה נכונה

אשפוז מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
אמצע החיים למשפחה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מדיכלל הגנה עצמית

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
חוסן למחר

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות

כמה עולה ביטוח תאונות אישיות לגיל 50?גם טווח זה בסדר

המחיר של הפוליסה משתנה בהתאם למה שמציעה לכם חברת הביטוח, בקווים כלליים ניתן לומר שככל שתקרת הביטוח גבוהה יותר אז המחיר של הפוליסה עולה. אולם, יש גורמים נוספים המשפיעים על עלות הפוליסה, למשל, מגוון הפגיעות שבגינן המבוטח יהיה זכאי לפיצוי וכן אופי התאונות שיזכו בפיצוי.

חשוב מאוד לאזן בין הפרמיה החודשית לבין עלות הכיסוי, משיכה למחיר נמוך יותר עלולה להוביל את המבוטח לרכוש פוליסה לא מספיק טובה שבמקרה הצורך לא תעניק לו את הכיסוי הדרוש ואת הסכום הכספי שיסייע לו להתמודד עם הפגיעה אותה הוא חווה.

איזה ביטוח תאונות אישיות הכי טוב לגיל 50?מה הכיסוי שנכון יותר לי

הביטוח הטוב ביותר ישתנה מאוד מאדם לאדם, לכן חשוב להבין לפני שמתכוונים לרכוש ביטוח מה הצרכים שלכם, מה הסיכונים שאתם מוכנים לקחת ומה גובה הפיצוי אותו תרצו לקבל במקרה של פגיעה. לאחר שתבינו את הדברים הללו כדאי לפנות ליועץ ביטוח שידע להתאים לכם ביטוח שיענה על הצרכים שלכם.

חשוב להבין שבתחום הביטוח אין ביטוח אחד שהוא הטוב ביותר, לכל אדם יש ביטוח אחר שמתאים לו יותר, ביטוח הוא טוב אם הוא מותאם באופן אישי לצרכי המבוטח. לכן כדאי לקבל ייעוץ מקצועי לפני שמקבלים החלטה בנוגע לביטוח אותו תרכשו.

חברות ביטוח המציעות ביטוח תאונות אישיות לגיל 50אלו חברות מקיפות יותר?

רוב חברות הביטוח מציעות ביטוח תאונות אישיות לגיל 50, בין החברות הללו ניתן למנות חברות כמו מגדל, כלל, AIG, שומרה, הראל, איילון, הפניקס, ביטוח ישיר, מקפת, מנורה ועוד. כדי להבין לעומק מהם ההבדלים בין הביטוחים השונים צריך להיות בעל ידע בתחום הביטוח, לא להתעצל ולקרוא את האותיות הקטנות אשר מבהירות בדיוק מתי תהיו זכאים לפיצוי ומתי לא.

לאור זאת, טרם רכישת ביטוח תאונות אישיות אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח שיידע לתת לכם עצות מקצועיות ולהכווין אתכם בנוגע לסעיפים החשובים ביותר ובנוגע לסעיפים החשובים פחות מבין הסעיפים המופיעים בפוליסה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח תאונות אישיות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וכו' – כולם מצוינים ונועדו למטרה העיקרית והיא להגן עליכם.
יחד עם זאת, ביטוח תאונות אישיות מבטיח פיצוי כספי מוסכם וידוע מראש במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. היקף הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מתאים בצורה מושלמת לצד הביטוחים הנוספים אשר ברשותכם.
הקדישו דקה לקרוא את המדריך המלא שלנו באתר.

ישנן מגוון פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות בהם ניתן להוסיף ולגרוע כיסוים כגון נכות תעסוקתית, ספורט אתגרי וכדומה.
וודאו לפני רכישת ביטוח תאונות אישיות שאתם מתייעצים עם איש מקצוע ופרטו בפניו את התחביבים "המסוכנים" שלכם.

כיסוי הפוליסה הוא נרחב וכולל כל מקום בעולם ובכל שעה ויום.
לגבי סוג התאונה, פוליסת ביטוח תאונות אישיות מכסה תאונות אשר התרחשו בבית, בעבודה, בדרכים וכדומה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות אינן מכסות פעילויות בהם יש אפשרות לפגיעה עצמית מכוונת כגון: פעילות צבאית אקטיבית, ניסיון התאבדות, פציעות במסגרת סמים, השתכרות ועוד.

לא. בשונה מפוליסות ביטוח בריאות בהם אתם תקבלו החזר כספי בהתאם לחשבונית בגין טיפול רפואי.

בביטוח תאונות אישיות הפיצוי ניתן ללא הגבלה ותוכלו להשתמש בו לכל מטרה.

כמובן, בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ניתן להוסיף את בן או בת הזוג לכיסוי הקיים.

מרבית הפוליסות מאפשרות לכם להוסיף ילדים עד גיל 17.

כמובן, במידה ויש ברשותכם מספר פוליסות ביטוח תאונות אישיות, תזכו בפיצוי כפול.

הכוונה היא לתאונה ספונטנית שבה נגרמה למבוטח פציעה או פגיעה גופנית.

אין אדם אשר חסין מכל תאונה אפשרית שיכולה לקרות, לכן כל אדם ללא קשר לגיל או למצבו האישי, מומלץ לשקול רכישה של כיסוי ביטוח תאונות אישיות ברמות כיסוי שונות.

לא. בעת רכישה של ביטוח תאונות אישיות, אין צורך בהצהרת בריאות.

ספורט אתגרי מעלה משמעותית את הסיכוי לפציעה של המבוטח, השתתפות יזומה של המבוטח בפעילות בעלת סיכון גבוה אינה מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות רגיל.

במידה ואתם נוטים לעסוק בספורט כזה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש כיסוי רלוונטי.

זה לא מכובד להעתיק