ביטוח תאונות אישיות לגיל 60מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח תאונות אישיות לגיל-60הגנה מהפתעות היומיום

רכישת ביטוח תאונות אישיות בגיל 60 יכולה להיות משימה מאתגרת יותר מבעבר, חברות הביטוח מתחילות להתייחס לאנשים מעל גיל זה כמבוטחים בסיכון גבוהה יותר, לכן מחירי הביטוח עולים בצורה משמעותית והנכונות של חברות הביטוח לבטח יורדת. יחד עם זאת מספר חברות המציעות ללקוחותיהן פוליסות ביטוח תאונות אישיות המיועדות למבוגרים מעל גיל 60.

מהו ביטוח תאונות אישיות לגיל 60?התאמה אישית לאופי הגיל

המהות של ביטוח תאונות אישיות לא משתנה עם ההגעה לגיל 60 כלומר, רוב התנאים המופיעים בפוליסות של אנשים צעירים יותר יופיעו גם בפוליסות שלכם, אולם יכול להיות שיתווספו התניות רבות יותר שיכללו קשת רחבה יותר של מקרים בהם הפוליסה לא תעניק לכם כיסוי.

רוב הביטוחים ימשיכו לכלול בפוליסה מקרי מוות, נכות, אובדן כושר עבודה, אשפוז, פגיעה מכוויות ועוד מקרים רפואיים חמורים. בנוסף יכול להיות שיוכנסו החרגות לאופי התאונות שיזכו את המבוטח בפיצוי כספי. מעבר לכך אופי הביטוח לא משתנה בצורה משמעותית. חברת הביטוח תשלם במקרה הצורך את הכסף שמגיע לכם על פי הפוליסה בפעימה אחת ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

השוואת ביטוח תאונות אישיות לגיל 60היקף כיסוי בעלות פרמייה

יש הבדלים משמעותיים בין הביטוחים השונים המוצעים לבני גיל 60, חלק מהחברות מציעות את אותו ביטוח שהן מציעות לאנשים צעירים יותר, אבל בתנאים פחות משתלמים, גובה הפרמיה החודשית עולה ותקרת הכיסוי יורדת.

בנוסף יש חברות שמציעות מסלולים מיוחדים לבני 60, המסלולים הללו מותאמים לאנשים מבוגרים ומכילים תנאים שיכולים להיות רלוונטיים יותר. כדי לדעת להכריע בין פוליסות הביטוח השונות כדי לשוחח עם יועץ ביטוח שמתמחה בתחום ביטוח התאונות האישיות כדי להבין איזה ביטוח הוא המתאים לכם ביותר.

מומחי ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים שלנו ישמחו לעזור לכם למצוא את פוליסת הביטוח הכי מתאימה ואף להתאים אחת בהתאם לצרכים שלכם. חשוב להבין שבגילאים המבוגרים, הצורך בביטוח תאונות אישיות עולה, שכן ההסתברות למעורבות בתאונה עולה באופן משמעותי עם הגיל, מחקרים מראים שמעורבות של בני 60 ומעלה בתאונות דרכים עולה בצורה חדה וכן שמספר התאונות המתרחשות בין כותלי הבית גם כן עולה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות החופש לבחור פוליסה נכונה

חוסן למחר פלוס

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
אשפוז מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
חוסן למחר

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מדיכלל הגנה עצמית

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות

כמה עולה ביטוח תאונות אישיות לגיל 60?פרמיה בהתאמה אישית

מחיר פוליסת הביטוח איננו קבוע, הוא עולה ויורד בהתאם למצב האישי של כל מבוטח וכן בהתאם לאיכות הכיסוי הניתנת על ידיו. לרוב אנשים בריאים יותר ישלמו פחות בעוד שאנשים עם בעיות רפואיות ישלמו יותר עבור הביטוח שלהם.

אסור להתפתות רק למחיר נמוך, לפרמיה חודשית נמוכה יש מחיר ולרוב הוא מתבטא בביטוח פחות איכותי שמעניק לכם כיסוי פחות מקיף. כך ייתכן שכאשר תצטרכו את הביטוח תגלו שהמוצר שנמכר לכם לא מספיק לכם כדי להתמודד עם הבעיה הרפואית אליה נקלעתם.

איזה ביטוח תאונות אישיות הכי טוב לגיל 60?מה הכיסוי שנכון יותר לי

את הביטוח הכי טוב תוכלו לקבל רק אצל מי שמתאים את הביטוח שלו לצרכים שלכם, ביטוח שלוקח בחשבון את הנסיבות הייחודיות שלכם, את אופי העבודה, את רמת החיים, את המצב הבריאותי ומשקלל את הסיכונים והסיכויים מולם אתם עומדים.

ביטוח כזה יכול להיות מותאם רק באמצעות מומחה ביטוח שמביi את הצרכים של הלקוחות מעל גיל 60. יועץ ביטוח טוב ידע להסביר לכם מהם הסעיפים שאתם חייבים לכלול בפוליסה ומהם הסעיפים שאפשר לוותר עליהם. הוא יידע להתאים את תקרת הפיצוי ואת עלות הפרמיה החודשית ליכולות ולצרכים שלכם.

חברות ביטוח תאונות אישיות לגיל 60אלו חברות מקיפות יותר?

חלק גדול מחברות הביטוח בישראל מציעות פוליסות ביטוח אישיות, בין אם מותאמות במיוחד לבני ה-60 ומעלה ובין אם לאו, בין החברות בהם תוכלו למצוא ביטוח ניתן למנות את: כלל, AIG, מגדל, איילון, הפניקס, הראל, מקפת, מנורה, ביטוח ישיר ועוד.

על מנת להצליח בבחירת הפוליסה הטובה ביותר מומלץ מאוד לפנות קודם לכן ליועץ ביטוח שידע להסביר לכם על ההבדלים בין הביטוחים השונים ולהמליץ לכם על הפוליסה שהכי מתאימה לכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח תאונות אישיות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וכו' – כולם מצוינים ונועדו למטרה העיקרית והיא להגן עליכם.
יחד עם זאת, ביטוח תאונות אישיות מבטיח פיצוי כספי מוסכם וידוע מראש במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. היקף הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מתאים בצורה מושלמת לצד הביטוחים הנוספים אשר ברשותכם.
הקדישו דקה לקרוא את המדריך המלא שלנו באתר.

ישנן מגוון פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות בהם ניתן להוסיף ולגרוע כיסוים כגון נכות תעסוקתית, ספורט אתגרי וכדומה.
וודאו לפני רכישת ביטוח תאונות אישיות שאתם מתייעצים עם איש מקצוע ופרטו בפניו את התחביבים "המסוכנים" שלכם.

כיסוי הפוליסה הוא נרחב וכולל כל מקום בעולם ובכל שעה ויום.
לגבי סוג התאונה, פוליסת ביטוח תאונות אישיות מכסה תאונות אשר התרחשו בבית, בעבודה, בדרכים וכדומה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות אינן מכסות פעילויות בהם יש אפשרות לפגיעה עצמית מכוונת כגון: פעילות צבאית אקטיבית, ניסיון התאבדות, פציעות במסגרת סמים, השתכרות ועוד.

לא. בשונה מפוליסות ביטוח בריאות בהם אתם תקבלו החזר כספי בהתאם לחשבונית בגין טיפול רפואי.

בביטוח תאונות אישיות הפיצוי ניתן ללא הגבלה ותוכלו להשתמש בו לכל מטרה.

כמובן, בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ניתן להוסיף את בן או בת הזוג לכיסוי הקיים.

מרבית הפוליסות מאפשרות לכם להוסיף ילדים עד גיל 17.

כמובן, במידה ויש ברשותכם מספר פוליסות ביטוח תאונות אישיות, תזכו בפיצוי כפול.

הכוונה היא לתאונה ספונטנית שבה נגרמה למבוטח פציעה או פגיעה גופנית.

אין אדם אשר חסין מכל תאונה אפשרית שיכולה לקרות, לכן כל אדם ללא קשר לגיל או למצבו האישי, מומלץ לשקול רכישה של כיסוי ביטוח תאונות אישיות ברמות כיסוי שונות.

לא. בעת רכישה של ביטוח תאונות אישיות, אין צורך בהצהרת בריאות.

ספורט אתגרי מעלה משמעותית את הסיכוי לפציעה של המבוטח, השתתפות יזומה של המבוטח בפעילות בעלת סיכון גבוה אינה מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות רגיל.

במידה ואתם נוטים לעסוק בספורט כזה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש כיסוי רלוונטי.

זה לא מכובד להעתיק