ביטוח תאונות אישיות לילדיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח תאונות אישיות לילדיםהגנה על היקרים לנו

ביטוח תאונות אישיות לילדים הוא ביטוח אשר מיועד לספק למי שגילו צעיר מ-18, מטרת הביטוח לספק הגנה ביטוחית במקרה של תאונה שקרתה לילדכם. ביטוח מסוג זה יעניק לכם ולילדכם פיצוי במקרה של תאונה חמורה שתוביל לפגיעה שתדרוש טיפול רפואי כזה או אחר.

מהו ביטוח תאונות אישיות לילדים?האם הוא פיצוי או שיפוי?

ביטוח תאונות אישיות לילדים דומה במהותו לביטוח תאונות אישיות למבוגרים. אולם, כמות הכיסויים בו שונה, למשל הסעיפים הנוגעים לאובדן כושר עבודה שונים וכן מחירי הפוליסה לרוב נמוכים יותר, לאור העובדה שילדים צעירים יותר ויכולים להתגבר על פציעות באופן טוב יותר מאנשים מבוגרים.

בנוסף, בניגוד למבוגרים, המדינה מעניקה ביטוח בסיסי לכל ילד שנמצא באחת מהמסגרות החינוכיות שלה, ילדי הגן ובית הספר זוכים לביטוח תאונות אישיות לתלמידים מטעם המדינה המספק הגנה לילדים בקשת רחבה של מקרים.

כל רשות חינוך מקומית מחויבת על פי חוק חינוך חובה חינם לרכוש ביטוח תאונות אישיות לכלל הבאים בשערי מוסדות החינוך שלה ותוקף הביטוח הוא לכל שעות היום ולכל ימות השנה. כלומר, בניגוד למה שרבים חושבים, ילדי הגן ובית הספר מכוסים מבחינת הביטוח גם אם הם נמצאים בבית או אפילו בזמן חופשת הקיץ.

עלות הביטוח להורי הילדים היא נמוכה במיוחד ולרוב אינה עוברת את רף 50 השקלים ולכן רוב עלות הביטוח היא עלות הביטוח המשלים לביטוח של הרשות המקומית, כמובן במידה וההורים מחליטים לרכוש ביטוח משלים כלשהו.

לכאורה נשמע שהביטוח של משרד החינוך הוא ביטוח שמספק הגנה כוללת לילד אולם זה לא תמיד המצב, יש קשת רחבה של מקרים בהם הביטוח לא מעניק הגנה לילדכם, הבולט שבהם הוא תאונות דרכים. כל תאונת דרכים שהתרחשה מחוץ לפעילות במסגרת חינוכית איננה מכוסה על ידי הביטוח. בנוסף, תאונות שהתרחשו במסגרת פיגוע או מלחמה גם כן אינם מכוסים על ידי הביטוח, יש במדינה אזורים בהם לסעיף זה יכולה להיות חשיבות רבה.

כמו כן, בחלק גדול מפוליסות הביטוח, תאונות קלות שמסתיימות בשבר או בפציעות שטחיות אחרות לא מזכות בפיצוי. לכן, כפי שראינו יש מספר חורים בפוליסת הביטוח לתלמידים שהופכת את רכישת הביטוח המשלים לכדאי יותר.

השוואת ביטוח תאונות אישיות לילדיםכיסוי נכון במחיר הוגן

לפני שמשווים בין ביטוחי תאונות אישיות לילדים חשוב להבין מה מכוסה על ידי הביטוח של הרשות המקומית בה אתם מחנכים את הילדים שלכם. לשם כך תצטרכו לקבל את פוליסת הביטוח מהרשות המקומית, בחלק מהמקרים מדובר במשימה לא כל כך קלה היות ולא כל הרשויות מציגות את הפוליסה באתר האינטרנט שלהן.

כדי לקבל את תמונת המצב המלאה תוכלו לפנות לאחד מיועצי הביטוח שלנו שיוכל להציג בפניכם את פוליסת הביטוח ולהסביר לכם מהם הסעיפים החשובים המופיעים בפוליסה ומה הסעיפים אותם צריך לרכוש באופן עצמאי. בנוסף, מומחי הביטוח שלנו יוכלו לעזור לכם להשוות בין פוליסות הביטוח השונות ולעזור לכם לבחור את הביטוח המשלים הטוב ביותר.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות החופש לבחור פוליסה נכונה

חוסן למחר

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
אשפוז מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
אמצע החיים למשפחה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מומלץ!
אי כושר מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות

כמה עולה ביטוח תאונות אישיות לילדים?גם טווח זה בסדר

מחיר פוליסת הביטוח שמוענקת לילדכם על ידי הרשות המקומית הוא מחיר קבוע שנקבע בכל שנה מחדש על ידי ועדת החינוך של הכנסת. בשנים האחרונות מחיר המקסימום להשתתפות עצמית מצד ההורים עומד על כ-50 שקלים.

בין מחירי הביטוחים הפרטיים יש שונות גדולה, בעיקר כתלות בפוליסה שמעניקה הרשות המקומית. ככל שפוליסת הביטוח שהרשות המקומית מעניקה היא מקיפה יותר כך המחיר של הביטוח המשלים יירד לאור העובדה שהוא יכלול פחות סעיפים וחריגים שלא מופיעים בפוליסה של משרד החינוך.

איזה ביטוח תאונות אישיות לילדים הכי טוב?מה הכיסוי שנכון לי יותר

הביטוח הטוב ביותר משתנה מאוד בהתאם לילד ובהתאם לביטוח תאונות אישיות לתלמידים בו הוא מבוטח, כך במידה והביטוח הקיים לילדכם מקיף, כך הביטוח המשלים הנכון עבורו יכלול מספר מועט של סעיפים וכתוצאה מכך המחיר יהיה נמוך יותר.

לעומת זאת, במידה והביטוח שמגיע לילדכם במסגרת בית הספר אינו מקיף, ביטוח משלים יהיה הבחירה הנכונה עבורכם.

חברות ביטוח תאונות אישיות לילדיםאלו חברות מקיפות יותר?

חלק גדול מחברות הביטוח בישראל מציעות ביטוחי תאונות אישיות לילדים, בין החברות ניתן למנות את מנורה מבטחים, הפניקס, כלל, AIG, שלמה ביטוח, כלל, שומרה, מגדל, ביטוח ישיר ועוד.

קניית ביטוח תאונות אישיות לילדיםמה חשוב לדעת?

לפני שמחליטים לרכוש ביטוח תאונות אישיות לילדים הדבר החשוב ביותר אותו צריך לדעת הוא מה הכיסוי הקיים, המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם להבין מהם הסעיפים החשובים שמופיעים בפוליסת הביטוח שלכם ומהם הסעיפים שנעדרים ממנה.

יש שאלה על ביטוח תאונות אישיות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וכו' – כולם מצוינים ונועדו למטרה העיקרית והיא להגן עליכם.
יחד עם זאת, ביטוח תאונות אישיות מבטיח פיצוי כספי מוסכם וידוע מראש במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. היקף הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מתאים בצורה מושלמת לצד הביטוחים הנוספים אשר ברשותכם.
הקדישו דקה לקרוא את המדריך המלא שלנו באתר.

ישנן מגוון פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות בהם ניתן להוסיף ולגרוע כיסוים כגון נכות תעסוקתית, ספורט אתגרי וכדומה.
וודאו לפני רכישת ביטוח תאונות אישיות שאתם מתייעצים עם איש מקצוע ופרטו בפניו את התחביבים "המסוכנים" שלכם.

כיסוי הפוליסה הוא נרחב וכולל כל מקום בעולם ובכל שעה ויום.
לגבי סוג התאונה, פוליסת ביטוח תאונות אישיות מכסה תאונות אשר התרחשו בבית, בעבודה, בדרכים וכדומה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות אינן מכסות פעילויות בהם יש אפשרות לפגיעה עצמית מכוונת כגון: פעילות צבאית אקטיבית, ניסיון התאבדות, פציעות במסגרת סמים, השתכרות ועוד.

לא. בשונה מפוליסות ביטוח בריאות בהם אתם תקבלו החזר כספי בהתאם לחשבונית בגין טיפול רפואי.

בביטוח תאונות אישיות הפיצוי ניתן ללא הגבלה ותוכלו להשתמש בו לכל מטרה.

כמובן, בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ניתן להוסיף את בן או בת הזוג לכיסוי הקיים.

מרבית הפוליסות מאפשרות לכם להוסיף ילדים עד גיל 17.

כמובן, במידה ויש ברשותכם מספר פוליסות ביטוח תאונות אישיות, תזכו בפיצוי כפול.

הכוונה היא לתאונה ספונטנית שבה נגרמה למבוטח פציעה או פגיעה גופנית.

אין אדם אשר חסין מכל תאונה אפשרית שיכולה לקרות, לכן כל אדם ללא קשר לגיל או למצבו האישי, מומלץ לשקול רכישה של כיסוי ביטוח תאונות אישיות ברמות כיסוי שונות.

לא. בעת רכישה של ביטוח תאונות אישיות, אין צורך בהצהרת בריאות.

ספורט אתגרי מעלה משמעותית את הסיכוי לפציעה של המבוטח, השתתפות יזומה של המבוטח בפעילות בעלת סיכון גבוה אינה מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות רגיל.

במידה ואתם נוטים לעסוק בספורט כזה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש כיסוי רלוונטי.

זה לא מכובד להעתיק