כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג ביטוח תאונות אישיות

האם ביטוח תאונות אישיות באמת חשוב?

קיים פער גדול מאוד בציבור לגבי מה באמת כוללת פוליסת ביטוח תאונות אישיות? האם היא מכסה פגיעה של זרת בשולחן או רק שברי גפיים? כל ההסבר לפניכם
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

האם ביטוח תאונות אישיות באמת חשוב

בכתבה זו, נסקור בקצרה את הנושא של ביטוח תאונות אישיות. בסעיפים הבאים, נענה על השאלה: "מה זה ביטוח תאונות אישיות?", במטרה לשפוך קצת אור על הנושא, שכן, אנו מאמינים שרק באמצעות שיקוף והענקת ידע וכלים, יוכלו הקוראים שלנו לקבל החלטות נבונות בתיק הביטוח שלהם. על כן, נצלול כעת, במידה תמציתית ופשוטה, לנושא של ביטוח תאונות אישיות, מחיר, והאם כדאי.

מה זה ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות, הוא זה שמאפשר לנו פיצוי כספי מסוים, במקרה של פגיעה פיזית, שאפשר לראות שנוצרה במהלך תאונה, או מתוך תאונה. כלומר, אם התרחשה תאונה, ויש פגיעה פיזית, הרי שבהינתן כיסוי של זה על ידי ביטוח תאונות אישיות – הרי הדבר יכול לזכות בפיצוי כספים.

כך, שבאופן כללי, נוכל לחלק את זה לנקודות הבאות:

  • בהתרחש מקרה לא צפוי, שמוביל לפגיעה פיזית בגוף המבוטח
  • אפשר לקבל פיצוי כספי (כפי שהוסכם בהסכם הביטוחי)
  • בהתאם לסעיפים שמכסה ההסכם הביטוחי
  • גם אם, המוסד לביטוח לאומי כבר מכסה את הפציעה ומעניק אי אילו פיצויים כספיים לתמיכה לבריאות איתנה

לתמצות, ביטוח תאונות אישיות מאפשר לך…

למעשה, כל מקרה לא צפוי, שהוביל לנזק גופני למבוטח, בהתאם למה שהוסכם בהסכם הביטוחי, יכול להניב סכום של פיצוי כספי מסוים. סכום הכסף, יכול להיקבע, או לפחות להיות מושפע, מאחוזי נכות שמוענקים למבוטח, או ממקרה מוות. כלומר, בהינתן פגיעה פיזית, שאפשרה לאדם לקבל 20% נכות, סכום הפיצוי יושפע מהנתון. ומנגד, בהינתן תאונה שאפשרה לאדם, למעשה, למות, סכום הכסף יהיה סכום הפיצוי המלא (או בהתחשב בתנאי הפוליסה), ויועבר ליורשיו, או למוטביו.

למעשה, יש הרבה חופש ואפשרויות כשזה נוגע לפוליסה הזו, וביכולתך לרכוש אותה הן כפוליסה עצמאית, או כחלק מנספח ביטוחי כמו ביטוח חיים, או ביטוח דירה וכיוצא בזה.

אז האם כדאי?

על כן, באשר לשאלה, האם כדאי לעשות ביטוח לתאונות אישיות, זה מאוד תלוי ברצון לקבל כסף מן השמיים, במקרים כאלה ואחרים. על כן, אפשר להתייחס לביטוח תאונות אישיות, כמעין כלי מסוים, לקבל כסף, במקרים מסוימים. כך, שבמעמד רכישת פוליסת הביטוח, אפשר לבחור מקרים וסיטואציות, כמו מתוך בופה (של מזון), ולהחליט באילו מקרים רוצים לקבל כסף, וכמה כסף. כך שבסך הכל, זו יכולה להיות חוויה מאוד משעשעת.

איך הביטוח מבחינת מחיר?

הדבר מוביל אותנו גם לסוגיית המחיר. שהרי, אם תהינו לעצמנו, כמה עולה התענוג, לבחור סיטואציות עבורן אפשר לקבל כסף, בסכום שנבחר – הרי, המחיר משתנה מכיסוי ביטוחי כזה או אחר, עבור מבוטח כזה או אחר, עבור החברה שמנפיקה את הכיסוי הביטוחי, עבור מה שהוא מכסה, וכיוצא בזה. על כן, במסורת החגיגית של השוואת ביטוחי תאונות אישיות, ניתן למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכייך.

אם לדוגמה, יש לך עניין לטייל במקומות אקזוטיים, או לנסוע על אופנוע, או לשחות בנהרות ללא מציל, הרי שייתכן שיש לך עניין ספציפי לפוליסה כזו או אחרת, שתכסה את הפעילויות המעניינות שלך. ואם אין לך תכנון לעשות דברים מעניינים, וברצונך פשוט לרכוש את הפוליסה כדי לזכות את עצמך באפשרות לקבל תמיכה כלכלית בהמשך (בכפוף לתנאי הפוליסה), אזי שגם כאן מדובר במקרה לגופו.

אנחנו, כמובן, נשמח לסייע ולעזור לך לבחור את פוליסת ביטוח התאונות האישיות, שיכולה להתאים לך באופן המתאים והמיטיב ביותר, למיטב ידיעתנו את הזירה הביטוחית. תוכל כעת להשאיר פרטים, כדי להמשיך את השיח ולראות מה נוכל לגלות. תודה לך על קריאתך.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק