כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג ביטוח תאונות אישיות

עיקרי פוליסת ביטוח תאונות אישיות בשפה שלנו

בכל מקום אתם קוראים שחשוב לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות אך מה למעשה היא כוללת? האם על כל פגיעה בזרת מגיע לכם פיצוי? אז הנה עיקרי הפוליסה ובשפה שקל להבין
צוות ביטוח

צוות ביטוח

עיקרי פוליסת ביטוח תאונות אישיות

במקרה של פוליסת ביטוח תאונות אישיות, אנחנו מדברים על הסכם מסוים שאנחנו חותמים עם חברת הביטוח, בנושא של ביטוח תאונות אישיות, כלומר – לתת ביטחון, במקרה של תאונה אישית, לאיש מסוים (למבוטח). באיזה סוג של ביטחון מדובר? במילים פשוטות, הביטחון הוא שחברת הביטוח תיתן סכום מסוים, שיעזור לאדם לקבל טיפולים, ולשלם חשבונות, באם הוא ירצה עזרה בלהחלים, ולחזור למוטב. הסיבה שהדבר מאפשר מידה מסוימת של ביטחון, יכולה להתבהר, באם נסתכל על פירמידת הצרכים של מסלאו, ונראה מה יש במדרגה השנייה, נגלה רמה מלאה של צרכים שנקראת "צרכי ביטחון", או מה שאנחנו צריכים כדי להרגיש בטוחים.

במקרה זה, אנחנו יכולים לראות, שכדי למלא את צרכי הביטחון, לפחות על פי הדיאגרמה שמאסלו, כדי להרגיש ביטחון, יש עניין לקבל "ביטחון אישי", ומשאבים כספיים, כמו גם "בריאות". ואם נשים את זה במילים פשוטות, כדי להרגיש ביטחון אישי, אנחנו רוצים שיהיה לנו כסף לכלכל את צעדינו בעולם, לדעת שיש לנו משאבים זמינים, ולהרגיש בריאים בגופנו.

וזו הדרך, בה אנחנו יכולים לתרום לתחושת הביטחון שלנו, כדרך רכישת פוליסת ביטוח תאונות. שכן, אנחנו אולי לא בהכרח נרגיש הבדל בחיי היום יום, אך אם נהיה במצב בו נרצה לקבל עזרה שקשורה למשאבים ובריאות, כמו גם לכספים, הרי שתנאי הפוליסה, יכולים לאפשר לנו לקבל עזרה בלכלכל שירותי בריאות, כמו גם בלממן את הזמן שבו אנחנו מחלימים ואיננו עובדים.

כך, שבזמנים אלו של החלמה, יש ביכולתנו לקבל מענה על המדרגה השנייה בפירמידת הצרכים של מסלאו, ולהרגיש ביטחון אישי.

פוליסת ביטוח תאונות אישיות

האם כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות? זוהי שאלה מצוינת, וזה תלוי רצון. האם אנחנו רוצים להכין רשת ביטחון, או אפשרות, שבמקרה של מוות, נכות או נזקים (המכוסים בפוליסה), בשל תאונות אישיות, נקבל סכום כספי מסוים, שיעזור לנו לכלכל את צעדינו בעולם הפיזי? אם כן, ייתכן שיש לנו תשובה, לשאלה ה-כדאי.

ניתן לרכוש את הפוליסה כנספח לפוליסת ביטוח חיים, כפרק בפוליסת ביטוח (כמו ביטוח דירה), וכפוליסה עצמאית.כמו גם, באם מקבלים כספי פיצויים מביטוח לאומי, עדיין אפשר לקבל את דמי הפיצויים, שמקורה מהפוליסה הפרטית של ביטוח תאונות אישיות.

מה מכסה הפוליסה?

כל פוליסה היא מקרה לגופו, ובאם תרצה את עזרתנו בלהחליט ולברור מי מהן מתאימה לך, נוכל לעזור בהשוואת ביטוח תאונות אישיות, כרצונך. לעת עתה, נגיד באופן כללי כי פוליסת ביטוח תאונות אישיות, יכולה להבטיח פיצוי כספי במקרה של תאונה, שנגרמת בטווח או בספקטרום של מה שההסכם הביטוחי מכסה, מה שתבחר לחתום עליו, במעמד רכישתה. כאשר העיקרון הוא אירוע בלתי צפוי שהוביל לפגיעה פיזית אצל המבוטח.

סביר שהפוליסה לא תכיל ביקור למדינות אויב, או לפחות באופן מצומצם. ובמקרה מוות, ניתן להעביר פיצוי חד פעמי (כפי שהוסכם בחוזה הביטוחי), למוטבים שבפוליסת ביטוח התאונות האישיות, כך שהם יקבלו את סכום הכסף, ויוכלו לקבל סיפוק לצרכים הכלכליים שלהם. באם לא נקבעו מוטבים, אפשר שהסכום יעבור ליורשים החוקיים, על פי צוואה או על פי דין, באם לא הושארה צוואה.

הבא נדבר קצת יותר

כך או כך, יש לנו הרבה לדבר בנושא זה ובאם תרצה להמשיך את השיח, נשמח לייעץ, ולתת מדעתנו ואף לבצע עבורך השוואת ביטוחי תאונות אישיות, כדי לתמוך לבהירות בנושא. אנא השאר לנו פרטים כדי להמשיך את השיח, תודה על קריאתך.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק