כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג הר ביטוח

כיצד תבחרו את חברת הביטוח הנכונה עבורכם?

הדעה הרווחת בענף הביטוח היא לרכוש את הביטוח הזול ביותר, אך האם זה נכון? מהם הפרמטרים שחשוב לבדוק מעבר למחיר על מנת לוודא שבחרתם בחברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

כיצד תבחרו את חברת הביטוח הנכונה עבורכם
"87% ממוצע הנחה בתיק ביטוח..."

הזמינו דוח ביטוח מלא מאתר ביטוח וחסכו הון בעלויות ביטוח

קיימות חברות ביטוח רבות, כל אחת מציעה סעיפים דומים אך לעיתים במחירים שונים ובתנאים והחרגות אחרים.
איך תדעו כיצד לבחור את חברת הביטוח הנכונה ביותר עבורכם? זה עלול להיות מבלבל מאוד, חברות הביטוח משווקות את עצמן נהדר אך אתם מתקשים בסופו של דבר לאתר בקלות ובלי כאב ראש מה באמת מתאים עבורכם?

קראו את הקטע הבא ותוכלו למצוא בו מידע שיוכל לסייע לכם בהתמודדות עם הבחירה.

איתור הצרכים וחיפוש מענה משתלם

נסו להבין מה בדיוק הצורך שלכם בביטוח, עברו על כל הסעיפים שמציעה חברת הביטוח בפוליסה שאתם שוקלים לרכוש, ובדקו האם הם עונים על הצרכים שלכם. לפעמים אף כדאי לחשוב על הצרכים מראש, משום שחברות הביטוח נוטות להציע הרחבות שאולי אפילו לא שקלתם מלכתחילה, ורק כאשר נתקלתם בהם בחוזה הפוליסה נדמה לכם פתאום שהן נחוצות. חשבו האם קיימים סעיפים שניתן לוותר עליהם? האם יש סעיפים שאתם כבר מכוסים בהם על ידי פוליסת ביטוח אחרת? אחוז גבוה מהמבוטחים משלמים יותר מפעם אחת על אותו כיסוי ביטוחי. (לצורך איתור הכפילות, רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון של משרד האוצר הקימה את הר הביטוח בו ניתן להפיק דוח שמאתר כפל ביטוח) חשוב לדעת שכפילות ביטוח לא מייצרת כיסוי מובטח יותר!

בכל אופן, אם אתם תוהים מה לכלול ועל מה לוותר, סדרו את סדר העדיפויות לפי חשיבות הצורך ולא לפי המחיר שלו.

ערכו בדיקה והשוו מחירים

קריטריון חשוב בבחירת חברת ביטוח הוא המחיר: הנטייה הראשונית היא לחשוב שביטוח הוא עניין יקר ביותר אך המחירים יכולים להשתנות בהתאם לגיל, השתייכות לאוכלוסיה, מצב משפחתי, רפואי ועוד. לא תרצו לחסוך בסעיפים קריטיים בהם דווקא מומלץ להשקיע, בסופו של דבר כדאי לכלול בביטוח סעיפים שאם לא תהיו מכוסים בהם המחיר הכלכלי והנפשי יכולים להיות גבוהים ולא משתלמים.

בו זמנית לא תרצו לבזבז את הכסף שלכם היכן שאתם לא צריכים, כפי שציינו למעלה, יש סיכוי שאתם כבר מבוטחים תחת ביטוח אחר וחשוב שלא תהיו שאננים ותבדקו מראש דרך הר הביטוח.

ישנן דרכים לחסוך בביטוח מבלי לוותר עליו או לבחור בתכנית בסיסית- ישנם מצבים בהם חברות הביטוח מציעות רכישות פוליסות קבוצתיות במחיר מוזל. שקלו לרכוש ביטוח עם בני משפחה נוספים, או דרך מקום העבודה, זה יכול להיות משתלם.

היעזרו באנשי מקצוע מוסמכים

אם יש לכם סוכן ביטוח אמין הוא יוכל לפרוש בפניכם את היתרונות והחסרונות בכל אחת מההצעות של חברות הביטוח, או לברור מלכתחילה רק את ההצעות הטובות. היו ערניים ושימו לב שהסוכן אכן אובייקטיבי, ולא מייצג אינטרסים של חברת ביטוח מסוימת. אם יש לכם ספקות, אתם תמיד מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק