ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67הכנסה יציבה במקרה חירום

נהוג לחשוב שרק אנשים שנמצאים מתחת לגיל 67 זקוקים לביטוח אובדן כושר עבודה. המציאות היא שזה לא בהכרח המצב. יותר ויותר אנשים בוחרים להמשיך לעבוד אחרי גיל 67, הם עושים זאת ממגוון סיבות, רצון להמשיך לעבוד, צורך כלכלי וכן מסיבות רבות אחרות.

במצב כזה העובדים לרוב נהנים משכר גבוהה יותר מזה לו היו זכאים לו היו יוצאים לפנסיה ולכן הפסקה פתאומית של עבודתם, בפרט כאשר הפנסיה החודשית אותה הם אמורים לקבל נמוכה עלולה להביא לפגיעה משמעותית באיכות החיים שלהם. בדיוק לשם כך מיועד ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67.

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67?סוגי הכיסויים הכלולים

חשוב לציין כי ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67 לא נחשב למשהו שניתן לקבל באמצעות פוליסת הביטוח הבסיסית כפי שנקבעה על ידי רשות שוק ההון ברפורמה של שנת 2017.

הרשות קבעה כי עובד שירצה להמשיך ולהנות מביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67 יצטרך לרכוש הרחבה לפוליסת הביטוח הבסיסית. רכישת ההרחבה תלויה ברמה מסוימת בנכונות של חברת הביטוח למכור את ההרחבה ועוד יותר בנכונות שלה לעשות זאת במחיר הגון ומשתלם.

מעבר לכך, התנאים להם זכאי עובד שהרחיב את פוליסת ביטוח אובדן כושר העבודה מעבר לגיל 67 דומים מאוד לתנאים להם זכאי עובד מתחת לגיל 67 ורובם תואמים לתנאי הבסיס שנקבעו על ידי רשות שוק ההון.

התנאים אותם דורשת רשות שוק ההון מכל פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הם כדלהלן:

  • רשות שוק ההון קבעה תקרת פיצוי מקסימלית שעומדת על 75 אחוז מהשכר החודשי אותו מקבל עובד שכיר או על 75 אחוז מההכנסה החודשית הממוצעת אותה מרוויח עובד עצמאי.
  • רשות שוק ההון קבעה כי במידה ושכרו של העובד או הכנסתו של העצמאי עולה במהלך תקופת הביטוח הוא לא יהיה חייב להצהיר על כך בפני חברת הביטוח ובתנאי שסך העלייה הזאת לא גבוהה מ-15 אחוזים בשנה או בסה"כ 60 אחוזים בחמש שנים.
  • רשות שוק ההון קבעה שהכנסות אותן מקבל המבוטח מנכסים או ממניות או מכל מקור אחר שאינן שכר עבודה לא יפגעו בזכאותו של המבוטח לקבל את הקצבה החודשית כפי שנקבע בפוליסת הביטוח.
  • רשות שוק ההון קבעה שאסור להחזיק במקביל בשני ביטוחי אובדן כושר עבודה, לצורך כך היא קבעה כי מבוטח שיחזיק ביותר מביטוח אחד לא יהיה זכאי לקבל תשלום חודשי גבוהה יותר ולכן אין כל סיבה לכפל ביטוח.

פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה החופש לבחור פוליסה נכונה

חושן

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
הראל לעתיד חדש

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
שווה לעתיד משלים

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה
נכות מתאונה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

החשיבות של ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67אל תישארו ללא כיסוי

ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67 הוא חשוב במיוחד לעובדים שעושים זאת מסיבות כלכליות. לאור העובדה שלרוב מי שבוחר להמשיך לעבוד לאחר גיל 67 מסיבות כלכליות לא זכאי לפנסיה גבוהה מספיק.

במקרה של אובדן כושר עבודה סך ההכנסה החודשית לה יהיה זכאי הפנסיה שצבר. ביטוח אובדן כושר עבודה יבטיח שההכנסה החודשית של המבוטח תמשיך להיות גבוהה באופן יחסי.

כמה עולה ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67?מה טווח המחירים בערך

חשוב לציין כי גובה הפרמיה החודשית של ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67 גבוהה יותר מהמחיר לו רגילים עובדים צעירים יותר. הסיבה לעלייה במחיר היא כמובן הסיכון הגובר לאובדן כושר עבודה ככל שמתבגרים.

מעבר לכך העלות החודשית של פוליסת הביטוח יכולה להשתנות כתלות בגובה ההכנסה החודשית של המבוטח. ככל שההכנסה גבוהה יותר הפרמיה החודשית תטפס באופן טבעי.

איך לקנות ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67?היעזרו באיש מקצוע

מומחי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לרכוש פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר גיל 67. חשוב לציין שדרושה מיומנות והכרה עם התחום לפני שרוכשים ביטוח מסוג זה. לכן, אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום שיוכל להדריך אתכם, הדרכה שהיועצים שלנו ישמחו לספק.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח אובדן כושר עבודה?חשוב לעשות שיעורי בית

אובדן כושר עבודה נחשב למצב בו היכולת הגופנית או נפשית לעבוד נפגעה כתוצאה ממחלה או תאונה. אובדן כושר עבודה יכול להתייחס למקצוע מסוים או לעבודה כללית.

לעיתים קביעת רופא תעסוקתי אינה חד משמעית ותקבלו אישור לעבוד עם תנאים מקלים (חצי יום וכדומה), לא כל פוליסת ביטוח מכסה אובדן כושר עבודה חלקי ולכן יש לוודא את הכיסוי הנ"ל בעדיפות עליונה.

תקופת אכשרה מתייחסת לזמן מעת רכישת פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה ועד לרגע שחברת הביטוח אחראית על מצבו של המבוטח.

כן ולא. אצל שכירים, לא כל גובה השכר מחושב לביטוח אובדן כושר עבודה כגון מרכיב בונוס ובמקרים מסוימים תשלום שעות נוספות. מאידך, ניתן לבצע השלמות באופן פרטי למלוא גובה השכר המבוטח.

כן ולא. במקרה של תביעה ישנה הגדרה בחוק לגובה המקסימלי אותו תוכלו לקבל וזאת בהתאם להכנסות שלכם בפועל. כך שבמידה ויש ברשותכם יותר מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הרי שהסכום שתקבלו במצטבר לא יעלה על המקסימום הקבוע בחוק. יחד עם זאת, חברות הביטוח לא מקזזות הכנסות מביטוח לאומי ושם כן ניתן לקבל את הכיסוי כתוספת.

מומלץ בחום שלא לתבוע את פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית. תצטרכו להציג לחברת הביטוח מסמכים רבים, חוות דעת רפואיות ועוד.

כל מקרה לגופו ולכן אין דרך אחת שנכונה או מדריך כללי ולכן עזרה של סוכן ביטוח מקצועי יכולה להפוך את התהליך לקל ונעים יותר.

במקרה תביעה של אובדן כושר עבודה, ישנה תקופת המתנה לתשלום בפועל, הוספת סעיף פרנצ'יזה יעניק לכם תשלום רטרו על תקופת ההמתנה עד לגובה אשר נקבע בפוליסה. כיום ברוב מוחלט, המבוטחים מוסיפים את הרחבת פרנצ'יזה.

אובדן כושר עבודה מתייחס לתאונה אשר גוררת את אובדן היכולת לעסוק במקצוע שלכם או כללי. ואילו ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונה לא קטלנית כגון שבירה של יד או רגל ומעניקה פיצוי חד פעמי.
שילוב בין שני הביטוחים יעניק כיסוי בטווח רחב של מקרים או תאונות , בין אם פגעו ביכולת שלכם לפרנס את משפחתכם ובין גרמו רק לאי נוחות זמנית.

זה לא מכובד להעתיק