ביטוח סיעודי בקופת חולים כלליתייתכן שמגיע לכם פיצוי

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח סיעודי בקופת חולים כלליתכיסוי פיננסי למקרה חירום

ביטוח סיעודי הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר ואם אתם מתלבטים בינו לבין ביטוח אחר רוב המומחים ימליצו לכם עליו. העובדה כי אנשים מגיעים לגילאים מתקדמים יותר בימים האלה מובילה לכך שיש יותר ויותר חולים סיעודיים הזקוקים לטיפול מיוחד שלא תמיד אפשר לממן באופן עצמאי, ללא ביטוח סיעודי.

ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית מבטיח למבוטח שבכל מקרה הוא יהנה מהטיפול הכי טוב שיאפשר לו להתמודד עם התדרדרות אפשרית במצבו הרפואי. 

מה זה ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית?סוגי הכיסויים הכלולים

ביטוח סיעודי מכיל בתוכו כמה תתי סוגים שמרכיבים את מה שאנו מכירים כביטוח חיים. בימים אלה נהוג לרכוש את הביטוח הסיעודי באמצעות קופות החולים, בהתאם לשינוי החוק שבוצע לפני כמה שנים ודרש מקופות החולים להציע מוצר ביטוחי טוב במחיר משתלם. גם קופת חולים כללית מצייתת לחוק ומציעה ביטוח סיעודי. 

ביטוח סיעודי מספק תמיכה למבוטח במקרה של הידרדרות למצב סיעודי, במקרה כזה קופת החולים תעביר למבוטח סכום כספי לא מבוטל שיסייע לו להתמודד עם ההוצאות הכרוכות במצבו הסיעודי, בכלל זאת סכום חודשי קבוע, סיוע בתשלום לעובד סיעודי וסיוע בתשלום עבור טיפולים רפואיים הקשורים למצבו הסיעודי.

הביטוח שמציעה קופת חולים כללית נחשב לטוב ומשתלם ביחס למוצרים ששווקו בעבר על ידי חברות הביטוח הפרטיות, ביחס לשאר קופות החולים אין הבדל גדול לאור העובדה שרוב התנאים והזכויות שמוצעות בפוליסות קבועות בחוק ולכן התחרות בתחום זה יחסית נמוכה. 

חשוב לציין שיש בעיות בביטוח הסיעודי שמציעות קופות החולים, בהן כללית והמרכזי שבהם הוא העובדה שקופות החולים מחויבות בתשלום פיצוי למבוטח בביטוח סיעודי לתקופה מקסימלית של חמש שנים, לא מעט חולים סיעודיים נשארים במצב זה לתקופה ארוכה יותר ולכן יש לא מעט מבוטחים שבוחרים לקנות ביטוח משלים באמצעות אחת מחברות הביטוח הפרטיות. 

קופת חולים כללית ידועה בכך שהיא מאשרת אחוז גבוהה מאוד של הפניות לרכוש ביטוח סיעודי ממנה, כך רוב המבוטחים של הקופה יקבלו תשובה חיובית, דבר שבעבר לא היה מובן מאליו, כאשר חברות הביטוח וחלק מקופות החולים סירבו לבטח פונים שמצבם הבריאותי היה בעייתי. 

יתרון נוסף לרכישת ביטוח סיעודי באמצעות קופת חולים כללית הוא שיעור תשלום פיצוי גבוהה באופן יחסי, לאור כוחה המשמעותי של הקופה למול חברות הביטוח, אשר מבטחות בפועל את המבוטח, שיעורי התשלום נחשבים לגבוהים, בטח ביחס לרכישת ביטוח במסגרת פרטית אבל גם ביחס לקופות החולים האחרות.

מחיר ביטוח סיעודי בקופת חולים כלליתהאם הפרמייה גבוהה?

משרד הבריאות מפקח על מחירי הביטוח המוצעים על ידי קופות החולים, במסגרת הפיקוח נקבעו מחירי מקסימום לביטוח הרפואי כאשר רוב קופות החולים מציעות את המוצר במחיר המקסימום, פרט למבצעים נקודתיים. 

המחיר אותו יש לשלם בפועל משתנה לפי פרמטרים של גיל ומצב בריאותי כאשר מבוטח בן 30 יידרש לשלם סכום מקסימלי של 15 ₪ מדי חודש בעוד שמבוטח שגילו 65 ישלם כ-140 שקלים בכל חודש. 

החשיבות של ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית כיצד הביטוח יסייע לכם?

המדינה מחשיבה אדם כסיעודי אם הוא לא יכול לבצע סט פעולות בסיסיות הנדרשות לקיום חיים תקינים באופן עצמאי, בנוסף אנשים שחולים במחלות קשות או הסובלים ממחלות נפש יכולים להיחשב כסיעודיים בחלק מהמקרים. 

ההוצאות הכרוכות בהגעה למצב סיעודי יכולות להיות גבוהות במיוחד, חלק גדול מהסיעודיים נדרשים לעבור טיפולים רפואיים יקרים במיוחד, להעסיק עובדים סיעודיים ולשלם עבור שירותים שלא היו מנת חלקם בעבר, צמיחה פתאומית בהוצאות לצד ירידה משמעותית בהכנסות, שלרוב מתרחשת לאור העובדה שרוב הסיעודיים לא יכולים לעבוד ולפרנס את עצמם מובילה פעמים רבות למצוקה כלכלית משמעותית.

רכישת ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית תסייע מאוד בהתמודדות הכלכלית ותמנע פגיעה במצב הכספי של המבוטח ושל האנשים שמסייעים לו להתמודד עם המצב אליו הגיע.

איך לקנות ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית?התהליך פשוט וקל

על מנת לקנות ביטוח סיעודי בקופת חולים כללית צריך לפנות לקופה באמצעות אתר האינטרנט או לפנות אליה טלפונית ולבקש להצטרף לביטוח סיעודי של הקופה, המבוטח הפוטנציאלי יידרש להגיש מספר טפסים ולאחר שהוא ימלא ויגיש אותם בחזרה לקופה הוא יצטרף תוך זמן קצר לביטוח.

זה לא מכובד להעתיק