תביעת ביטוח עסקמגיע לכם פיצוי כספי

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

תביעת ביטוח עסקהגנה על המשאבים

העסק שלכם עלה באש? סחורה יקרה נהרסה? לקוח תבע אתכם בתביעת נזיקין? כמה טוב שיש ביטוח עסק, בכל אחד מהמקרים האלה תוכלו להשתמש בביטוח העסק שרכשתם ולהגיש תביעת ביטוח עסק אשר אמורה לכסות על הנזק שנגרם לכם בעקבות הפגיעה.

תהליך תביעת ביטוח עסקארוך, מורכב אבל חשוב

תביעת ביטוח עסק היא הליך המימוש של ביטוח העסק שבו אתם מחזיקים, לרוב מדובר בהליך פשוט שקל לממש, חברות הביטוח השונות שומרות באתר האינטרנט שלהם את האפשרויות להגשת תביעה ומיידעות את הלקוחות שלהם לגבי המסמכים הדרושים לטובת הגשת התביעה.

אם רכשתם את הביטוח באמצעות סוכן ביטוח הגשת התביעה אפילו פשוטה יותר, תצטרכו לפנות לסוכן הביטוח לספר לו מה קרה וברוב המקרים הוא ינהל את התביעה בשמכם מול חברת הביטוח.

מרגע שהתביעה שהגשתם מתקבלת כמוצדקת חברת הביטוח תצטרך להעביר לכם את הפיצוי הקבוע בפוליסת הביטוח ואשר אמור לכסות באופן כמעט כולל את הנזק שנגרם לכם.

מהו ביטוח עסק?שומרים על ההכנסה שלכם

ביטוח עסק הוא למעשה איגוד של מספר ביטוחים שונים שרוב בעלי העסקים מכירים כ-ביטוח עסק, הוא כולל מספר גדול יחסית של פוליסות ביטוח שונות אשר מתאימות לבעלי עסקים שונים. שני המרכיבים הכי פופולריים מבין אלו המרכיבים את ביטוח עסק הם ביטוח מבנה וביטוח תכולה.

ביטוח תכולה הוא ביטוח שנועד להגן על הסחורה והציוד שנמצא בתוך העסק, סחורה המיועדת למכירה, ציוד כמו קופות, מחשבים, מקררים ולמעשה כל דבר שאינו מהווה חלק מהבניין עצמו מכוסה בביטוח זה. במקרה של נזק לתכולת העסק שנגרם כתוצאה משריפה, עליית מתח, הצפה, רטיבות ועוד, חברת הביטוח תישא בנזק שנגרם ותפצה את בעל העסק בסכום דומה לסך הנזק שנגרם לו.

ביטוח מבנה הוא ביטוח חשוב מאוד שרוב בעלי העסקים רוכשים גם כן, ביטוח זה מיועד לטובת הגנה על המקום הפיזי בו העסק יושב. גם כאן הביטוח נכנס לפעולה לאחר שנגרמה פגיעה משמעותית כתוצאה מאסון כמו שריפה או הצפה.

חברת הביטוח תישא בכל העלויות הקשורות לתיקון המבנה, בהתאם לסעיפי פוליסת הביטוח שרכשתם. חשוב לציין, בחלק לא קטן מהמקרים, בעלי עסקים חושבים שהאחריות לתיקון המבנה במקרה של נזק משמעותית נופלת על כתפיו של בעל המקום (כאשר העסק מושכר), אולם הם פעמים רבות מתפלאים לגלות שגם הם צריכים לקחת לפחות חלק בעלויות התיקון ולכן חשוב מאוד לבדוק את החוזה ולרכוש ביטוח מבנה במקרה הצורך.

מעבר לכך, יש עוד סעיפים רבים אותם ניתן להוסיף לפוליסת הביטוח, כמו ביטוח צד ג', ביטוח סייבר וביטוח כספים.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למוסך

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

מה נחשב "נזק" כהגדרה בביטוח?אין תחליף למלאי וציוד

נזק בהגדרת הביטוח משתנה מפוליסה לפוליסה, לרוב נזק ייחשב לנזק שאפשר לתבוע בגינו כאשר הערכת הנזק חוצה רף כספי מסוים, למשל 5,000 ₪, חשוב לציין שרף זה משתנה מביטוח לביטוח ומחברה לחברה ועלול אף להשפיע על העלות של הפוליסה.

פעמים רבות לטובת הערכת הנזק חברת הביטוח תעשה שימוש בשמאים ולא תסתפק בהצהרת בעל העסק, במיוחד כאשר מדובר בנזק למבנה ולא נזק לסחורה ששוויה מוערך עוד בעת רכישת הפוליסה.

תהליך תביעת ביטוח עסקהתמקדו בחברות מתמחות

תהליך תביעת ביטוח עסק הוא תהליך פשוט למדי ברוב המקרים, לקוחות שרכשו את הפוליסה באופן עצמאי מחברת הביטוח יצטרכו לעקוב אחרי ההוראות באתר החברה או להתקשר למוקד הטלפוני שלה כדי לקבל הוראות נוספות, ברוב המקרים חברת הביטוח תדרוש לצלם את הנזק שנגרם, למלא מספר טפסים הנדרשים לטובת הגשת התביעה ולשלוח אותם לחברת הביטוח.

לאחר תקופה קצרה חברת הביטוח תשלח תשובה בקשר לתביעה, כאשר התביעה נמצאת כתביעה מוצדקת חברת הביטוח תעביר תוך תקופה קצרה את הכספים ישירות לחשבון הבנק של העסק.

כאשר הביטוח נרכש באמצעות סוכן ביטוח ההליך אפילו פשוט עוד יותר, סוכן הביטוח יהיה זה שינהל את הקשר מול חברת הביטוח וידאג להעביר לה, בעזרתכם את כלל הטפסים הנדרשים.

 אלו טפסים נדרשים לתביעת ביטוח עסק?חשוב להיות מוכנים

הטפסים הדרושים לטובת התביעה משתנים מתביעה לתביעה בהתאם לסוג התביעה ולחברה שדרכה נרכש הביטוח, לרוב יידרש בעל העסק להעביר צילום או תיעוד של הנזק, במקרה גניבה יצטרך להציג תלונה רשמית במשטרה, במקרה של נזק למבנה בעל העסק יצטרך להציג הצעת מחיר לתיקון הנזק ובנוסף להעביר צילום של צ'ק של העסק לטובת העברת הכספים המגיעים לבעל העסק בהתאם לפוליסה.

מסמכים רלוונטים לתביעת ביטוח עסקבהתאם לחברת הביטוח

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק