ביטוח תאונות אישיות לתלמידיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח תאונות אישיות לתלמידיםהגנה על היקרים לנו

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הוא ביטוח אשר מיועד לספק הגנה לתלמידי בית הספר, הביטוח מספק הגנה במגוון רחב של תאונות אשר עלולות להתרחש במהלך יום הלימודים ומחוצה לו, על אף שמו, הביטוח מכסה את התלמידים בכל שעות היום ואף בימי חופש, כך שגם תאונה שהתרחשה מחוץ למסגרת הלימודים יכולה לעמוד בתנאי הפוליסה ולזכות את התלמיד בפיצוי.

מהו ביטוח תאונות אישיות לתלמידים?האם הוא פיצוי או שיפוי?

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הוא ביטוח שנכלל במסגרת חוק חינוך חובה חינם. החוק קובע כי כל ילד יבוטח בביטוח על ידי רשות החינוך המקומית בה הוא לומד. הביטוח מכסה הן את ילדי בתי הספר והן את ילדי הגנים.

הורי הילדים צריכים להשתתף בעלות הביטוח תאונות אישיות של משרד החינוך, מדובר בסכום סמלי  בלבד. פוליסת הביטוח מספקת הגנה בכל שעות היום ובכל ימות השנה ללא תלות במקום הימצאו של הילד. כך גם במקרה שהילד נפצע מחוץ לשעות הפעילות של בית הספר או אף בזמן חופשת הקיץ בעודו נמצא תחת ההשגחה של הוריו זכאי לפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה.

במקרה של תאונה, רוב פוליסות הביטוח קובעות שיש לתבוע את חברת הביטוח עד טווח של שנים ממועד בתאונה. אולם בביטוח תאונות אישיות לתלמידים מותר להגיש את התביעה עד גיל 21 לא תלות במועד התאונה עצמה. אולם חשוב לא להתמהמה היות ועל מנת לתבוע את חברת הביטוח, על המסמכים הרפואיים להיות זמינים, כמו כן, חברת הביטוח בודקת את פרטי המקרה ולעיתים בדיקה מסוג זה לוקחת זמן לא מועט.

חשוב לדעת כי יש חריגים בפוליסת הביטוח, החריגים יכולים להשתנות מעט מביטוח לביטוח אולם יש מקרים שלא נופלים תחת ההגדרה של תאונת תלמידים על אף העובדה שכל אדם סביר היה מחשיב אותם כתאונות.

המקרים הבולטים ביותר אותם חשוב להכיר הם תאונות דרכים, תאונת דרכים שהתרחשה בישראל או מחוץ לה לא תחשב לתאונת אישית כל עוד התאונה לא התרחשה במסגרת פעילות רשמית של בית הספר או גן הילדים. כמו כן, תאונה שהתרחשה במסגרת מלחמה, פיגוע טרור, פעילות צבאית אחרת או רעידת אדמה גם כן לא זוכה לכיסוי מצד הביטוח.

כמו כן, הביטוח אינו מכסה מחלות שלא הוכח כי נגרמו באופן ישיר בעקבות תאונה שכן נכללת בפוליסה או רשלנות רפואית מכל סוג. לבסוף רוב הביטוחים מחריגים תאונה שהתרחשה בזמן ביצוע פעילות פלילית ובתנאי שגיל המבוטח גדול מ-14 שנים.

השוואת ביטוח תאונות אישיות לתלמידיםכיסוי נכון במחיר הוגן

השוואת ביטוח התאונות האישיות של כל רשות מקומית דורשת פנייה אל הרשות. כל רשות מחזיקה בביטוח מעט שונה ולא כולן מעלות את הפוליסה לאתר של הרשות המקומית. לכן, אם אתם מתלבטים בנוגע לביטוח תאונות אישיות לתלמידים תוכלו לפנות ליועצי הביטוח שלנו שישמחו לסייע לכם למצוא תשובות לכל השאלות שלכם.

בנוסף, חשוב להבין כי לרוב הביטוחים דומים אחד לשני היות ויש מספר סעיפים אותם משרד החינוך מחייב להכניס לפוליסת הביטוח.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות החופש לבחור פוליסה נכונה

אמצע החיים למשפחה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
אשפוז מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מדיכלל הגנה עצמית

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
חוסן למחר פלוס

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות

כמה עולה ביטוח תאונות אישיות לתלמידים?גם טווח זה בסדר

ועדת החינוך של הכנסת קובעת מדי שנה מחיר מקסימום לביטוח תאונות אישיות לתלמידים. לרוב מדובר במחיר סמלי, כזה שאינו מכסה את עלות הביטוח האמיתית. בשנים האחרונות עלות הביטוח המקסימלית נעה סביב 50 ₪.

מעבר לכך, ניתן לרכוש ביטוח משלים שכולל את המקרים שבהם התלמיד איננו מבוטח, עלות הביטוח המשלים איננה גבוהה אך יכולה להיות משמעותית במיוחד במקרים בהם התלמיד איננו מכוסה על ידי מערכת החינוך.

איזה ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הכי טוב?מה הכיסוי שנכון לי יותר

כפי שצויין לעיל, רוב הרשויות המקומיות מציעות את אותו ביטוח לתלמידים, חלק מהרשויות, בעיקר הרשויות האמידות, מוסיפות סעיפים נוספים, שאינם כלולים בסעיפים אותם משרד החינוך מחייב להכניס לביטוח.

כדי לברר מה הם הסעיפים המופיעים בביטוח תאונות אישיות של הרשות המקומית שלכם תוכלו לפנות לאחד מיועצי הביטוח שלנו, לאחר הבירור תוכלו לרכוש ביטוח משלים, שיכסה את המקרים בהם התלמיד איננו מכוסה על ידי משרד החינוך.

חברות ביטוח תאונות אישיות לתלמידיםאלו חברות מקיפות יותר?

חלק מחברות הביטוח המובילות בתחום הן איילון, AIG וכלל שעובדות עם רשויות מקומיות רבות ברחבי המדינה. בנוסף כמעט כל חברות הביטוח הגדולות כמו שומרה, מגדל, ביטוח ישיר ועוד מציעות ביטוחים משלימים לביטוח של משרד החינוך.

קונים ביטוח תאונות אישיות לתלמידיםמה חשוב לדעת?

חשוב לדעת מה מספקת לכם פוליסת הביטוח של הרשות המקומית. רק לאחר שתשיגו את הידע הזה תוכלו להבין האם יש צורך לרכוש ביטוח משלים ואילו סעיפים צריכים להיכלל בביטוח הזה. את כל הידע הזה תוכלו לקבל באמצעות יועצי הביטוח שלנו שמכירים את פוליסות הביטוח של הרשויות המקומיות.

יש שאלה על ביטוח תאונות אישיות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וכו' – כולם מצוינים ונועדו למטרה העיקרית והיא להגן עליכם.
יחד עם זאת, ביטוח תאונות אישיות מבטיח פיצוי כספי מוסכם וידוע מראש במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. היקף הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מתאים בצורה מושלמת לצד הביטוחים הנוספים אשר ברשותכם.
הקדישו דקה לקרוא את המדריך המלא שלנו באתר.

ישנן מגוון פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות בהם ניתן להוסיף ולגרוע כיסוים כגון נכות תעסוקתית, ספורט אתגרי וכדומה.
וודאו לפני רכישת ביטוח תאונות אישיות שאתם מתייעצים עם איש מקצוע ופרטו בפניו את התחביבים "המסוכנים" שלכם.

כיסוי הפוליסה הוא נרחב וכולל כל מקום בעולם ובכל שעה ויום.
לגבי סוג התאונה, פוליסת ביטוח תאונות אישיות מכסה תאונות אשר התרחשו בבית, בעבודה, בדרכים וכדומה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות אינן מכסות פעילויות בהם יש אפשרות לפגיעה עצמית מכוונת כגון: פעילות צבאית אקטיבית, ניסיון התאבדות, פציעות במסגרת סמים, השתכרות ועוד.

לא. בשונה מפוליסות ביטוח בריאות בהם אתם תקבלו החזר כספי בהתאם לחשבונית בגין טיפול רפואי.

בביטוח תאונות אישיות הפיצוי ניתן ללא הגבלה ותוכלו להשתמש בו לכל מטרה.

כמובן, בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ניתן להוסיף את בן או בת הזוג לכיסוי הקיים.

מרבית הפוליסות מאפשרות לכם להוסיף ילדים עד גיל 17.

כמובן, במידה ויש ברשותכם מספר פוליסות ביטוח תאונות אישיות, תזכו בפיצוי כפול.

הכוונה היא לתאונה ספונטנית שבה נגרמה למבוטח פציעה או פגיעה גופנית.

אין אדם אשר חסין מכל תאונה אפשרית שיכולה לקרות, לכן כל אדם ללא קשר לגיל או למצבו האישי, מומלץ לשקול רכישה של כיסוי ביטוח תאונות אישיות ברמות כיסוי שונות.

לא. בעת רכישה של ביטוח תאונות אישיות, אין צורך בהצהרת בריאות.

ספורט אתגרי מעלה משמעותית את הסיכוי לפציעה של המבוטח, השתתפות יזומה של המבוטח בפעילות בעלת סיכון גבוה אינה מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות רגיל.

במידה ואתם נוטים לעסוק בספורט כזה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש כיסוי רלוונטי.

זה לא מכובד להעתיק