כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח חיים מומלצות
ספיר

ביטוח חיים

משפחה בטוחה פלוס

ביטוח חיים

ריסק 1

ביטוח חיים

בלוג ביטוח חיים

כמה עולה ביטוח חיים ריסק?

החשיבות של ביטוח חיים גדולה בכמה מידות אל מול המחיר הזעום שאנחנו נדרשים לשלם, יחד עם זאת, נשמח לעזור לכם להבין כמה עולה ביטוח חיים?
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

כמה עולה ביטוח חיים ריסק?

כולנו שומעים מדי פעם המלצות על סוגי ביטוח כאלה ואחרים שכדאי לנו להיות חלק מהמבוטחים בהם. גם ביטוח ריסק נמנה עם אותם סוגי ביטוח, והוא היחיד שיכול להבטיח שבמידה וחס וחלילה נאבד את חיינו, ימשיכו בני המשפחה שלנו לקבל תשלומים שיוכלו לעזור להם להמשיך ולהתקיים. אולם כמה עולה ביטוח חיים ריסק? יצאנו לבדוק והתוצאות יוכלו להפתיע גם אתכם.

ביטוח חיים ריסק – מי צריך את זה בכלל?

ביטוח חיים ריסק הוא סוג מסוים של ביטוח חיים שבא במטרה להציע פיצוי כספי קבוע וידוע מראש אשר יכול להיות משולם באופן חד פעמי או כ-קצבת תשלומים אשר יועברו אל בני המשפחה שלכם במצב שבו תלכו אל עולמכם. באופן כללי, לכל אדם מומלץ לרכוש ביטוח חיים ריסק, על מנת לא לחיות בחשש שבן או בת הזוג שלו, הילדים שלו וכו' יוותרו ללא ההכנסה שהיו רגילים להנות ממנה כשאותו אדם עוד היה בחייו ויכל היה לעבוד ולפרנס אותם בכבוד.

עובדים בעבודות מסוכנות? ביטוח חיים ריסק הוא בדיוק בשבילכם

על אחת כמה וכמה ביטוח חיים ריסק יכול להיות רלוונטי כאשר אדם מסוים עובד בעבודה שעלולה להעמיד אותו במצבים מסוכנים שבהם עלול לקרות משהו ממשי לחייו או לבריאותו, ועל כן במקום לקחת סיכונים מיותרים – ביטוח חיים ריסק יכול להבטיח שהוא יוכל להמשיך ולעבוד בביטחון שגם אם חס וחלילה משהו יקרה לו – בני המשפחה שלו עדיין נשארים עם הכנסה שתאפשר להם להמשיך לחיות.

מה הכוונה "עבודות מסוכנות"?

ביטוח חיים ריסק הוא, כאמור, מיועד לכולם, אבל עבודות מסוכנות הופכות אותו לאופציה הרבה יותר ממשית. עבודות מסוכנות נחשבות עבודות שיש בהם סיכון ממשי לגוף, עבודות כמו שיפוצים, עבודה עם מנופים, הובלות, נהגים, עבודה במעבדות, טייסים, עובדים בחניונים ועבודות נוספות שאין לדעת מה יקרה בהן.

גם משרד עלול להתמוטט יום אחד על העובדים בו

נכון מאוד, ולכן ביטוח חיים ריסק הוא רלוונטי לכולם. חיי היום יום שלנו מלאים בהפתעות, וכאשר אנחנו מדברים על הפתעות פחות נעימות – מדובר בדיוק על מקרים כאלו שבהם חניון עלול להתמוטט על הנמצאים בו, בניין עלול לקרוס על העובדים בו, ועוד סוגי עבודות שבהן אולי אין סיכון פיזי ממשי, אבל בהחלט עלולים להתרחש בהם מקרים לא צפויים ומסוכנים מאוד.

כמה עולה ביטוח חיים ריסק?

אז על מנת לעשות קצת סדר, בואו נבדוק כמה עולה ביטוח חיים ריסק, כדי שתוכלו לבטח את עצמכם במקרים הלא צפויים האלו. היות וכל חברת ביטוח מציעה ביטוח חיים ריסק בהיקפים שונים ועם תנאים משתנים, בהתאם מחיר ביטוח חיים ריסק ישתנה מחברת ביטוח אחת לאחרת.

טווחי מחירים – ביטוח חיים ריסק

באופן כללי מדובר כאן על כמה עשרות שקלים בחודש, שמצטברים יחד לכמה מאות שקלים בודדים בשנה, ובהחלט מדובר כאן על סכום זעום לעומת מה שברגע האמת בני משפחתו של המבוטח יקבלו. פוליסות מסוימות עומדות על סכום של 10 ש"ח בחודש, ואילו הגבוהות מביניהן הגיעו לסכומים של 20-25 ש"ח בחודש.

במה זה תלוי?

המחיר של ביטוח חיים ריסק ישתנה בהתאם להיקף הפוליסה, המקרים שהיא מבטחת, גבולות האחריות וכמובן בהתאם לחברת הביטוח שתבחרו לרכוש אצלה ביטוח חיים ריסק.

יש חברת ביטוח מומלצת יותר מאחרת?

היות וביטוח חיים ריסק נקבע באופן ספציפי עבור כל מבוטח בהתאם לגיל, מין, שאלות כמו האם הוא מעשן ועוד, לא ניתן להמליץ על חברת ביטוח ספציפית מומלצת על פני חברת ביטוח אחרת. מה שכן, מומלץ לבצע השוואות בין חברות הביטוח ולבחור בפוליסה שמציעה הכי הרבה בהכי מעט כסף – ללא התפשרות.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק