ביטוח עסק קטןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח עסק קטןהגנה על המשאבים

עסקים קטנים נאלצים להתמודד עם לא מעט קשיים לאורך הזמן, הבירוקרטיה והמדיניות שלא תמיד מיטיבה עם העסקים הקטנים מוכרת לכל מי שהחזיק בעסק קטן בעבר.

אחד הנושאים שיכולים לעזור הוא ביטוח עסק קטן. מי שמחזיק בעסק נאלץ להתמודד לעיתים עם הוצאות לא צפויות הנובעות מנזקים כאלה ואחרים שנגרמו לעסק. ביטוח עסק קטן יכול לעזור לכם להתמודד עם לא מעט מהבעיות שאתם עלולים להיתקל בהם.

מה זה ביטוח עסק קטן?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח עסק קטן הוא למעשה לא שונה במהות שלו מביטוח עסק רגיל, ביטוח עסק הוא ביטוח הכולל בתוכו מספר פוליסות שמהוות ביחד שכבת הגנה על בעל העסק מפני מגוון רחב של אירועים שעלולים להביא לפגיעה משמעותית בעסק ובהכנסות שלו.

המרכיבים הכי פופולריים של ביטוח עסק קטן בפרט לביטוח עסק בכלל הם ביטוח מבנה וביטוח תכולה.

ביטוח המבנה הוא ביטוח המיועד למיקום הפיזי בו שוכן בית העסק, ביטוח המבנה מגן על בעל העסק מפני נזקים שיכולים להיגרם לעסק כתוצאה משריפה, רטיבות, הצפה בעיות חשמל כאלה ואחרות ועוד. בלא מעט מקרים נזקים מסוג זה יכולים להביא לפגיעה משמעותית ביכולת של העסק לעבוד וליצור הכנסות והעלות הכרוכה בתיקון יכולה להיות גבוהה מאוד.

לכן, רכישה של ביטוח מבנה תסייע לבעל העסק להתמודד עם ההוצאות הכרוכות בתיקון של הנזק ואף בחלק מהמקרים, עם אובדן ההכנסה הנלווית.

ביטוח התכולה נועד להגן על מה שנמצא בתוך העסק, הסחורה שממלאת את המדפים או את המחסנים. פעמים רבות חלק גדול משווי של עסק, טמון במה ששוכן במחסנים של העסק ולכן חשוב מאוד שבעל העסק יגן על עצמו מפני פגיעה בסחורה שעלולה להיגרם בעקבות שריפה, רטיבות ועוד.

ביטוח התכולה יפצה את בעל העסק בגין סך הנזקים שנגרמו לו ולמעשה יאפשר לבעל העסק להתגבר על האובדן מבלי לספוג פגיעה כלכלית משמעותית. כמו כן, חשוב לציין כי ניתן לרכוש ביטוח תכולה גם למוצרים מתכלים כמו מזון, סעיף שיכול להיות רלוונטי במיוחד למסעדה שחומרי הגלם שלה התקלקלו מסיבות כאלה ואחרות.

בנוסף ניתן להוסיף עוד סעיפים רבים לביטוח העסק כמו ביטוח צד ג' ביטוח אחריות מעסיק ועוד.

כמה עולה ביטוח עסק קטן?ביטוח איכותי תואם לענף

העלות של ביטוח עסק משתנה מעסק קטן אחד למשנהו, המחיר של הביטוח תלוי במגוון רחב של גורמים, למשל גודל העסק הפיזי, הסכנה שנשקפת למבנה ולתכולה, מידת האינטראקציה עם לקוחות, כמויות העובדים ועוד.

ככל שחברת הביטוח תייחס לעסק סיכון רב יותר כך המחיר של הביטוח יעלה, למשל סביר שמסעדה תשלם יותר על ביטוח עסק מבעל דוכן ברחוב ממגוון סיבות, שווי המבנה של המסעדה והנזק שעלול להיגרם לה כנראה גדול יותר משל הדוכן, במסעדה יש הרבה יותר עובדים וכנראה שגם יותר לקוחות מה שיגדיל את הסיכון לתביעה מצד זה או אחר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח עסק קטןאין תחליף למלאי וציוד

ביטוח עסק קטן יש חשיבות אדירה, הוא יכול להיות ההבדל בין בעל עסק שמצליח להתגבר על אירוע בלתי צפוי לבין בעל עסק שייאלץ לסגור את העסק הקטן שפתח בגלל מכשול בלתי צפוי. ביטוח עסק קטן מגן עליכם מפני קשת רחבה של אירועים ומקרים שרק על מקצתם אתם יכולים להתגבר באופן עצמאי מבלי להזדקק להלוואות שבטווח הארוך יעלו לכם הרבה יותר מהפרמיה החודשית הכרוכה בביטוח עסק קטן.

איך לקנות ביטוח עסק קטן?התמקדו בחברות מתמחות

רכישה של ביטוח עסק קטן איננה משימה פשוטה לאור הפרטים שדנו בהם מקודם, העובדה שלכל עסק יש את המאפיינים שלו מקשה מאוד על הקמת אתר שיציג בפניכם מחירים שונים בחברות השונות ולכן אתם ככל הנראה תצטרכו להתחיל לשאול לגבי המחיר בכל חברה וחברה.

בנוסף לפעמים חברות ביטוח קטנות ופחות מוכרות יוכלו להציע לכם הצעות משתלמות שלא תוכלו לקבל בחברות הביטוח הגדולות. לכן, לפני רכישת ביטוח עסק כדאי מאוד להתייעץ עם גורם מומחה שמכיר את תחום ביטוח העסקים בצורה אינטימית.

יועצי הביטוח יוכלו להסביר לכם על האופציות העומדות בפניכם וישמחו לסייע לכם למצוא פוליסת ביטוח שתתאים בדיוק לצרכים שלכם ותוכלו להיות בטוחים שמעניקה לכם הגנה איכותית ומקיפה במחיר שלא ירתיע אתכם מלרכוש אותה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק