כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח רכב מומלצות
TOP אספנות

ביטוח רכב

משאית TOP

ביטוח רכב

DRIVING

ביטוח רכב

ביטוחי רכב לפי יצרן
בלוג ביטוח רכב

הדפסת רישיון רכב בבית בקלות

הדפסת רישיון רכב בבית הינה קלה מתמיד, לפניכם מספר אפשרויות שכל אחת תסייע לכם לחדש את רישיון הרכב ולהדפיס עותק חוקי חדש.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

דוגמא לרשיון רכב שהודפס בבית דרך האינטרנט

אם על מנת להוציא רישיון רכב בעבר, נדרשתם לטרוח ולהגיע פיזית למשרדי הרישוי, כיום, עם התפתחות האפשרויות המקוונות נעשו החיים של הנהגים בישראל לקלים יותר: החוק מתיר הדפסת עותק של רישיון רכב גם באופן עצמאי ללא צורך לפנות למשרד התחבורה באופן פיזי. כאן בפוסט נפרט מהן אפשרויות ההדפסה העומדות בפניכם, מה חשיבותה של הוצאת רישיון רכב של בביטוח רכב ואיך ניתן להנפיק רישיון רכב שלב אחר שלב.

מהיום: מדפיסים רישיון רכב מכל מקום

עם כניסתו של החוק החדש לתוקף, רשאי כל נהג להדפיס רישיון רכב כנדרש מכל מקום. כך לדוגמה תוכלו להיכנס לאתר משרד התחבורה, להפיק את התוכן הרצוי ולהדפיסו במדפסת הביתית, במשרד או בכל מדפסת אחרת.

לאחר הדפסת העתק הרישיון אתם רשאים לפנות לאחד ממכוני הרישוי הקרוב למקום מגוריכם ולהציג את המסמך כאלמנט מחייב לביצוע בדיקת רישוי שנתית לרכב. 

המלצה שלנו: וודאו שהמסמך המודפס קריא וברור לחלוטין על מנת שלא תהיה כל עילה לדחות אתכם בבקשת ביצוע רישוי שנתי לרכב שלכם.

נוסף על כך, חשוב שתדעו כי ביטוח רכב אינו תקף כל עוד אין לכם רישיון רכב בתוקף, שימו לב לנתון זה כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח לרכב ודאגו לעדכן את הרישיון מבעוד מועד. 

איך מנפיקים רישיון לרכב?

על מנת לבצע טסט לרכב שלכם תידרשו להעתק של רישיון הרכב. כדי לקבל את ההעתק ניתן להירשם במשרד התחבורה ולקבל רישיון במקום. תהליך זה ניתן לקצר באמצעות מערכת אתר משרד התחבורה והמדפסת שלכם. אז איך תבצעו חידוש רישיון רכב? לפניכם כמה שיטות לביצוע:

הנפקת רישיונות רכב ביחידות הדואר

משרד התחבורה מנגיש לכם את האפשרות להנפקת רישיונות רכב באמצעות סניפי הדואר הפזורים ברחבי הארץ. בתחילה תתבקשו לשלם אגרת רכב ולאחר אישור ביצוע התשלום יונפק לכם הרישיון על ידי פקיד סניף הדואר. כעת תוכלו לבצע טסט לרכב ללא כל עכבות.

צילום מסך מאתר דואר ישראל שמציג כיצד להנפיק רישיון רכב דרך אתר האינטרנט של הדואר

הנפקת רישיונות ברשיומט

סניפי סופר פארם מעמידים לרשותכם עמדות הנפקת רישיונות רכב מתקדמות. דוכני הרישיומט מאפשרים לכם באמצעות הזנת הפרטים הרלוונטיים ותשלום האגרה – להדפיס במקום את המסמך.

לרשימת סניפי סופר פארם בהם נמצאים דוכני רשיומט הכנסו לקישור.

הנפקת רישיונות רכב באתר משרד התחבורה ב-3 שלבים פשוטים

תוכלו לחסוך פניה ליחידת הדואר באמצעות כניסה לאתר האינטרנטי של משרד התחבורה. במערכת מנגנון הנפקה ייעודי עובר רישיונות רכב באמצעותו תוכלו להנפיק את המסמך הרלוונטי ולהדפיסו בקלי קלות.

כדי ליהנות מתהליך קצר ויעיל עליכם להיכנס לאזור האישי באתר משרד התחבורה ולהתחיל בתהליך הכולל 3 שלבים בלבד:

  • הזינו את פרטי בעל הרכב כולל מספר הרישוי של הרכב.
  • שלמו את אגרת הטסט לרכב באמצעות המערכת המאובטחת באתר. לאחר שתבצעו את התשלום יישלח רישיון הרכב לכתובת האימייל שלכם כפי שמעודכנת באתר.
  • כעת תוכלו לבצע הדפסה של המסמך ובאמצעותו לבצע את הרישוי לרכב במכון הרישוי.
צילום מסך מאתר משרד התחבורה שמציג כיצד לחדש את רישיון הרכב באמצעות אתר האינטרנט

איך ניתן לשלם את אגרת הרישוי?

כפי שציינו, המערכות השונות מציעות לכם אפשרויות מקוונות עבור תשלום רישיון רכב בצורה מאובטחת לצד אפשרות לתשלום פיזי בסניף הדואר. נוסף על כך קיימת אפשרות לתשלום האגרה במערכת הטלפונית של משרד התחבורה. המספר הטלפוני לחיוג הוא: 5678*. 

שלב אחר שלב: כך תדפיסו רישיון רכב בבית

  1. כניסה לאתר משרד התחבורה ובחירה באזור אישי ממשלתי.
  2. בחירה באפשרות "נהיגה וכלי תחבורה" מתוך תפריט האפשרויות.
  3. הקשה של מספר ת"ז.
  4. הקשת סיסמה אישית (במקרה הצורך – חידוש הסיסמה).
  5. לחיצה על "רישיון נהיגה" ברשימת המסמכים המצורפים.
  6. הורדת קובץ PDF לנייד או למחשב.
  7. הדפסת הקובץ במדפסת הביתית.
  8. פניה למכון רישוי עם ההעתק המודפס.

איפה יופיע רישיון הרכב לאחר הנפקתו באתר משרד התחבורה?

לאחר תשלום אגרת הרישוי באתר ניתן לבצע הדפסה של הרישיון. המסמך המופק יוצג לכם גם בכתובת האימייל שלכם כפי שהיא מופיעה באתר וכן בחשבון האישי באתר. העותק המודפס ייחשב לכם כטופס מקורי לביצוע הרישוי מול משרד הרישוי.

לסיכום

האופציה החדשנית של הדפסת רישיון רכב מאפשרת לכם ליהנות משירות עד הבית של הנפקת הרישיון לצורך טסט לרכב. כך תוכלו לקצר זמן ולמנוע מאמץ מיותר ולנצל את המערכת המתקדמת העומדת לרשותכם חינם ומקלה על תהליך ההדפסה כפי שהכרנו אותו עד היום – לטובתכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק