כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

חיים בשיא

ביטוח בריאות

Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח בריאות

ביטוח בריאות פרטי אינה סתם "הוצאה", בשונה מהתדמית שקיבל הביטוח הפרטי של מוצר מדף שיש להיזהר ממנו או לכל הפחות לרכוש אותו במחיר הזול ביותר, דווקא לביטוח הבריאות יש חשיבות עליונה וריכזנו את כל מה שצריך לדעת בנושא
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח בריאות

כבני אדם בעולם המודרני המערבי, אנחנו מוקפים הסחות דעת רבות ובלתי פוסקות, יש המון גירויים חיצוניים ואנחנו שוכחים לפעמים לשים דברים בסדרי עדיפויות נכונים, שוכחים לעצור לרגע מהמרוץ, לדאוג גם לעצמנו, והכי חשוב- לבריאות שלנו. כל אדם צריך לוודא שיש לו ביטוח רפואי! אם יש לכם תהיות ושאלות בנושא, כאן תוכלו למצוא פרטים מועילים שצריך לדעת בבחירת הביטוח הרפואי שמתאים לכם. וכמו כן, טיפים שיכולים לחסוך לכם זמן, מאמץ והוצאות כספיות מיותרות

למה מומלץ לרכוש ביטוח בריאות?

כל אדם שמשלם מיסים מקבל סל בריאות בסיסי מהמדינה, אך לרוב מומלץ ומקובל לרכוש ביטוחים נוספים שמרחיבים את השירותים שניתן לקבל. כאשר בוחרים ביטוח רפואי, ההיצע בין קופות החולים לבין חברות הביטוח הפרטיות הוא דומה אך ישנם סעיפים שמשתנים בעיקר בגובה הכיסויים של עלויות תרופות וניתוחים, סבסודי טיפולים הניתנים רק בחו"ל.

ניתן להסתפק בשירותים שמקבלים מהמדינה וקופת החולים אך הם נותנים מענה חלקי ומכסים טיפולים רפואיים באופן שלא לוקח בחשבון את כל ההוצאות הנלוות הרבות הכרוכות בו ולכן יש להשלים את הכיסוי על ידי פוליסות ביטוח פרטיות.

איך ניתן לחסוך בעלות הביטוח?

ראשית, מומלץ לערוך השוואת מחירים בתהליך בחירת חברת הביטוח, השוו תוכניות ביטוח רפואי שמציעות החברות השונות ובדקו איזו הכי משתלמת ביחס לתמורה. דרך משמעותית להוזלת ביטוח היא בחירת ביטוח בריאות הכולל השתתפות עצמית נמוכה וההבדל משמעותי בעיקר בהקשר לסעיף של ניתוחים.

שנית, חשוב מאוד לשים לב שאין לכם כפל ביטוחים. מה הכוונה? שימו לב שבתשלומי המיסים אזרחי מדינת ישראל משלמים מיסי בריאות כדי לקבל ביטוח בריאות אך בנוסף לכך רוב האזרחים משלמים גם לקופת החולים בה הם חברים עבור ביטוח משלים שמספק שירותים שאינם נמצאים בסל הבסיסי הממלכתי. מה שקורה לרוב הוא שאזרחים מקבלים ביטוחים נוספים פרטיים מטעם מקום העבודה שלהם, ולרוב אף מקבלים כיסוי עברו בני משפחתם. ובכך, נוצר כפל ביטוחים.

עליכם להבין שאם תהיו מכוסים בכמה ביטוחים שונים לא תהיו מכוסים יותר, ולצערכם לאורך זמן אתם יכולים לגלות בדיעבד שהפסדתם סכומים רבים על הכפילות הזו. לכן, אנחנו ממליצים לכם להיות בקשב ובתשומת לב לנושא ולעשות סדר בפוליסות הביטוח שלכם בעזרת סוכן ביטוח.

פרטים נוספים שחשוב וכדאי לזכור

שימו לב תמיד לסעיפי ההחרגות בפוליסת הביטוח הרפואי שרכשתם, אלו הם סעיפים שבהם לא תוכלו לקבל כיסוי בעתיד וחשוב שתהיו מודעים לכך! (שימו לב לאיזו אוכלוסייה מתייחס הסעיף וודאו שאינכם משתייכים אליה).

גם גיל הוא פקטור חשוב בבחירת ביטוח רפואי, ופוליסות ביטוח מותאמות לגיל בסעיפי הכיסוי ובמחירים.

דבר נוסף משמעותי- הביטוח הרפואי שרכשתם הוא חוזה חתום ביניכם לבין חברת הביטוח, וכדאי תמיד לשמור אותו לעת הצורך, במקרה שתצטרכו לתבוע את זכותכם. דעו שהחוק נמצא לצידכם!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק