ביטוח ציוד מכני הנדסימגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח ציוד מכני הנדסיסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח ציוד הנדסי מכני הוא ביטוח המיועד לקבלנים ולחברות העוסקות בתחום הבנייה, כמו קבלני עפר, חברות העוסקות בסלילת כבישים וחברות שמחזיקות בציוד הנדסי כבד כמו מנופים, טרקטורים, דחפורים ועוד. בלא מעט מקרים הציוד המכני ההנדסי מהווה חלק משמעותי מהנכסים של החברה, לכן יש צורך לבטח אותו בדומה לביטוח מפעלים תעשייה והנדסה שמבטח את הציוד הכבד של מפעלים וחברות הנדסה.

מה זה ביטוח ציוד מכני הנדסי?האם הוא נכון לעסק שלי?

ביטוח ציוד מכני הנדסי או ביטוח צ.מ.ה, מספק למי שמחזיק בציוד מכני כבד שקט נפשי, העבודה עם הכלים העוצמתיים הללו נגמרת לא אחת בתאונות קלות ולעיתים אף בתאונות חמורות שיכולות להוציא מידי שימוש את הכלי הכבד.

ביטוח ציוד מכני הנדסי מספק כיסוי מפני אובדן של ציוד מכני הנדסי או פגיעה שנגרמת לו במהלך העבודה, כל תאונה שתתרחש עם הכלי תגרור פיצוי מחברת הביטוח, מה שיסייע לחברת הבנייה באופן משמעותי להפחית את כמות ההוצאות הבלתי צפויות שלה במהלך השנה כתוצאה מכלים ניזוקים.

מעבר לכיסוי הבסיסי ניתן לרכוש עד מספר כיסויים נוספים, תמורת תשלום נוסף, שיעניקו הגנה מקיפה ומלאה לחלוטין לכלים ההנדסיים, בין היתר ניתן לרכוש את ההרחבות הבאות:

  • ביטוח צד ג' – כיסוי זה מעניק לבעל הכלי כיסוי מצדה של חברת הביטוח במקרה של נזק בגוף או בנפש לצד ג' שלא נחשב לעובד החברה, חשוב לציין, כי בחלק מהמקרים הכלים ההנדסיים לא חייבים בביטוח חובה, בדומה לרכבים, כיוון שהם מוגדרים מבחינה חוקית כמכונה ניידת, אשר לא חייבת בביטוח חובה.
  • ביטוח נזקי טבע ורעידות אדמה – ביטוח צ.מ.ה רגיל לא כולל בתוכו כיסוי עבור נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי טבע או אסונות טבע כאלה ואחרים, כך במקרה של הצפה, רעידת אדמה או אסון טבע אחר שפגע בציוד המכני, חברת הביטוח לא תהיה חייבת לפצות את המבוטח כל עוד לא רכש את ההרחבה החשובה הזאת.
  • כיסוי לגרירה וחילוץ – לא אחת כלים הנדסיים נתקעים, כתוצאה מקלקול או בגלל קרקע בעייתית שלא מאפשרת להם להיחלץ, חשוב מאוד להחזיק בכיסוי גרירה וחילוץ במקרים אלה, במיוחד עבור חברות קטנות שלא יכולות להשקיע בעצמן בכלי חילוץ.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח ציוד מכני הנדסיאל תפעילו מפעל בלעדיו

לביטוח ציוד מכני הנדסי יש חשיבות גדולה מאוד לכל חברה שעושה שימוש בכלים הנדסיים כבדים, מדובר במכונות יקרות אשר מעורבות לא אחת בתאונות ושעלות התיקון של הנזק שנגרם להם יכול להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים.

ביטוח ציוד מכני הנדסי יכול להיות ההבדל בין חברה שמצליחה לחזות באופן הולם את ההוצאות שלה בראייה שנתית לבין חברה שנאלצת להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות כתוצאה מקלקול או מתאונה שקשורה לציוד מכני שהחברה מתפעלת.

איך לקנות ביטוח ציוד מכני הנדסי?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח ציוד מכני והנדסי לאחר שיחת ייעוץ עם גורמי מקצועי ואמין שיוכל לסייע לכם לגבש את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, חשוב להדגיש שלידע ולניסיון של הצד המבטח יש חשיבות אדירה בתחום זה.

גורמים מבטחים שלא מכירים את שוק ביטוח הציוד המכני יגבו סכומים גבוהים מדי לעיתים קרובות, בגלל חוסר הניסיון וההיכרות שלהם עם השוק ועם הסיכונים האמיתיים שקיימים בו. לכן יש חשיבות גדולה לבחור בחברה המחזיקה בניסיון דווקא בתחום הזה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, יש להם היכרות ארוכה ורבת שנים עם שוק ביטוח הציוד ההנדסי והם יוכלו לספק לכם פוליסת ביטוח איכותית ומשתלמת.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק