ביטוח נסיעות לאומי קארדמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נסיעות לאומי קארדכיסוי כלול בכרטיס

ביטוח נסיעות לחול הוא ביטוח חובה בכל חופשה בחול, ביטוח נסיעות לאומי קארד מיועד ללקוחות לאומי קארד, כיום Max אשר מציעה ללקוחותיה ביטוח בחינם. ביטוח נסיעות לחו"ל יספק לכם ביטוח אל מול כל בעיה רפואית שתתעורר בחו"ל ואף לבעיות אחריות כמו אובדן כבודה, אובדן מכשיר סלולרי ועוד.

ביטוח נסיעות לחול לאומי קארד (Max)מה כלול בפוליסה?

ביטוח הנסיעות לחול של לאומי קארד מוצע בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח AIG, מציע את כל הביטוחים הסטנדרטיים שאתם מכירים בפוליסות הביטוח הרגילות, מעבר לכך יש מספר נוסף של כיסויים שאינם כלולים בפוליסה החינמית הבסיסית אשר אותם ניתן לרכוש בתשלום נוסף:

ביטוח כבודה – תוספת פופולרית במיוחד לפוליסת הביטוח הבסיסית, חברת הביטוח תשלם לכם פיצוי במקרה של אובדן הכבודה שלכם, זאת גם אם חברת התעופה תאתר את הכבודה לאחר כמה ימים ואף תשלח אותו אליכם. לרוב הכיסוי הבסיסי עבור מזוודה עומד על כ-2000 ₪, כאשר במקרה של כבודה יקרה יותר ניתן להרחיבו תמורת תשלום נוסף.

כיסוי ספורט אתגרי וספורט חורף – מי שנוסע לחופשות אקסטרים לא מכוסה על ידי הביטוח הרגיל ולכן יצטרך לרכוש לעצמו כיסוי נוסף, ענפי הספורט הנכנסים תחת הקטגוריה הזאת הם – צלילה, ספורט ימי כמו סקי מים, אופנוע ים, גלישה ועוד, צניחה חופשית, טיסה בכדור פורח ודאונים. ענפי ספורט החורף עבורם צריך לרכוש ביטוח נוסף הם סקי, החלקה על השלג, סנובורד ועוד.

ביטוח למכשיר הסלולרי – מטרת הביטוח היא לפצות אתכם במקרה שבו נגנב לכם המכשיר הסלולרי במהלך הטיול, במקרה כזה חברת הביטוח תעניק לכם פיצוי בשווי המכשיר.

ביטוח נסיעות לחול בחינם לאומי קארד(Max)פוליסה רחבה וזולה

ביטוח נסיעות לחו"ל לאומי קארד (Max) הוא ביטוח נסיעות המותאם ללקוחות חברת כרטיסי האשראי, החברה מציעה ללקוחותיה ביטוח נסיעות חינם לתקופה של עד חמישה ימים, כאשר ניתן להרחיב את פוליסת הביטוח גם לתקופה ארוכה יותר בתשלום.

מדובר בהטבה משתלמת במיוחד ללקוחות החברה שחוסכים באופן זה כ-עשרה שקלים ליום. כמו כן, לקוחות פלטינום וזהב עסקי יזכו להטבות נוספות בחינם ביניהן – עיכוב הטיסה, המשך טיפול בישראל והחזרת ילדים לישראל.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

מה כלול בביטוח נסיעות בחינם?סוג הכיסויים הכלולים

ביטוח הנסיעות החינמי נחשב לביטוח בסיסי, אולם במקרים רבים הוא מספיק והותר, במיוחד כאשר מדובר בחופשות קצרות, לאירופה או יעד קרוב אחר של עד חמישה ימים.

  • ביטוח רגיל– הביטוח כולל כיסוי חשבונות רפואיים בחו"ל, בין היתר ניתן למנות ברשימת ההוצאות המוכרות – טיפולים רפואיים, טיפולי שיניים שלא סובלים דיחוי, רכישת תרופות  באופן פתאומי, הפנייה לבית חולים ותשלום החשבונות הנלווים. במקרי חירום הביטוח כולל הטסה מחו"ל לישראל על חשבון חברת הביטוח.
  • חילוץ והצלה – חברת הביטוח תשלח משלחת חילוץ והצלה במקרה בו תלכו לאיבוד, לרוב הביטוחים הללו פחות רלוונטיים בנסיעות קצרות וסטנדרטיות לחו"ל אך יש להם חשיבות גדולה במקרה שבו אתם נוסעים לתקופה ארוכה.
  • ביטוח צד ג' – ביטוח צד ג' מכסה כל נזק שנגרמו במהלך הטיול לרכוש של צד ג'.

גבולות האחריות של הביטוח הם פרמטר חשוב כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל הביטוח שמוצע על ידי לאומי קארד כולל הוצאות אשפוז בסכום מירבי של 1.25 מיליון דולר, הוצאות רפואיות אחרות ופינוי לבית החולים נכנסים גם תחת גבול אחריות זה. בנוסף, המבוטח יכול לרכוש תרופות בסכום של עד 400 דולר, לעבור טיפול בשיניים של עד 1,000 דולר, גבול החבות לגבי צד שלישי עומד על 100 אלף דולר, הטסת מלווה, במקרה של אשפוז ארוך מ-3 ימים כלולה בביטוח בסכום של עד 2,000 דולר.

איך להפעיל ביטוח נסיעות מלאומי קארד  MAX?3 דקות ויש לכם ביטוח

יש מספר דרכים להפעיל את ביטוח הנסיעות של לאומי קארד Max, את הביטוח ניתן להפעיל באמצעות אתר האינטרנט של חברת כרטיסי האשראי, האתר מזמין מאוד ותפעולו פשוט למדי. מעבר לכך ניתן להתקשר למוקד הטלפוני של חברת האשראי ולרכוש ביטוח בסיוע נציג מכירות.

חשוב לציין כי לאחר רכישת הפוליסה על המבוטח יהיה להתקשר לחברת הביטוח AIG כדי לקבל מהם מספר פוליסה. צעד זה חשוב במיוחד ובלעדיו הכיסוי הביטוחי לא יחול עליכם במהלך הנסיעה לחול.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק