כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין מומלצות
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

לשכת עורכי הדין מעניקה הטבת ביטוח משמעותית לעורכי דין השונים

לשכת עורכי הדין דאגה להנחה משמעותית בפוליסת אחראיות מקצועית לעוסקים בעריכת דין. האם פוליסת הביטוח הזאת מעניקה את ההגנה האולטימטיבית?
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

לשכת עורכי דין הנחה

ייצוג לקוחות במערכת המשפט והגנה עליהם מפני תביעות או זכויות שהופרו הם מהות תפקידו של עורך דין. עורך דין מנוסה ומוכשר מוציא את לקוחותיו גם מהמצבים מורכבים והקיצוניים ביותר. אבל חשוב לדעת שעורך דין לא חסין בעצמו, הוא חשוף לסיכונים ותביעות וגם הוא זקוק להגנה של ביטוח אחריות מקצועית לעורך דין. התשובות לשאלות מדוע צריך ביטוח, מה הוא כולל וכיצד לרכוש אותו נמצאות בקטע לפניכם, והמלצה מאיתנו לקחת את ההטבה של לשכת עורכי הדין ביטוח אחריות מקצועית מוזל.

מדוע צריך ביטוח אחריות מקצועית?

כפי שציינו מעלה, לא כדאי לעסוק בעריכת דין בלי ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין וזאת משום שעורך דין נמצא בתפקיד בעל מורכבות, עם דרישות מקצועיות גבוהות שצריך לעמוד בהן. עלולים להיגרם ללקוחות, או צדדים נוספים נזקים ועורך הדין יצטרך להגן על עצמו מפני תביעות ולעמוד בכיסוי ההוצאות שלהם. לכן, חייב עורך דין ביטוח אחריות מקצועית עורכי דין. מוצעת הטבה מטעם לשכת עורכי הדין ביטוח אחריות מקצועית עבור עורכי דין הזקוקים לביטוח.

מה כולל ביטוח אחריות לעורכי דין?

תכנית הביטוח מורכבת מכמה סעיפים- הם בדרך כלל אינם משתנים מחברת ביטוח אחת לאחרת: כיסוי ביטוח במקרה של הוצאת דיבה, כיסוי הוצאות בגין תביעה על רשלנות מקצועית, כיסוי הוצאות הגנה משפטית לתביעות של צד שלישי, כיסוי רטרואקטיבי על תביעות שמתייחסות לאירועים שהתרחשו לפני תקופת הביטוח והוגשו אחריו ועוד.

ניתן להרחיב את הביטוח לפגיעות שהתרחשו בסייבר או ביחס להפרת זכויות קניין רוחני וכו'.

כיצד בוחרים ביטוח?

התנאים של ביטוח אחריות מקצועית משתנים מחברה לחברה, יש לשים לב לכל המורכבויות וההסתעפויות שתחום ביטוח אחריות מקצועית עורך דין כולל. מבנה הביטוח אינו רגיל וצריך לבחור בקפידה בדיוק את הפוליסה האיכותית והמקצועית ביותר. לעיתים עורכי דין חדשים במקצוע יזכו להטבה בפעם הראשונה שירכשו ביטוח.

שימו לב לכך שמעניקה לשכת עורכי הדין ביטוח אחריות מקצועית במחיר טוב, בשיתוף פעולה עם אחת מחברות הביטוח המובילות בשוק. ישנן עוד אפשרויות דרך חברות ביטוח שונות ורצוי לעשות השוואת מחירים- בכל זאת, גם רכישת הביטוח עצמו הוא הוצאה. אך אנו ממליצים לכם לנצל את הביטוח שמוענק על ידי לשכת עורכי הדין ביטוח אחריות מקצועית בהטבה משמעותית!

שומרים על העתיד המקצועי

כעורכי דין אתם עדים במיוחד לאפשרויות שאדם יזדקק להגנה מפני תביעות בעת מילוי תפקידו, ועד כמה לפעמים שלא בצדק, או עקב טעויות שנעשות עקב עומס ובתום לב. גם לעורכי דין זה יכול לקרות! שמרו על שמכם הטוב, גלו אחריות כלפי המשרה שלכם ונצלו את הטבת לשכת עורכי הדין ביטוח אחריות מקצועית במחיר משתלם.

!מהרו לעשות זאת ורכשו באמצעותה תכנית ביטוח מקצועית ואיכותית כמו שמגיעה לכם על כל העבודה וההשקעה שלכם במקצוע.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק