ביטוח תאונות אישיות לפנסיונריםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח תאונות אישיות לפנסיונריםשמירה על שגרה פיננסית

מחקרים מראים שככל שמתבגרים, הסיכון לפגיעה מתאונה עולה, החושים מתכהים והכושר הגופני לא מה שהיה פעם ולכן הסיכוי לנפילה או לפגיעה אחרת עולה בצורה משמעותית. לצורך זה נועד ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים שמטרתו להעניק לפנסיונרים פיצוי במקרה של תאונה שהובילה לנזק משמעותי למבוטח.

מהו ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים ?כיצד הוא מותאם אלי

ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים דומה במהותו לביטוח תאונות אישיות כללי, חברת הביטוח תעניק הגנה למבוטח במקרה של פגיעה שנגרמה כתוצאה מתאונה, הפגיעות הכלולות בפוליסה לעניין קבלת התשלום הן לרוב פגיעה שמובילה למוות, נכות, אובדן כושר עבודה, אשפוז ועוד.

חברת הביטוח מעניקה במקרה של תאונה ופגיעה העומדת בתנאי הפוליסה, סכום כספי חד פעמי ישירות לחשבונו של המבוטח, למבוטח קיימת הזכות לעשות שימוש בכספים לכל צורך, זאת בניגוד לפוליסות ביטוחי הבריאות שלרוב מכסות טיפולים רפואיים ולא מעניקות סכום כספי חד פעמי.

השוואת ביטוח תאונות אישיות לפנסיונריםכיסוי נכון במחיר הוגן

אז מה בכל זאת ההבדל אתם שואלים? ובכן, אם תנסו לרכוש ביטוח תאונות אישיות בגיל השלישי תגלו שלא מדובר במלאכה פשוטה כל כך, לאור הסיכון הגבוהה יחסית, חלק חברות הביטוח נמנעות מלהציע כיסוי ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים. חלק מחברות הביטוח מוכנות למכור את הכיסוי הביטוחי אך עושות זאת במחיר מופקע או תחת תנאים לא משתלמים. למשל, תקרת פיצוי נמוכה במיוחד או תנאי זכאות מחמירים במיוחד.

לכן, כדי להצליח לרכוש ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים חשוב לפנות למומחים בתחום הביטוח אשר מכירים את חברות הביטוח ואת הפוליסות הקיימות בשוק. המומחים שלנו יידעו להתאים לכם את פוליסת הביטוח הטובה ביותר, שתהיה משתלמת הן מבחינת המחיר והן מבחינת הכיסוי שיוענק בה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות החופש לבחור פוליסה נכונה

חוסן למחר פלוס

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מומלץ!
אי כושר מתאונה

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
מדיכלל הגנה עצמית

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות
חוסן למחר

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות

כמה עולה ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים ?גם טווח זה בסדר

עלות הביטוח משתנה מאוד בהתאם לתנאים של הפוליסה, אולם באופן כללי היא גבוהה יותר ביחס לעלות הביטוח של אנשים צעירים יותר. באופן כללי ניתן להציג מחיר מינימום של כמה עשרות שקלים בחודש עבור תקרת פיצוי של כמה עשרות אלפי שקלים ומחיר מקסימום של כמה מאות שקלים בחודש עבור פיצוי גבוהה יותר.

חשוב להבין שעלות נמוכה היא לא תמיד גורם המשיכה החזק ביותר. הרבה יותר חשוב להסתכל על גובה הפיצוי לו תהיו זכאים, במקרה של פגיעה תצטרכו כיסוי שיעזור לכם להתמודד עם הנזקים, תקרת פיצוי נמוכה עלולה שלא לכסות את כלל ההוצאות שנגרמו כתוצאה מהתאונה.

איזה ביטוח תאונות אישיות הכי טוב לפנסיונרים?מה הכיסוי שנכון יותר לי

מדובר בשאלה שאין עליה תשובה חד משמעית, בתחום הביטוח נהוג לומר שכל מקרה לגופו, כלומר כל אדם זקוק לביטוחים אחרים, לתקרות כיסוי ולפוליסות ביטוח שונות. למשל פנסיונר שמצבו הבריאותי טוב יחסית אולי ירצה לרכוש ביטוח פחות מקיף שמכסה פחות מצבים מיוחדים.

לעומתו פנסיונר שמצבו הבריאותי פחות טוב, עלול להזדקק לביטוח מקיף יותר, גם אם עלותו תהיה גבוהה יותר. כדאי לקבל את ההחלטה בנוגע לביטוח המתאים לכם ביותר רק לאחר שיחה עם יועץ ביטוח שמבין בתחום הביטוח לפנסיונרים כדי שייתן לכם הכוונה לגבי הפוליסה הכי טוב בשבילכם.

חברות ביטוח המציעות ביטוח תאונות אישיות לפנסיונריםאלו חברות מקיפות יותר?

חברות ביטוח רבות מציעות ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים, חברות כמו מגדל, שומרה, הראל, הפניקס, ביטוח ישיר, מקפת, מנורה ועוד מציעות ביטוח תאונות אישיות. ההבדלים בין החברות הללו יכולים להיות גדולים וכל אחת תנסה לשכנע אתכם שהביטוח שלה הוא הטוב ביותר.

לכן, לפני שמחליטים לרכוש ביטוח תאונות אישיות באחת מהחברות הללו חשוב לשוחח עם גורם חיצוני שידע לתת לכם את העצות הטובות והאובייקטיביות ביותר בכל הקשור לפוליסה הביטוח שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח תאונות אישיות לפנסיונרים?אלו חברות מקיפות יותר?

לפני שרוכשים ביטוח תאונות אישיות חשוב לדעת מה כלול בפוליסה ומה לא כלול בה, כלומר איזה מקרים ייחשבו לתאונה, איזה פגיעות יזכו אתכם בפיצוי ואיזה פגיעות לא יזכו אתכם בפיצוי. בנוסף חשוב לדעת מה תקרת הכיסוי אליה אתם זכאים, באיזה מקרים תהיו זכאים לקבל את הסכום המקסימלי ועוד.

חשוב להבין שאיכות הפוליסה לא מגולמת במחיר הפרמיה החודשית אלא בהיקף הכיסויים הכלולים בה ובגובה הפיצוי המובטח על ידה במקרה של תביעת הביטוח. על כל זאת ניתן לשמוע מיועצי הביטוח המנוסים שלנו שידעו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנוגע לפוליסות ביטוח התאונות האישיות לפנסיונרים.

יש שאלה על ביטוח תאונות אישיות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וכו' – כולם מצוינים ונועדו למטרה העיקרית והיא להגן עליכם.
יחד עם זאת, ביטוח תאונות אישיות מבטיח פיצוי כספי מוסכם וידוע מראש במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. היקף הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מתאים בצורה מושלמת לצד הביטוחים הנוספים אשר ברשותכם.
הקדישו דקה לקרוא את המדריך המלא שלנו באתר.

ישנן מגוון פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות בהם ניתן להוסיף ולגרוע כיסוים כגון נכות תעסוקתית, ספורט אתגרי וכדומה.
וודאו לפני רכישת ביטוח תאונות אישיות שאתם מתייעצים עם איש מקצוע ופרטו בפניו את התחביבים "המסוכנים" שלכם.

כיסוי הפוליסה הוא נרחב וכולל כל מקום בעולם ובכל שעה ויום.
לגבי סוג התאונה, פוליסת ביטוח תאונות אישיות מכסה תאונות אשר התרחשו בבית, בעבודה, בדרכים וכדומה.

פוליסות ביטוח תאונות אישיות אינן מכסות פעילויות בהם יש אפשרות לפגיעה עצמית מכוונת כגון: פעילות צבאית אקטיבית, ניסיון התאבדות, פציעות במסגרת סמים, השתכרות ועוד.

לא. בשונה מפוליסות ביטוח בריאות בהם אתם תקבלו החזר כספי בהתאם לחשבונית בגין טיפול רפואי.

בביטוח תאונות אישיות הפיצוי ניתן ללא הגבלה ותוכלו להשתמש בו לכל מטרה.

כמובן, בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ניתן להוסיף את בן או בת הזוג לכיסוי הקיים.

מרבית הפוליסות מאפשרות לכם להוסיף ילדים עד גיל 17.

כמובן, במידה ויש ברשותכם מספר פוליסות ביטוח תאונות אישיות, תזכו בפיצוי כפול.

הכוונה היא לתאונה ספונטנית שבה נגרמה למבוטח פציעה או פגיעה גופנית.

אין אדם אשר חסין מכל תאונה אפשרית שיכולה לקרות, לכן כל אדם ללא קשר לגיל או למצבו האישי, מומלץ לשקול רכישה של כיסוי ביטוח תאונות אישיות ברמות כיסוי שונות.

לא. בעת רכישה של ביטוח תאונות אישיות, אין צורך בהצהרת בריאות.

ספורט אתגרי מעלה משמעותית את הסיכוי לפציעה של המבוטח, השתתפות יזומה של המבוטח בפעילות בעלת סיכון גבוה אינה מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות רגיל.

במידה ואתם נוטים לעסוק בספורט כזה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש כיסוי רלוונטי.

זה לא מכובד להעתיק