ביטוח בתי כנסתמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בתי כנסתסוג והיקף הכיסוי בפועל

בתי כנסת בישראל אינם נמצאים לרוב בבעלות פרטית, לכן לא מעט מבתי הכנסת לא זוכים לביטוח בגין מגוון רחב של מקרים שעלולים להתרחש בתחומם אשר עלולים להוביל לתביעות שיכולות לפגוע קשות בתפקוד בית הכנסת ובמקרים קיצוניים אף להביא לסגירתו, כדי להימנע ממצב מסוג זה חשוב מאוד לרכוש ביטוח בתי כנסת.

מה זה ביטוח בתי כנסת?האם הוא נכון לי?

ביטוח בתי כנסת כולל בתוכו מגוון רחב של כיסויים שונים אשר עלולים להתרחש בכמעט כל בית כנסת ומכסה מגוון רחב מאוד של מקרים:

  • כיסוי מבנה – כיסוי זה הוא הבסיסי ביותר וכולל ביטוח מבנה בו שוכן בית הכנסת ולמבנים צמודים לו, הכיסוי כולל הגנה מפני נזקי שריפה, הצפה ואסונות טבע אחרים כמו גם נזקים פריצה, גובה הכיסוי לרוב מחושב לפי עלות הקמה מחדש של בית הכנסת.

  • כיסוי תכולה – הכיסוי הזה כולל כיסוי נזקים שעלולים להיגרם לכלל הרהיטים שנמצאים בתוך בית הכנסת, הכיסאות הארוניות מעבר לכך כיסוי התכולה כולל גם כיסוי ביטוחי לספרי התורה שנמצאים בבית הכנסת, לעיטורי ותשמישי קדושה אחרים שעלותם יכולה להגיע גם למאות אלפי שקלים.

  • כיסוי צד ג'– כיסוי זה בא לסייע במקרה של פגיעה באחד מן המתפללים במהלך שהותו בבית הכנסת, כיסוי זה מכסה כל פציעה או פגיעה שנגרמה למי מבאי בית הכנסת כתוצאה משהותו בבית הכנסת ובכלל זאת ניתן לרכוש כיסוי במקרים של הרעלת מזון.

  • כיסוי לספרי התורה בזמן שהם מחוץ לבית הכנסת – במהלך אירועים, חגים ושמחות שונות יוצא שספרי התורה מובלים לא אחת מחוץ לבית הכנסת, במקרה זה ביטוח התכולה הרגיל לא יעניק פיצוי, לאור העובדה שספרי התורה נמצאים בסכנה גדולה יותר לפגיעה מחוץ לבית הכנסת ביחס לפני בית הכנסת חשוב מאוד לרכוש את הכיסוי הנוסף הזה שלא כלול בביטוח הבסיסי.

כמה עולה ביטוח בתי כנסת?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח בתי כנסת משתנה מאוד מבית כנסת אחד למשנהו, העלות של פוליסת ביטוח עסק מושפעת מעלות הקמה מחדש של בית כנסת, כלומר בתי כנסת מפוארים וגדולים יידרשו לשלם סכום חודשי גבוה יותר, בנוסף כמות ספרי התורה שיש בבית הכנסת ישפיעו גם הם על העלות החודשית הכרוכה בביטוח בית הכנסת.

חשוב לציין שלצורך ביטוח ספרי התורה יהיה צורך להציג אסמכתאות לגבי שווים, במיוחד אם עלותם גבוהה מהרגיל, חלק לא קטן מספרי התורה מגיעים לבתי הכנסת במסגרת תרומה ולכן יהיה צורך לפנות לתורם ולבקש ממנו אסמכתה כזאת או אחרת בנוגע לעלות הרכישה של ספר התורה.

 

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח בתי כנסתאל תפעילו עסק בלעדיו

לרכישת ביטוח בתי כנסת יש חשיבות גדולה מאוד, בחלק לא קטן מהמקרים בית הכנסת שייך לעמותות קטנות או גופים לא כל כך עשירים שלא יוכלו לשאת בעלויות הקמה מחדש של בית הכנסת בקלות, מה שידרוש מהם תקופה ארוכה של גיוס תרומות במהלכה בית הכנסת יישאר סגור.

רכישת ביטוח בתי כנסת תסייע בהקמה מחודשת מהירה ויעילה של בית הכנסת ותצמצם את הזמן בו בית הכנסת סגור למינימום האפשרי.

איך לקנות ביטוח בתי כנסת?פנו לחברות הגדולות

כדי לקנות ביטוח בתי כנסת מומלץ לפנות למומחה בתחום הביטוח לטובת קבלת סיוע וייעוץ, מדובר בתחום שדורש הבנה ומומחיות על מנת שיבוצע על הצד הטוב ביותר. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח מתאימה עבור בית הכנסת שלכם, כזאת שמצד אחד תהיה במחיר משתלם ולא תהווה מעמסה גדולה מדי מבחינה כלכלי ומצד שני תעניק לבית הכנסת הגנב ראויה מפני נזקים עתידיים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק