ביטוח משפחתוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח משפחתוןסוג והיקף הכיסוי בפועל

כל משפחתון פרטי חייב להחזיק בביטוח, כמעט כל הורה שמגיע למשפחתון מתעניין בסוגיה, הנזקים והעלויות שעלולים להיות מחויבים על בעל או בעלת המשפחתון יכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, מסיבה זאת חשוב מאוד לרכוש ביטוח משפחתון שמספק הגנה משמעותית מפני מגוון רחב של נזקים שעלולים להיגרם לבעלי המשפחתון.

מה זה ביטוח משפחתון?האם הוא נכון לי?

המאפיין הכי חשוב בביטוח משפחתון הוא ביטוח צד ג' ותאונות אישיות בהן יכולים להיות מעורבים ילדים או הורים לילדים. בלי סעיף הביטוח הזה בעלי הגן נחשפים לסכנה משמעותית! מעבר לכך ניתן לרכוש במסגרת ביטוח משפחתון כיסויים סטנדרטיים שכמעט כל עסק בישראל רוכש.

מביטוח רכוש שמגן על כל הציוד שנמצא בגן וגם מחוץ לגן, כולל פינות משחק ואביזרים נוספים. גובה הכיסוי יכול להגיע למאות אלפי שקלים ברמה שתספק לכם הגנה מקיפה על כל הרכוש שאתם שומרים בגן.

כמו כן, ניתן לרכוש כיסוי מבנה, במסגרת הכיסוי תקבלו הגנה מקיפה במקרה של נזק למבנה הגן עצמו, הכיסוי כולל פיצוי במקרה של שריפה, הצפה, נזקי רטיבות ועוד. גובה הכיסוי משתנה בהתאם לצרכים של כל משפחתון.

כמו כן, ניתן לרכוש ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח למקרי נכות לעובדי ועובדות הגן. הביטוח הזה יכול לספק לעובדי ועובדות הגן תמיכה חשובה ביותר במגוון רחב של מקרים.

כמה עולה ביטוח משפחתון?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח משפחתון משתנה מאוד ממשפחתון אחד למשנהו, העלות יכולה להשתנות בהסתמך על מגוון רחב של גורמים. הגורם המשמעותי ביותר הוא כמות הילדים שנמצאים במשפחתון, לאחר מכן חברות הביטוח בוחנות את גודלו הפיזי של המשפחתון ולוקחות בחשבון את צרכי הביטוח של המשפחתון למשל מה היקף ביטוח המבנה וביטוח הרכוש הנדרשים.

במשפחתון עם כעשרה ילדים בגודל 50 מטר רבוע עם היקף כיסוי של כ-200,000 ₪ עבור ביטוח הרכוש העלות של הפוליסה יכולה להגיע לכ-125 ₪ בחודש. המחיר יכול לעלות ולרדת בהתאם למאפיינים של כל משפחתון ומשפחתון ולכן יש חשיבות גדולה להתייעצות עם גורם בכיר שמכיר את תחום ביטוחי המשפחתונים.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קפה

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח משפחתוןאל תפעילו גן בלעדיו

קשה להפריז בחשיבות של ביטוח משפחתון, צוות המשפחתון מקבל לידיו ילדים קטנים והוא נדרש לשמור עליהם ולהבטיח את שלומם. יחד עם זאת גם במשפחתונים הטובים ביותר עם ההקפדה המחמירה ביותר על התקנות ועל בטיחות יכולים להתרחש תקלות, ילד או הורה עלולים להיפגע במהלך העבודה במשפחתון ולמשפחתון יש אחריות מלאה לשלום הילדים במהלך שהותם בגן, לכן במקרה של תביעה המשפחתון ייאלץ לשלם סכומים משמעותיים להורים התובעים.

ביטוח משפחתון הוא הדרך להתמודד עם כל תביעות הנזקים האפשריים, מצד אחד עם תביעות של הורים ומצד שני עם פריצות, גניבות או נזקי טבעים שעלולים לפגוע למבנה הגן.

איך לקנות ביטוח משפחתון?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח משפחתון רק לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום ביטוחי המשפחתונים. ביטוח משפחתון דורש מיומנות וידע של הגורם המבטח ולכן יש לאפיין את הצרכים הביטוחים של הגן כדי להגיע לתמחור נכון ולסעיפים מתאימים שיכסו את כל מקרי הביטוח האפשריים שבעלי המשפחתון עלולים להיתקל בהם.

יועצי הביטוח שלנו מכירים את שוק ביטוחי המשפחתונים בצורה הטובה ביותר ויוכלו לסייע לכם לאתר את פוליסת ביטוח עסק הכי טובה עבור הצרכים שלכם במחיר איכותי ומשתלם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק