ביטוח לצימרמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח לצימרסוג והיקף הכיסוי בפועל

מחזיקים בצימר? רכישת ביטוח לצימר הוא אחד הדברים שהכי חשוב לרכוש לפני שמתחילים להפעיל אותו, לחלקכם זה יראה כמו הוצאה מיותרת שפוגעת ברווח שהצימר מייצר לכם אבל המציאות היא שאי רכישת ביטוח לצימר עלולה לגרור תביעות משמעותיות שיגררו אתכם למאבקים משפטיים ארוכים ויקרים.

מה זה ביטוח לצימר?האם הוא נכון לי?

ניתן לחלק את המרכיבים שיוצרים את ביטוח הצימר לשניים:

החלק הראשון הוא ביטוח מבנה לעסק והנוגע לצימר עצמו וכולל כיסוי מפני מניעת גישה לצימר מכל סיבה שהיא, השבתה של פעילות הצימר כתוצאה משריפה או מאסון טבע אחר ואף פגיעה במבנה הצימר עצמו כתוצאה משריפה נזקי פריצה או אסון טבע אחר.

בחלק לא קטן מהצימרים יש ציוד רב שעלותו יכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, נזק לציוד הזה ידרוש את החלפתו ורכישה של ציוד חדש על חשבון הבעלים של הצימר תביא לפגיעה משמעותית ברווח שהעסק מייצר לתקופה ארוכה יחסית. כמו כן, גם עלות הקמה מחדש של צימר שנהרס מסיבה כלשהי יכולה להיות יקרה, רכישת ביטוח לצימר תסייע לכם לבנות אותו מחדש מבלי לספוג פגיעה כלכלית משמעותית.

החלק השני של ביטוח לצימר הוא החלק הנוגע לאורחים וכולל כיסוי לכל נזק שיכול להיגרם להם במהלך השהות שלהם בצימר, למשל במידה ואחד מהאורחים שלכם נפל ושבר יד או רגל הוא יוכל לתבוע אתכם, התביעות הללו יכולות להיות ארוכות ולהיגרר לא מעט זמן לפני שהן מגיעות למיצוי. ביטוח צימר למעשה יסיר מכם את הצורך להתמודד עם תביעה מהסוג הזה ומעביר את האחריות לחברת הביטוח שדרכה רכשתם את ביטוח הצימר.

כמה עולה ביטוח לצימר?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח לצימר משתנה בהתאם לסוג הצימר, לכמות צימרים במתחם ולנפח העבודה החודשי, צימרים העשויים מבטון או אבן נמצאים בדרך כלל בסכנה פחות משמעותית לספוג נזקים כתוצאה משריפה או הצפה ולכן הפרמיה החודשית עבורם צפוייה להיות נמוכה יותר.

מתחם צימרים שכולל בתוכו יותר מצימר אחד יגרור פרמיה חודשית גבוהה יותר לאור העובדה שיש יותר אורחים במתחם בכל רגע נתון ולאור העובדה שעלות הקמה של מתחם צימרים יקר יותר מעלות ההקמה של צימר אחד. בנוסף, בחלק מהמקרים ניתן לבטח את הצימר בהתאם לכמות האנשים שמגיעה לצימר מדי חודש, ככל שיש בצימר תנועה יותר ערה של לקוחות, עלות הפוליסה תגדל.

יחד עם זאת, חשוב לציין שהעלות של ביטוח עסק לבעלי צימרים אינה גבוהה במיוחד וברוב המקרים העלות השנתית שלה לא תעלה על עלות של לילה אחד או שניים בצימר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח לצימראל תפעילו עסק בלעדיו

ביטוח צימר בעל חשיבות גדולה מאוד לבעלי הצימר, העלות שלו מחזירה את עצמה בחלק לא קטן מהמקרים וגם אם לא, השקט שהביטוח מקנה מאפשרת לבעלי הצימר לישון בשקט ולא לדאוג מפני נזקים לצימר או למי מבאי הצימר.

החזקה של ביטוח לצימר יכולה להיות ההבדל בין התכתשות ארוכה ויקרה שיכולה להיגרר על פני חודשים רבים בבית המשפט לבין התמודדות קלה ופשוטה עם תביעה של אחד מאורחי הצימר באופן שלא יפגע בכם מבחינה כלכלית.

איך לקנות ביטוח לצימר?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח לצימר לאחר פנייה למספר חברות ביטוח וקבלת עצה מהם או לאחר פנייה למומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו מכירים את שוק הביטוחים לצימרים לעומקו, הם יוכלו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח איכותית שתעניק לכם הגנה מלאה ומקיפה במחיר הוגן.

מומחי הביטוח שלנו זמינים לכל שאלה שעלולה לעלות לכם בתהליך הרכישה וישמחו להבהיר כל נקודה לא ברורה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק