פוליסת ביטוח אשמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

פוליסת ביטוח אשהגנה על המשאבים

אין ספק כי אחת הסכנות המוחשיות והממשיות ביותר בכל דירה היא שריפה. מדובר על סכנה אשר יכולה להתרחש ברגע אחד של חוסר תשומת לב, ולגרום לנזקים רבים אשר בדרך כלל גובים עלויות כספיות גבוהות במיוחד, וכמובן גם עוגמת נפש רבה. בהתאם לכך, ביטוח רכוש בדגש על פוליסת ביטוח אש הינו כה חשוב ובעל משמעות אדירה.

בהחלט ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של ביטוח עסק ופוליסת ביטוח אש בפרט, עם זאת, יש עדיין מבוטחים אשר מסרבים לעשות ביטוח נזקי אש מתוך מחשבה שלהם זה לא יקרה. אש, כידוע, פשוט מתפרצת, והיא עושה זאת מהר, יותר מכך, היא הורסת כל מה שעומד בדרכה. פוליסת ביטוח אש נועדה להעניק לכם ביטחון ושקט נפשי במקרים מסוג זה בדיוק.

אם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים על פוליסת ביטוח אש – המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם בכך.

מה זה פוליסת ביטוח אש?אלו כיסויים יש בפוליסה

מדובר בפוליסה אשר מיועדת הן לבתים והן לעסקי מסחר שונים ועסקי תעשייה. המטרה המרכזית והחשובה ביותר של פוליסת ביטוח אש היא להעניק למבוטח כיסוי ביטוחי למבנה ולתכולה אשר נמצאת בו, מפני נזקי אש, כך שבעת הצורך, המבוטח מקבל תגמולי ביטוח בגין הוצאות על נזקים ועל אובדן רכוש.

ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר מבוטחים מבינים את המשמעות והחשיבות האדירה מאחורי פוליסת ביטוח אש, ובוחרים להוסיף לביטוח הרכוש שלהם, או ביטוח העסק, גם פוליסה זו. מדובר על פוליסה מהותית וחשובה אשר מעניקה למבוטח ביטחון ושקט נפשי, גם ובעיקר במקרה בלתי צפוי וקשה של שריפה.

כמו כן, ניתן לרכוש הרחבה של הפוליסה אשר מעניקה כיסוי מפני סיכונים נוספים כגון:

  1. נזקי טבע
  2. עשן, אדים, פיח, וכדומה אשר מובילים לנזקים מהותיים במבנה ובציוד
  3. התפוצצות
  4. רעידת אדמה

כמה עולה פוליסת ביטוח אש?בהתאם היקף הציוד והמלאי

על מנת להבין מה העלות הצפויה של פוליסת ביטוח אש מומלץ בראש ובראשונה לערוך סקר שוק מקיף, באמצעותו ניתן להבין מהו טווח המחירים המקובל כיום בשוק. כמו כן, רצוי לפנות לסוכן ביטוח, ובכך לקבל ייעוץ וליווי לאורך כל הדרך, ובכך לבנות את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם, כזו שתענה על הצרכים והדרישות שלכם.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של פוליסת ביטוח אשאין תחליף למלאי וציוד

בעת רכישה של ביטוח רכוש או ביטוח עסק חשוב ורצוי במיוחד לכלול גם פוליסת ביטוח אש, אשר תעניק כיסוי מפני נזקי אש, או במילים אחרות, פיצוי מחברת הביטוח במקרה של שריפה . חשוב לזכור כי נזקי אש הינם בלתי צפויים, ויכולים להתרחש בכל עת, משלל סיבות שונות.

שריפה אשר מתפרצת במבנה כלשהו, דירה, בית, או עסק, מתפשטת במהירות רבה, ומכלה תוך דקות ספורות בלבד את כל הרכוש, הציוד והתכולה אשר נמצאים במקום. מדובר על נזקים שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים. לכן, חשוב במיוחד להיות מכוסים ולרכוש פוליסת ביטוח אש.

איך לקנות פוליסת ביטוח אש?התמקדו בחברות מתמחות

כאמור, פוליסת ביטוח אש הינה חשובה במיוחד, כאשר מומלץ לרכוש אותה בהקדם, בין אם עבור ביתכם או עבור מקום העסק. ביטוח רכוש לכשעצמו, או ביטוח עסק, בדרך כלל אינם כוללים ביטוח אש, ולכן ללא פוליסה זו, במקרה של שריפה או התלקחות, תוכלו להישאר במצב של נזקים רבים, ללא האפשרות לקבלת פיצוי מחברת הביטוח.

הדרך הפשוטה, הקלה, והמהירה ביותר לרכישת פוליסת ביטוח אש הינה ללא ספק דרך סוכן הביטוח. מדובר בבעל מקצוע אשר מתמחה בתחום ויכול להתאים את הפוליסה המתאימה ביותר בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. כמו כן, סוכן ביטוח מנוסה ומקצועי ילווה אתכם לאורך כל הדרך. בדיוק בשביל זה – אנחנו כאן עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק