ביטוח הייטק וטכנולוגיותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח הייטק וטכנולוגיותסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח הייטק וטכנולוגיות הוא ביטוח המיועד לחברות הייטק מובילות שעובדות עם לקוחות וספקים שונים, ביטוח הייטק וטכנולוגיות כולל מספר רב של סעיפי ביטוח כולל ביטוח אחריות וחבות לעסק, ביטוחי רכוש ועוד. ביטוח הייטק וטכנולוגיות הוא ביטוח שהחל להיות מוצע בשנים האחרונות, לאחר שחברות הביטוח התחילו להבין כי שוק ההייטק שונה משאר התעשיות במאפיינים שלו.

מה זה ביטוח הייטק וטכנולוגיות?האם הוא נכון לי?

ביטוח הייטק וטכנולוגיות הוא למעשה ביטוח משלים לביטוח עסק של חברות הייטק, בעוד שביטוח העסק דואג למבנה בו אתם יושבים ולעיתים לתכולה שיש בתוך המבנה של העסק, ביטוח הייטק וטכנולוגיות יעניק הגנה מתקדמת ורחבה בהרבה המותאמת לחברות שעובדות בעולם מהיר וגלובלי.

בין הכיסויים הכלולים בביטוח הייטק וטכנולוגיות ניתן למנות ביטוחי אחריות וחבות, ביטוחים אלו מעניקים לחברה הגנה משמעותית ושיפוי כספי כנגד התרשלות של אחד מהעובדים בחברה או של החברה העצמה במהלך עבודה עם לקוחות של חברה, ביטוח אחריות המוצר מעניק לחברה הגנה מפני נזקים שהמוצר אותו היא מוכרת ללקוחותיה עלול לגרום.

מדובר במוצר חשוב במיוחד לאור העובדה שחלק לא קטן מהחברות הטכנולוגיות הן חברות הייטק שעתודת המזומנים שלהן איננה אדירה, התמודדות מיותרת בבתי משפט ותשלומי פיצויים יכולים להביא חברה מבטיחה לפשיטת רגל מוקדמת.

מעבר לכך ביטוח הייטק וטכנולוגיות מציע עוד מגוון רחב של כיסויים כמו:

  • ביטוח פטנטים – ביטוח זה מעניק לחברה הגנה משפטית וכספית מפני תביעות הקשורות להפרת פטנטים ולהפרת זכויות יוצרים, הביטוח יסייע לחברה לתבוע במקרה שהפרו את הזכויות שלה ויסייע בהגנה במקרה של תביעה על רקע הפרת זכויות מצד החברה המבוטחת.
  • ביטוח לפעילות בחוץ לארץ – חברות הייטק רבות פועלות מחוץ למדינה, הפעילויות הללו חייבות לקבל הגנה ביטוחית, במקום לפזר את מוצרי הביטוח של החברה במגוון מדינות, רכישת ביטוח הייטק וטכנולוגיות תאפשר לרכז את כל הפוליסות במקום אחד.

כמה עולה ביטוח הייטק וטכנולוגיות?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח הייטק וטכנולוגיות משתנה מאוד מחברה לחברה על סמך מגוון רחב של מאפיינים שלא כל חברות ההיי טק חולקות, אחד המרכיבים הכי חשובים הוא אופי המוצר של חברת ההייטק, חברה שעובדת בתחומים בהם הסיכון נמוך יותר ישלמו סכומים נמוכים יותר עבור הביטוח בעוד שחברות אשר עוסקות בתחומים מסוכנים יחסית יצטרכו לשלם פרמיה גבוה יותר.

מעבר לכך, חברות הביטוח מתחשבות במחזור של חברת ההייטק, כמות הלקוחות איתם היא עובדת, בעבר הביטוחי של החברה ובהיקף הפעילות שלה, כאשר חברה שעובדת רק בארץ צפויה לשלם מחירים נמוכים יחסית בעוד שחברה שעובדת גם בחו"ל צפויה לשלם מחירים גבוהים יותר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח הייטק וטכנולוגיותאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח הייטק וטכנולוגיות היא אדירה ויכולה להיות ההבדל בין חברה מצליחה שעוברת את המשוכות הקשות העומדות בפני חברות הייטק, בפרט חברות מתחילות לבין פשיטת רגל וסגירת החברה בטרם עת.

לרוב חברות הייטק קטנות עומדות בפני סיכונים רבים ורכישת ביטוח הייטק וטכנולוגיות היא אחת הדרכים לצמצם את הסכנה. גם חברות גדולות ומבוססות יותר צריכות לרכוש לעצמן ביטוח לאור העובדה שאצלן יש סיכוי גדול יותר להתמודד עם תביעה אם עם דרישה לפיצוי לאור העובדה שהן עובדות עם כמות גדולה יחסית של לקוחות.

איך לקנות ביטוח הייטק וטכנולוגיות?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח סייבר וטכנולוגיות אצל מי שמבין בתחום ושיוכל לסייע לכם להבין איזה רכיבים בפעילות החברה שלכם כדאי לבטח ואילו רכיבים פחות חשוב לבטח, ההבנה הזאת תוכל לסייע לצמצם את העלויות של פוליסת הביטוח מבלי לפגוע באיכות שלה, סוכני הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק