כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית מומלצות
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית
בלוג ביטוח אחריות מקצועית

כמה מרוויח מאמן כושר אישי בשנת 2023?

ראיתם באינסטרגם את החיים של מאמני כושר אישי ורוצים גם? לכו על זה! אבל שניה לפני, בואו ננסה להבין כמה אתם עתידים להרוויח מהמקצוע הזה
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

מאמן אישי שמודד זמן למתאמנת שלו

חושבים על פיתוח קריירה כמאמני כושר אישיים? מדובר במקצוע מאתגר המשלב יכולות גופניות ויחסי אנוש מעולים. ניתן להתקדם בו כמאמני ספורט אישיים במכוני כושר או לפתח קריירה עצמאית בתחום. שוקלים ללמוד את המקצוע ומבררים את נתוני השכר? כאן בפוסט נעמוד על התפקיד של מאמן כושר אישי ונבדוק כמה מקבלים מאמני כושר כשכירים וכעצמאים בשנת 2023. 

מהם המשפיעים המשמעותיים ביותר על גובה השכר של מאמני כושר?

לפי דבריהם של מאמני כושר מנוסים בעלי ותק בתחום, רמת ההכנסה של מאמני כושר מושפעת מ-לא מעט גורמים הקשורים ביכולותיו ובהשקעתו של מאמן הכושר. כאן תהיה השפעה מכרעת ליכולת התקשורת הבינאישית של המאמן, יכולת הבנה לצרכי המתאמן ורמת מקצועיות גבוהה.

נוסף על כך, כמו ברבים מהמקצועות, לרמת הוותק והניסיון יש הרבה מה לומר בסוגיית השכר. מאמן מיומן ייתן מענה לכל סוגי האוכלוסיות וינהל אימונים ברמה גבוהה מאוד שייצרו חוויות אימון איכותיות בקרב הלקוחות ויגרמו לשימור מעגל הלקוחות הקיים והגדלתו.

נציין כי כניסה לתחום האימון האישי מחייבת התחדשות בלמידת קורסים והשתלמויות לאורך כל תקופת הקריירה במטרה להעשיר את הידע האישי ולתת למתאמנים את המקסימום.

מיקום גיאוגרפי כמשפיע על גובה השכר

מאמני כושר אישי במרכז מרוויחים סכומים גבוהים יותר לשעה לעומת עמיתיהם הנותנים שירותים בפריפריה, מה גם שהביקוש לאימוני כושר במרכז גבוה משמעותית מהביקוש לאימוני ספורט בפריפריה.

פער זה נגזר מהרמה הסוציואקונומית השונה והיכולת של אנשים מהמרכז להשקיע באימוני כושר אישיים כתרבות לעומת יכולות כלכליות נמוכות יותר וממילא ביקוש נמוך יותר – בפריפריה.

מה נדרש ממאמן כושר אישי כעצמאי?

מלבד יכולות מקצועיות, כריזמה וכושר מנהיגות, נדרשים מאמני כושר אישיים לכישורי שיווק עצמי ופרסום. מאמני כושר אישיים ידאגו לתת ללקוחות שלכם ערך מוסף בצורת תוכן איכותי, מבצעים, הטבות וייצרו שיתופי פעולה במטרה למקסם את התדמית שלהם בעיני לקוחות פוטנציאליים.

למרות ההשקעה הגבוהה בתחום, רבים ממאמני הכושר האישי בישראל רשומים כעוסקים פטורים וכעוסקים מורשים בהתאם לפער המשמעותי בשכר פר שעה המוצע לעובדים שכירים מול שכרם של העצמאיים בתחום. 

אז כמה מרוויח מאמן כושר אישי?

כמה מרוויח מאמן כושר אישי מתחיל? 

מדריכים מתחילים בחדרי כושר מרוויחים כ-30-40 ש"ח לשעה, לעומתם, מדריכי חדר כושר בעלי וותק מרוויחים כ-50-60 ש"ח לשעה.

מקביליהם, מאמני כושר אישיים העובדים כשכירים ומעבירים אימוני כושר אחד על אחד ירוויחו בין 60 ש"ח לשעה ל-100 ש"ח לשעה בכפוף לתנאי המועדון ולשנות הוותק של המאמן.

מאמן כושר אישי עצמאי ירוויח לשעת אימון בממוצע כ-120 ש"ח. לעומתו, מאמנים ותיקים עשויים לגבות על כל שעת עבודה סכומים הנעים בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח.

ביטוח אחריות מקצועית למאמן כושר אישי

כחלק מנתוני השכר, חשוב להכיר את ההוצאות בהן מחויב מאמן כושר אישי אותן יש לקזז מהרווחים. במקרה זה, חיוני עבור כל מאמן אישי לקנות ביטוח אחריות מקצועית למאמן כושר אישי שנועד להגן על איש המקצוע מפני תביעת נזיקין מצד מתאמנים.

תביעה בגין רשלנות עשויה לאיים על כל מאמן כושר העוסק בתחום הפעילות הגופנית ועלול להיות מעורב בפגיעות רפואיות שונות. 

ביטוח אחריות מקצועית מגן על המבוטח מפני תביעות לפיצויים גבוהים ומאפשר לעסוק בתחום הכושר האישי להתפתח בתחום מבלי לחשוש מתביעה משפטית.

חשוב להתאים את הפוליסה בצורה מדויקת לתחום ההתמחות והעבודה בפועל של מאמן הכושר ובמידה ויש שינויים בתפקיד, לשנות גם את תנאי הפוליסה.

גובה השכר של מאמני כושר אישיים – סיכום

מאמני כושר אישיים מהווים בעלי מקצוע מבוקשים בייחוד בערי המרכז. המודעות הגבוהה יחד עם תרבות הספורט שהתפתחה מאוד בשנים האחרונות הרחיבה את קהילת מאמני הכושר והפכה את תחום הכושר האישי לתחום בייסיק עבור רבים מהאנשים בישראל.

מאמני כושר רבים בוחרים להציע אימונים אישיים עצמאיים מכיוון שפער השכר בין שכיר לעצמאי בתחום זה הוא משמעותי ביותר.

חושבים על קריירה בתחום? חשוב מאוד לרכוש פוליסה של ביטוח אחריות מקצועית שיאפשר לעסק להתפתח היטב ללא חשש מתביעות נזיקין כתוצאה מנזק שנגרם ללקוח במהלך פעילות אימון גופני. 

בשורה התחתונה, אם אתם בעלי תשוקה למקצוע, כריזמה, יכולות ניהול ומכירות ותקשורת בינאישית מעולה נראה שהתחום הזה נועד עבורכם. מאחלים לכם קריירה מצליחה, משכורת גובהה והרבה סיפוק בתחום האימון האישי!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק