ביטוח השבת מוצר (Product Recall)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח השבת מוצר (Product Recall)סוג והיקף הכיסוי בפועל

Recall או השבת מוצר, הוא הסיוט של כל חברה, קטנה או גדולה, מוצר שיצא מפס הייצור של החברה הגיע אל הלקוחות כאשר יש בו פגם משמעותי כל כך עד שלא הייתה ברירה אלא לבקש מהצרכנים להגיע שוב אל החברה להחזיר את המוצר שרכשו ולקבל במקום מוצר חלופי, תיקון ובמקרים קיצוניים את הכסף בחזרה. כיום, אחת הדרכים הכי חשובות להתגוננות מפני הסיטואציה הנוראית הזאת הוא ביטוח השבת מוצר (Product Recall), אותו חשוב לרכוש במסגרת ביטוח אחריות וחבות לעסק.

מה זה ביטוח השבת מוצר (Product Recall)?האם הוא נכון לי?

ביטוח השבת מוצר (Product Recall) הוא כיסוי שחשוב מאוד לכלול במסגרת ביטוח עסק כאשר מדובר בעסק יצרני שמחזיק בפסי ייצור משלו, בחלק גדול של המקרים הביטוח לא נמכר כיחידה נפרדת אלא כחלק מביטוח אחר, כהרחבה.

בחלק אחר מהמקרים, שמיועד עבור יצרנים ומפעלים גדולים מדובר בפוליסה נפרדת הכוללת גבולות אחריות גבוהים במיוחד ומעניקה כיסוי כולל שאמור לטפל לא רק בנזק הכספי המיידי אלא גם בנזק ההיקפי שנגרם לחברה שלרוב כולל פגיעה משמעותית במוניטין של היצרן, לפעמים עד כדי ריסוקו המוחלט.

ברוב המקרים הביטוח כולל כיסוי עבור כלל ההוצאות הכרוכות בביצוע ה-Recall, עלות השבת המוצר, עלות ההחלפה שלו ובנוסף כיסוי עבור אובדן רווחים שנגרם לחברה כתוצאה מה-Recall. בביטוח המתקדמים יותר ניתן לקבל צוות ניהול משברים, אנשי יחסי ציבור וגורמים נוספים שיסייעו להתמודד עם ההשלכות ההסברתיות הנובעות מה-Recall.

כמה עולה ביטוח השבת מוצר (Product Recall)?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח השבת מוצר משתנה מאוד מחברה לחברה ומביטוח לביטוח, למשל חברות גדולות במיוחד מחזיקות ברוב המקרים בצוותים גדולים של תקשורת ויחסי ציבור, לכן ייתכן שיתפתו לחסוך ולרכוש כיסוי הכולל שיפוי רק עבור ההוצאות הישירות הנובעות מה-Recall, בחלק מהמקרים הן לא מוותרות על שירות יחסי ציבור וניהול משברים מכיוון שבמקרים מהסוג הזה כל סיוע הוא מבורך.

לעומתן, חברות בינוניות לרוב לא מחזיקות בצוותים משמעותיים של אנשי יחסי ציבור וניהול משברים ולכן הן יהיו זקוקות לסיוע כזה במקרה של אירוע משברי כמו Recall למספר משמעותי של מוצרים שהחברה מכרה.

מנעד השיקולים הרחב הזה שעומד בפני הלקוח שבוחר לרכוש ביטוח השבת מוצר משפיע מאוד על עלות פוליסת הביטוח, בנוסף חברת הביטוח תתחשב בתקרת האחריות שבה הלקוח רוצה להיות מבוטח, במוניטין שיש לחברה, בכמות ה-Recalls שביצעה עד כה ובעוד קריטריונים נוספים לפני שתקבע את המחיר הראוי לפוליסת הביטוח.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

הכל בה למוסך

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
Professional Edge

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח השבת מוצר (Product Recall)?אל תפעילו עסק בלעדיו

לביטוח השבת מוצר יש חשיבות גדולה מאוד לכל החברות, ההוצאות הכרוכות בביצוע Recalls יכול להיות משמעותי במיוחד ולהגיע עד כדי פיצוי הלקוחות במחיר המלא של המוצר אותו רכשו, לא מעט חברות לא יכולות להתמודד עם הוצאות כאלה משמעותיות בקלות ויש חברות שאף יגיעו לפשיטת רגל בעקבות Recall משמעותי.

ביטוח השבת מוצר יכול למנוע את הנזק הכלכלי ולצמצם באופן ניכר את הנזק למוניטין של חברה שנאלצת לבצע Recall ולכן אנו ממליצים במיוחד לרכוש ביטוח מסוג זה.

איך לקנות ביטוח השבת מוצר (Product Recall)?פנו לחברות הגדולות

לפני שרוכשים ביטוח השבת מוצר, Recall, חשוב מאוד להבין ולאפיין את החברה, את הצרכים שלה ואת היקף הסכנה שניצבת מולה בהיבט של השבת מוצרים. לאחר שתבצעו את האפיון הזה תוכלו לדעת אילו כיסויים אתם צריכים לרכוש ומהי תקרת האחריות הדרושה לשם המשך תפקוד תקין של החברה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאפיין את הצרכים שלכם ולסייע לכם למצוא פוליסת ביטוח איכותית שתעניק לכם כיסוי איכותי במחיר משתלם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק