ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבהמאמנים בביטחה

אימוני הזומבה נכנסו אל חיינו לפני כמה שנים והביאו איתם בשורה של ממש – פעילות גופנית אירובית אינטנסיבית בשילוב עיצוב וחיטוב והכל תוך כדי ריקוד. נשים רבות וגם גברים נסחפו אל תוך עולם האימון המשגע הזה, ומצאו את עצמם מפזזים לצלילי שירים לטיניים ולהיטים עכשוויים כאחד. 

אימוני הזומבה לא אמורים לכלול איזשהן תקלות או תאונות בלתי צפויות, אך כמו כל דבר בחיים – גם כאן אין לדעת מה צופן העתיד. מהסיבה הזאת בדיוק ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה הוא לא שאלה של רצון אלא חובה, שעל כל מאמן ומאמנת להחזיק בביטוח שכזה. אז כדי לעשות קצת סדר, טוב שהגעתם למאמר שיסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי ביטוח אחריות מקצועית למדריך זומבה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה הוא ביטוח שמכסה את כל הנזקים האפשריים העלולים להיגרם למתאמנים שלכם בזמן אימון זומבה. תאונות מצערות כמו מוות, חבלה בגוף, בנפש או בשכל, נזקים גופניים או אובדן של רכוש או פגיעה ברכוש הן רק חלק מהתאונות שעלולות להתרחש בזמן האימון או בשטח האימון שלכם. במידה וחלילה אחד מהמקרים האלו יתקיים בקרב אחד או יותר מהמתאמנים שלכם, אתם עלולים להיות חשופים לתביעה.

תביעה כזו, במידה וקיים עבורכם ביטוח אחריות מקצועית , תועבר באופן מיידי אל חברת הביטוח שלה יצטרכו התובעים להגיש מסמכים המתארים את המקרה וכל ראיה נוספת שהם רואים לנכון לצרף. בצורה זו לא תצטרכו להתעסק עם ענייני כספים מאל מול הלקוח התובע, אלא חברת הביטוח תדאג לעשות זאת וכמובן גם לשלם לו במידת הצורך את הסכום המגיע לו.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה?תלוי בהיקף האימונים

היות ויש ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה בפוליסות שונות ובהיקפים שונים, קשה להצביע ולנקוב במחיר אחד. מחיר הפוליסה נקבע בין היתר לפי כמות המתאמנים שנמצאת בכל שיעור, משתנים כמו האם קיים ציוד עזר בזמן השיעורים או לא, כמות האימונים שמתבצעים לאורך השבוע ועוד, ולכן הוא יכול לנוע בין טווח רחב של מחירים.

יחד עם זאת, משתנה נוסף ואולי המשמעותי ביותר מבין המשתנים הוא היקף הפוליסה, כאשר ככל שגבולות האחריות שבפוליסה יהיו גבוהים יותר – כך מחיר הפוליסה יהיה יקר יותר. לדוגמה, פוליסה בעלת גבול אחריות של מיליון ש"ח תעלה בדרך כלל כמה אלפי שקלים בודדים. על מנת לקבל מידע ספציפי יותר כלפי פוליסת הביטוח המתאימה עבורכם אתם מוזמנים להיעזר במומחי הביטוח שלנו אשר מתמחים בפוליסות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבהאין גבול לסיכון

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה הוא לא פחות מקריטי עבור עסקים ותיקים ועבור עסקים חדשים כאחד. כל מאמן באשר הוא, בין אם לזומבה ובין אם לסוגי אימון אחרים, חייב להחזיק בביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט על מנת להיות מסוגל לאמן בראש שקט ולדעת שלא משנה מה מתרחש בזמן השיעור – הוא מכוסה. כמובן שהתקווה היא שכמה שפחות תקלות יתרחשו במהלך השיעור, אבל במידה והחיים מפתיעים אותנו עם תאונה כזו או אחרת – כדאי מאוד להיות מוגנים על ידי ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבההצמדו לחברות המובילות

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה, וכל אחת מהן מציעה מחירים שונים עבור היקפים שונים של הפוליסה. מומלץ בשלב הראשון לברר עם יותר מחברת ביטוח אחת כדי לקבל לפחות כמה הצעות מחיר שניתן יהיה להשוות ביניהן בפרמטרים של שירות, זמינות, אדיבות ומחיר לעומת היקף הפוליסה.

ברגע שתחליטו על חברת ביטוח אחת שההצעה שלה היא המשתלמת ביותר והנכונה ביותר עבורכם תוכלו לבקש מסוכן הביטוח להעביר אליכם מסמכים לחתימה וזהו – אתם מכוסים. בקשו מסוכן הביטוח העתקים של כל מסמכי הפוליסה על מנת שתוכלו בשעת הצורף לשלוף אותם, לעיין בהם ולהיעזר בהם, וכמובן כדי שתוכלו להציג אותם בפני התובעים וגורמים נוספים שידרשו לראות אותם.

בכל הקשור בביטוח אחריות מקצועית למדריכי זומבה עדיף להיזהר מאשר להצטער, ולהצטייד עם מסמכי  הביטוח כמה שיותר מהר – ולהתחיל לאמן בביטחון מלא. בהצלחה!

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק