ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישהגולשים בביטחון

מדריכי גלישה עוסקים בפעילות ימית שנמצאת בסיכון גבוה יחסית לתקלות, גם לאלו שמקפידים מאוד על הבטיחות של הגולשים שאיתם הם עובדים. לאור זאת מדריכי הגלישה נמצאים בסיכון גבוהה יחסית להיתבע בתביעת נזיקין מצד לקוחות שנפגעו במהלך הדרכה.

במקרה של פציעה או פגיעה אחרת חלק מהלקוחות בוחרים לתבוע את מדריך הגלישה ולדרוש ממנו פיצויים על הנזק. ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה יסייע לכם להגן על עצמכם מפני תביעת נזיקין.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה?שומר עליכם ועל הגולשים

ביטוח אחריות מקצועית הוא באופן כללי אחד הביטוחים הכי פופולריים בקרב מי שמעניק שירות ללקוחות פרטיים, הביטוח מגן על בעל המקצוע במקרה של תביעת נזיקין ומסייע לו להתמודד איתה מבחינה משפטית וכלכלית. יש מגוון רחב של בעלי מקצוע שרוכשים את הביטוח הזה וניתן למנות ביניהם כמעט את כל מי שעוסק בהדרכה והדרכה ספורטיבית בפרט.

מדריכי גלישה נחשבים לאוכלוסיית סיכון בכל הקשור לתביעות נזיקין. הגלישה בים נחשבת למסוכנת יחסית ובפרט בקרב מתחילים הזקוקים להדרכה. בסבירות גבוהה יחסית אנו מאמינים שתוכלו לחשוב על מקרים בהם כמעט והתרחשה תאונה או אפילו על מקרים בהם נגרם נזק לאחד המתאמנים.

כעת נסו לחשוב כיצד הייתם מתמודדים במקרה בו אחד מהמתאמנים שלכם היה מחליט לתבוע אתכם. האם אתם פנויים להתמודד בשלב הנוכחי של הקריירה שלכם עם תביעת נזיקין שתדרוש מכם לשכור צוות משפטי באופן עצמאי ובמקרים מסוימים לשלם גם עשרות אלפי שקלים כפיצוי?

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה, תסייע לכם להתמודד עם התביעה הן בבית המשפט באמצעות צוות משפטי מקצועי שתשכור לשירותכם חברת הביטוח והן מבחינה כלכלית במקרה של פיצויים שנקבעו על ידי בית המשפט. חברת הביטוח תממן את צוות ההגנה ותשלם את הפיצויים שתידרשו לשלם במקרה של הפסד בתביעה. כך תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהתביעה המשפטית לא תפגע בכם מבחינה כלכלית ותאפשר לכם להמשיך בעיסוקכם כ-מדריכי גלישה.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה?תלוי בהיקף קבוצת הגולשים

קשה לקבוע באופן חד משמעי את עלות ביטוח האחריות המקצועית למדריכי גלישה היות ומדובר במקצוע עם שונות גדולה יחסית בין מאמן למאמן, המאפיינים של המאמן יכולים להשפיע בצורה ניכרת על עלות הביטוח, למשל מדריך שעובד עם גולשים מקצועיים ישלם סכום מסוים בעוד שמדריך שעובד עם גולשים מתחילים ישלם סכום אחר.

הניסיון של המאמן כמדריך גלישה והעבר הביטוחי שלו, משפיעים מאוד על עלות הפרמיה החודשית בדומה למוצרי ביטוח אחרים. בנוסף גם גיל המתאמנים וכמות המתאמנים משפיעה על עלות הביטוח.

בתחום זה חשוב מאוד לא להתפתות ולבחור בביטוח הזול ביותר, בתחום הגלישה בניגוד לתחומים אחרים יש סכנה אמיתית לנזק משמעותי למתאמן ולכן חשוב לרכוש בביטוח שיספק לכם תקרת אחריות ראויה ושיכלול קשת רחבה יחסית של מקרים.

אנו ממליצים מאוד לשוחח עם יועץ ביטוח מקצועי לפני שבוחרים לרכוש פוליסת ביטוח מסוג מסוים. יועצי הביטוח שלנו יוכלו לתת לכם את כל העצות החשובות לפני רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישהאין גבול לגובה הסיכון

לא מעט אנשי מקצוע מתחילים לעבוד רק אחרי שהם רוכשים ביטוח אחריות מקצועית, הסיבה לכך היא הסיכון שהם לוקחים על עצמם כאשר הם מעניקים שירות לאנשים.

אם בעבר רק רופאים, עורכי דין, מהנדסים ואדריכלים היו נוהגים לרכוש ביטוח מהסוג הזה כיום הביטוח הפך לנפוץ במיוחד כאשר מאמני כושר, מדריכי ספורט אחרים, מטפלים ומסאז'יסטים גם נוהגים לרכוש ביטוח כזה.

המודעות של אזרחי המדינה לאפשרות שלהם לתבוע את מי שהעניק להם שירות לא מקצועי, עולה מאוד בשנים האחרונות ולכן אנו עדים לפריחה בכמות פוליסות ביטוח האחריות המקצועית שנמכרו בשנים האחרונות. גם מדריכים הגלישה נמצאים בסיכון ולכן חשוב שירכשו פוליסת ביטוח אחריות מקצועית.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה?הצמדו לחברות המובילות

לפני שרוכשים ביטוח אחריות מקצועית למדריכי גלישה חשוב להבין במדויק מה הם הצרכים שלכם, כדאי לעשות זאת בסיוע יועץ ביטוח שמכיר את תחום האחריות המקצועית שיוכל להסביר לכם מהן הפוליסות הקיימות בשוק ומהן האפשרויות העומדות בפניכם.

יועצי הביטוח שלנו הם המקצועיים ביותר בשוק והם יוכלו להתאים לכם את הביטוח הכי טוב עבורכם, בכל מקרה כדאי לנהל שיחה לכם ואנו ממליצים לשוחח איתם לפני רכישת פוליסת ביטוח כלשהי.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק