ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייהשומר עליכם ועל השחיינים

הדרכת שחייה היא מקצוע הכולל בתוכו אחריות רבה הן מבחינת הסביבה עתירת הסיכון בה הוא מתבצע והן בהתאם לעיסוק הפיזי העוסק בתרגול גופני שאף הוא אינו חף מסיכונים.

מדריכי שחייה לרוב עובדים עם קהל של ילדים ובני עשרה הנמצאים בקבוצת סיכון ומטבע הדברים פחות מודעים לסכנות שבסביבת מים ועלולים להיפגע יותר כתוצאה מחוסר ידע/זהירות.

מסיבות אלו חשופים מדריכי שחייה לתביעות בגין הפרת חובה מקצועית אף יותר מבעלי מקצועות חופשיים אחרים. ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה – כל מה שחשוב לכם לדעת.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה?שמירה מפציעה ותביעה

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה הינו ביטוח המספק הגנה למדריכי שחייה מפני תביעות נזיקין בגין הפרות חובה מקצועית. הדרכת שחייה הינה תחום הכולל אחריות רבה שכן כפי שפתחנו, לרוב, גיל התלמידים הוא צעיר, השיעורים נעשים בסביבת מים שהיא סביבה מסוכנת ביותר וכן מדובר באימון גופני העלול לגרום לנזקים שונים בהעדר ידע מספק או באי נקיטת הזהירות הנדרשת.

כיום, כאשר הציבור נעשה מודע לכוחו לתבוע גורמים מקצועיים שונים באשמת גרימת נזק ברשלנות ובאשמות נוספות, גדל גם מספר התביעות המוגשות נגד מדריכי שחייה בארץ.

חשוב להבין שתביעה בגין הפרת חובה מקצועית אינה עניין של מה בכך, תביעות אלו עשויות להגיע לסכומים גבוהים מאוד, זאת עוד מבלי שפרטנו על הליכים משפטיים מתמשכים העלולים לפגוע בקריירה של מדריך השחייה בצורה חמורה.

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי ספורט ולמדריכי שחייה הינו ביטוח ייעודי המספק כיסוי למגוון מקרים העלולים להתרחש במהלך קריירה בהדרכת שחייה והוא מציע רוגע נפשי לעסוקים בתחום בהתאם לסכומי הביטוח שיעמדו לצדם ביום פקודה.

כמה עולה פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה?תלוי בגובה הכיסוי והענף

אוקי, החלטתם שאתם בוחרים בקריירה רגועה ומעוניינים לרכוש פוליסה ייעודית עבור מדריכי שחייה, כעת אתם מבררים מה העלות של ביטוח כזה. למען האמת, קשה לנו לנקוב בעלות מדויקת של פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה, שכן עלות הביטוח משתנה בהתאם לרמת הכיסוי, למידת הוותק של מדריך השחייה ולעברו הביטוחי.

המלצה שלנו: פנו וערכו סקר בין חברות הביטוח השונות לקבלת הצעות מחיר, כך תוכלו לזהות ולאתר את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. שימו לב, עשויים להיות פערים משמעותיים בין ההצעות השונות. באתר 'ביטוח' תוכלו לבצע בקלות השוואה של הצעות חברות ביטוח שונות, לנוחיותכם.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחיהאין גבול לגובה הסיכון

היות ותחום הדרכת השחייה נושא בחובו סיכונים שונים לרבות טביעה ונזקים גופניים נוספים, חשופים מדריכי שחיה לתביעות נזיקין בגין הפרת חובתם המקצועית. תביעות בתחום זה עשויות לכלול תביעה בגין רשלנות, תביעה בגין הדרכת שחייה ללא הכשרה מקצועית מתאימה, תביעה בגין עבודה בתחום ללא תעודת מע"ר (מגיש עזרה ראשונה) בתוקף ועוד.

מדריכי שחיה עשויים להיות מעורבים אף במקרי מוות כתוצאה מטביעה, חבלות ועוד. מסיבה זו חשוב מאוד שהם יהיו מכוסים בעזרת פוליסה ייעודית שתבטח אותם מפני תביעות משפטיות בנוגע לשלל תרחישים אפשריים.

מדריכי שחייה? ביטוח אחריות מקצועית הוא בחירה חיונית עבורכם שתמנע תביעות ענק העשויות למוטט אתכם כלכלית ולפגוע בקריירה שלכם. גישת ה"סמוך" הישראלית עשויה להתגלות כטעות טקטית חמורה במידה ותלמיד או קבוצת תלמידים ייפגעו במהלך שיעור שחייה או לאחריו כתוצאה מהפרת חובה מקצועית ויבחרו להגיש תביעה נגד המדריך.

יש לדעת כי גם מדריכי שחייה ותיקים אינם חסיני תביעות והם בהחלט עלולים להיות מופתעים ממקרה של פגיעה או נזק שנעשו ללא כוונה ומהווים עילה לתביעה משמעותית.

ברכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה מקבל מדריך השחייה הגנה מטעם חברת הביטוח כך שבמידה ויצטרך לייצג את עצמו משפטית או יידרש לשלם פיצויים גבוהים – החברה תעמוד לצדו בהתאם לתנאי הפוליסה ולגבול האחריות.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה?הצמדו לחברות המובילות

מבחינה טכנית, הליך ההצטרפות לביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחייה הוא פשוט: חברות הביטוח השונות תספקנה לכם ביטוח מתאים ובחתימה על מספר מסמכים והצגת פרטים מזהים ותעודות רלוונטיות תוכלו להיות מבוטחים.

עם זאת, בבחירת היקף הפוליסה, גבול הביטוח וההרחבות לפוליסה מומלץ מאוד להיוועץ בסוכן ביטוח מקצועי שמכיר את ענף ספורט ספציפי זה, מודע לסיכונים השונים הכרוכים בו ויכול להגדיר מהם הסעיפים הקריטיים שעליהם אסור לוותר ברכישת ביטוח זה ואילו הרחבות מיותרות לכם ועשויות לגבות מכם תשלום גובה לחינם.

באמצעות איש מקצוע מתאים תוכלו לייצר את האיזון הנכון בין פוליסה מקיפה שאינה מורחבת יתר על המידה ומנגד אינה צרה מדי עד שאין ביכולתה לכסות תאונות אפשרויות במהלך תפקידכם כמדריכי שחיה.

איך לקבל הצעת ביטוח משתלמת בקלות?פנו אלינו, הכי קל 🙂

החלטתם לבטח את עצמכם בפוליסה ייעודית למדריכי שחייה? מומחי ביטוח אכן לשירותכם עם הצעות לפוליסות מותאמות אישית במחירים משתלמים. יחד איתם תוכלו לשבת לשיחת ייעוץ ולהרכיב את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם שתאפשר לכם לשלם מדי חודש על מוצר ייעודי ויעיל שיספק לכם הגנה אמיתית מפני כל תרחיש אפשרי.

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחיה דגשים מה שחשוב באמת.

ביטוח אחריות מקצועית למדריכי שחיה הוא מוצר ביטוח חיוני הנרכש במטרה למנוע עיסוק בתביעות משפטיות ולהנות מהגנה כלכלית במקרה של הפסד בתביעה. רוכשים ביטוח למדריכי שחיה? שימו לב לאפשרויות השונות, לגבול האחריות ולמקרים השונים אותם מכסה הפוליסה. במקרה ותנאי הפוליסה הבסיסיים אינם מספקים אתכם, שקלו בעזרת איש מקצוע הוספת הרחבות.

ערכו השוואת מחירים לפני שאתם מחליטים על חברת הביטוח הנכונה לכם והקפידו לספק את כל הפרטים הרלוונטיים לאיש מקצוע במידה ואתם מתייעצים אתו במטרה לגלות את הנוסחה הנכונה עבורכם לפוליסת אחריות מקצועית אפקטיבית. מקווים בשבילכם שלא תצטרכו להשתמש בזכויות הביטוח שלכם, אבל גם עבור הרוגע הנפשי, ביטוח אחריות מקצועית הוא מוצר ביטוחי משתלם לכל הדעות.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק