ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאלייםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאלייםחופש לעסוק במקצועיות

עובדים סוציאליים מספקים שירות חשוב לקהילה, הם עוזרים לשמור עליה בטוחה יותר, רגועה יותר ובמקרה הצורך הם מצילים ילדים מהורים מזניחים או נשים בידי גברים מכים. עבודת הקודש הזאת מלווה לא אחת גם בטעויות, כאשר מטופלים יכולים להחליט לתבוע את העובד או העובדת הסוציאלית שלהם בגין רשלנות בעבודה.

כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני עם תביעות נזיקין מומלץ מאוד לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים, הפוליסה מספקת לעובדים הסוציאליים תמיכה חשובה במהלך התמודדות עם תביעה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים?הגנה על המלאכה

ההגנה שמעניקה חברת הביטוח למבוטחים שלה היא משמעותית מאוד, חברת הביטוח מעניקה סיוע כלכלי ומשפטי, גם אם אחד מהמטופלים שלכם לא מרוצה מהיחס שהוא קיבל, ברמה בה הוא בוחר לפנות לבית המשפט בתביעת נזיקין, האפשרות שתיפגעו מכך מבחינה כלכלית היא נמוכה מאוד, במידה ואתם מחזיקים בביטוח.

חברת הביטוח מבטיחה להעמיד לרשותכם סיוע במגוון תחומים, המשמעותי שבהם הוא כמובן הסיוע הכלכלי. במידה ותצטרכו לשלם פיצויים לאחד מהמטופלים שלכם, חברת הביטוח היא זאת שתשלם את הסכום, כך במקום שחשבון הבנק שלכם יספוג מכה, תוכלו להיות בטוחים שלא תזנקו.

מעבר לכך, הסיוע של חברת הביטוח בא לידי ביטוי גם בכל הקשור להליך התביעה שכן חברת הביטוח מעניקה למבוטחים סיוע משפטי בדמות צוות משפטי מוביל המתמחה בתחום תביעות הנזיקין. חשוב לציין כי חברת הביטוח תיקח על עצמה את דמי הטרחה של עורכי הדין וכך יצא שמעבר לכך שלא תצטרכו לחפש בעצמכם ייצוג משפטי הולם, חברת הביטוח תהא זאת שגם משלמת על הייצוג.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים?תלוי בגובה הכיסוי והענף

עלות ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים איננה קבועה, שכן יש הבדלים בין עובד סוציאלי אחד למשנהו, לצורך העניין עובד סוציאלי שתחום עיסוקו העיקרי הוא ילדים ונוער יהיה זקוק לפוליסת ביטוח שונה לחלוטין מהפוליסה לה יזדקק עובד סוציאלי העוסק בסיוע לאסירים בכלא.

בהתאם לכך התנאים המופיעים בפוליסה שונים מעובד סוציאלי אחד לשני, בנוסף גם עלות הפוליסה תהיה שונה, כאשר מקצועות בסיכון גבוהה יותר יגררו מחיר ביטוח יקר יותר ומקצועות בסיכון נמוך יותר יגררו מחיר זול יותר.

העלות משתנה גם בהתאם למקום העבודה של העובד הסוציאלי, ברוב מקומות העבודה המוסדרים יש הגנה מסוימת מטעם מקום העבודה, מה שמביא לכך שחלק מצרכי הביטוח יכוסו על יד הביטוח שמגיע ממנו, לעומתם עובדים עצמאיים ייאלצו לרכוש ביטוח מלא, שעלותו באופן טבעי תהיה גבוהה יותר.

טרם הרכישה של פוליסת ביטוח חשוב להבין מהם הצרכים הביטוחים של העובד הסוציאלי, לאפיין אותם כהלכה ורק לאחר מכן לתור אחרי פוליסת הביטוח המתאימה. מומלץ מאוד לבצע את עבודת האפיון הזאת עם אדם מקצועי שמבין בתחום הביטוח.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם למצוא את היחס הראוי בין ביטוח איכותי ומקיף מצד אחד לבין מחיר הוגן שלא ישבור לכם את הכיס. נשמח להסביר לכם על כל האפשרויות הקיימות בשוק הביטוח הנוכחי ואף להמליץ לכם על הביטוח שהכי מתאים לצרכים שלכם, חשוב לזכור שביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים הוא אחד מהביטוחים הדורשים מומחיות מצדו של יועץ הביטוח.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

חשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאלייםהסיכון גדול מדי בלי

לביטוח אחריות מקצועית יש חשיבות גבוהה מאוד לעובד הסוציאלי, חברת הביטוח דואגת לכך שעלות ההתמודדות לא תיפול על כתפיו של העובד הסוציאלי, מעבר לכך היא מבטיחה לו שאם יפסקו פיצויים, מי שתישא בתשלומים היא חברת הביטוח עצמה.

לעיתים קרובות תביעות נזיקין מוכרעות לטובתו של התובע, הפיצויים הנפסקים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ובמקרים חריגים גם למאות אלפי שקלים. לכן, יש חשיבות גבוהה מאוד לכך שהעובד הסוציאלי יהיה מוגן באמצעות ביטוח.

כמו כן, כדאי לציין שכמות תביעות הנזיקין בישראל רק עולה, בכל שנה אנו עדים לכמות גבוהה יותר של תביעות נזיקין, בעלי מקצוע רבים, אשר בעבר לא היו רגילים להיתבע, נאלצו להיגרר לבתי המשפט ולהתמודד עם תביעות מן הסוג הזה בלי חברת ביטוח מאחוריהם. לכן, גם אם לא חשבתם על הנושא עד כה, חשוב להבין שהסיכוי שתהיו מעורבים בתביעה רק עולה ככל שהשנים חולפות.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים?הצמדו לחברות המובילות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית באמצעות יועצי ביטוח אמינים ומקצועיים. יועצי הביטוח שלנו ישמח לתת לכם שירות ולסייע לכם לבחור את הביטוח שהכי מתאים עבורכם. נוכל להציג בפניכם את כל הביטוחים אותם תוכלו לרכוש ואת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק