ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטיםמטפלים בגוף ובשרירים

פיזיותרפיה היא ענף בתחום הבריאות העוסק בשיפור תפקודו הגופני של המטופל בכל הקשור למשולש התנועה הכולל שלד, עצב ושריר. בין תפקידיו של הפיזיותרפיסט ניתן למנות טיפולי שיקום אורטופדיים ונוירולוגיים, טיפול בבעיות יציבה, טיפול התפתחותי, טיפול בפציעות ספורט, הקלה על כאבי שרירים, שיקום נפגעי אירוע מוחי ועוד.

במהלך עבודתו העוסקת בתחום הפיזי, חשוף פיזיותרפיסט לתביעות נזיקין בגין רשלנות בזמן הטיפול, העלמת מידע או כשל בהפניה לאבחון. כאן בהמשך: המידע החשוב ביותר בנושא ביטוח אחריות מקצועית לעוסקים במקצועות הפיזיותרפיה.

התביעות המשפטיות נגד מומחים מתחום הרפואה והבריאות שהתרבו מאוד בשנים האחרונות, מצביעות על מגמה ההולכת וגוברת בקרב הציבור להעמדת גורמים רפואיים לדין באשמת רשלנות ובגין מחדלים בתחום הטיפולי.

המודעות הציבורית חושפת גם את ציבור הפיזיותרפיסטים לסיכון להיתבע בתביעת נזיקין על נזקים שנגרמו למטופל כתוצאה מליקויים בהליך הטיפולי, מתן המלצות שגויות וטיפול בצורה רשלנית. ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים נועד כדי להגן על הפיזיותרפיסט בהיבט הכלכלי והמשפטי מתביעת נזיקין נגדו.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים?כיסוי מפני תביעת רשלנות

ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים הינו פוליסה הכוללת בתוכה סעיפים רבים ושונים בהם מכוסה איש המקצוע במקרה של תביעה מצד הלקוח. הסעיפים השונים מקיפים מגוון סיטואציות אפשריות אליהן עלול להיקלע פיזיותרפיסט במהלך שנות עבודתו לרבות מקרי רשלנות שונים, כשלים אבחוניים, מתן הנחיות בלתי מתאימות למטופל וגרימת נזקים ברמות חומרה שונות.

נוסף על הסעיפים הבסיסיים בפוליסה יכול כל פיזיותרפיסט לבחור ברכישת הרחבות שיכסו אותו מפני מקרים של רשלנות כפולה (מצב בו המטופל תובע בגין מספר מקרי רשלנות בו זמנית) ועוד.

חשוב להבין כי גם הפיזיותרפיסט הזהיר ביותר אינו מכוסה מפני תביעות נזיקין המוגשות בגין התרחשויות בהן הסיר את תשומת לבו לרגע בודד או שפעל מתוך לחץ/עייפות, זו הסיבה שמרבית העוסקים בתחום יבחרו בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית במטרה למנוע סיכון במקרה שתוגש תביעה נגדם.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים?תלוי באופי עבודת המטפל

קיימים הבדלים בין מחירי פוליסות של פיזיותרפיסטים בתחומים שונים. אנשי מקצוע בתחום הפיזיותרפיה העוסקים בתחומי התמחות מורכבים – ישלמו יותר מעמיתיהם המבצעים פעולות פשוטות בתחום הפרא-רפואי. נוסף על כך יש לדעת כי וותק במקצוע ועבר ביטוחי נקי מהווים נקודות זכות מצד החברה המבטחת מה שמתבטא בפרמיה חודשית מוזלת.

במידה ואתם עובדים מטעם מוסד רפואי שימו לב לבדוק האם נרכשה עבורכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ואם כן, מה רמת הכיסוי הנדרשת להשלמה מצדכם לצורך קבלת היקף ביטוחי מספק.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטיםהסיכון גדול מדי בלי

עם התגברות המודעות הציבורית להגשה של תביעות רשלנות נגד אנשי מקצוע בתחום הרפואה, גם בעלי מקצועות פרא-רפואיים כמו פיזיותרפיה אינם מוגנים מתביעות משפטיות. תביעות אלו עלולות להגיע לסכומים גבוהים במיוחד מה שעשוי לסכן את איש המקצוע מבחינה כלכלית, אישית ומקצועית.

מובן כי התמודדות עם תביעות בסדר גודל של עד מאות אלפי שקלים היא מורכבת מאוד ואף בלתי אפשרית כאשר בעל המקצוע עומד לבד מול המערכת. כאן נכנס לתמונה ביטוח אחריות מקצועית לרופאים ופיזיותרפיסטים ומאפשר לפיזיותרפיסט להנות מהגנה הן בפן הכלכלי והן בפן המשפטי מה שעוזר לו לפעול ולעבוד למען מטופליו ללא חשש שמא בעתיד הקרוב או הרחוק תצנח עליו תביעה שתאיים על המשך הקריירה שלו.

חשוב כי מאחורי כל פיזיותרפיסט תעמדו חברת ביטוח כגב חזק ותספק לו תמיכה כלכלית במקרה ופסק הדין ייטה לרעתו וכן תמיכה משפטית לאורך כל זמן התביעה.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים?הצמדו לחברות המובילות

לפני רכישת ביטוח אחריות מקצועית לפסיכותרפיסטים, יש להיות מודעים תחילה למצב הביטוחי של איש המקצוע. עליכם כפיזיותרפיסטים לבדוק האם אתם מבוטחים בביטוח אחריות מקצועית מטעם מקום העבודה שלכם? במידה וכן מהי רמת הכיסוי בה אתם מבוטחים כרגע ומהי ההגנה הנדרשת אותה תרצו להשלים לצורך קבלת מעטפת ביטוחית מושלמת עבורכם.

ביטוח משלים יוכל גם לסייע לכם במדיה ואתם משלבים עבודה כפיזיותרפיסטים מטעם מוסד רפואי ועבודה עצמאית בקליניקה פרטית.

ביצוע סקר שוק מקיף

לאחר שהבנתם מהו מצבכם הביטוחי, חשוב לבצע סקר שוק לבדוק מהי הצעת המחיר המשתלמת ביותר מבין אלה המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות. כאשר אתם מבררים מחירים בתחום, חשוב שתזכרו לקחת בחשבון הרחבות אפשריות להן תזדקקו במהלך עבודתכם כפיזיותרפיסטים, נוסף על הגנת הפוליסה הבסיסית.

בחירת ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטעם מי כדאי להתייעץ?

בבחירת הפוליסה הרלוונטית עבורכם, חשוב לקבל ליווי מקצועי של סוכן ביטוח שידריך אתכם בבחירת הביטוח הנכון שמצד אחד ישיג כיסוי מלא לכל תרחיש אפשרי בתחום הרשלנות והנזקים בעבודה בתחום ומצד שני תאפשר לכם לשלם את המחיר הנמוך ביותר כפרמיה חודשית.

התייעצו עם מומחה המכיר מקרוב תחום זה ועסק בעבר עם פיזיותרפיסטים על מנת שיספק לכם מידע רלוונטי מהשטח. שימו לב כי לא תמיד בחירה בכיסוי מלא ובהרחבות רבות היא הבחירה הנכונה עבורכם, לעיתים תוכלו להסתפק בכיסוי בסיסי יותר מבלי להסתכן בתביעת נזיקין. מומחה מקצועי יוכל למקד אתכם בבחירת הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם מקצועית וכלכלית.

ביטוח אחריות מקצועית לפיזיותרפיסטים סיכוםכמה דגשים שחשוב לדעת

עבודה במקצוע פרא-רפואי נושאת בחובה סיכון לתביעה משפטית בסכומים גבוהים. מסיבה זו רכישת ביטוח אחריות מקצועית הוא פופולרי גם בתחום הפיזיותרפיה כחלק תחום העיסוק בבריאות המטופל. שימו לב לבדוק היטב את תנאי הפוליסה הקיימת שלכם במידה וקיימת ולהשלים את היקף הביטוח לפי צרכי ואופי המשרה.

מתלבטים? היעזרו בשירותיו של איש מקצוע מטעם אתר ביטוח על מנת שייתן לכם את כל המידע הרלוונטי ויספק לכם את הביטוח המשתלם ביורת שיאפשר לכם לעבוד בלב שקט כשחברת הביטוח שלכם עומדת מאחוריהם על כל צרה שלא תבוא.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק