כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין מומלצות
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

כמה מרוויח עורך דין פלילי?

אין ספק שתחום הפלילים נחשב תחום מורכב וקשה מאוד בעולם המשפטים, אם כך חשבנו לבדוק כמה מרוויח עורך דין פלילי והאם זה מספק את התמורה לתפקיד
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

כמה מרוויח עורך דין פלילי

שוקלים ללמוד עריכת דין? חולמים על קריירה מפוארת מניבת שכר גבוה כדי להבטיח לעצמכם עתיד טוב?
לומדים עריכת דין ואתם מתלבטים לאיזה תחום כדאי לגשת ותוהים באיזה תחום נמצא רוב הכסף?

לפניכם כל המידע על שכר עורך דין ופרטים חשובים שכדאי לשים לב אליהם כבעלי מקצוע כדוגמת ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין.

תחומי העיסוק של עורכי דין

עיסוק בעריכת דין ויעוץ משפטי מחייב הסמכה לעריכת דין לאחר לימודי תואר ראשון, התמחות ומעבר בהצלחה של מבחני לשכה. התחומים  בהם ניתן להתמחות תחת מקצוע עריכת דין הם: ליטיגציה, מקרקעין, אזרחי, פלילי, בינלאומי, מסחרי, דיני משפחה ועוד. ניתן לעבוד בעריכת דין כעובד מדינה, כבעל משרד או כשותף או שכיר בו וכמובן כעורך דין שמועסק על ידי חברה או ארגון ועובד תחתיה.

כך או כך, לא מומלץ לעורך דין לעסוק במקצוע ללא ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין.

ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

חלק ממקצועיות של עורך דין היא האחריות שהוא נוקט כלפי עבודתו במקצוע. מלבד הגנה על לקוחות עורך דין צריך גם להגן על עצמו. הוא אינו חסין מפני תביעות מלקוחות שאינם מרוצים מהשירות, בטענות של רשלנות לדוגמה, או מפני תביעות של צד ג' שנפגע. גם אם עורך הדין נוהג ביושר,  בתום לב הוא עלול לשגות במהלך ביצוע תפקידו והוא זקוק לגב.

על ידי ביטוח אחריות מקצועית יוכל עורך דין לבצע את תפקידו בראש שקט וללא חשש מסיכונים.

מהו שכרו של עורך דין?

שכרו של עורך דין מורכב ממספר פרמטרים, והוא אינו קבוע. גורם מרכזי המשפיע על שכרו הוא הוותק והניסיון במקצוע. שכר עורך דין מתחיל מ6.000 שקלים בחודש ויכול לטפס גבוה עם השנים והניסיון עד ל100,000 שקלים בחודש. דבר נוסף שיכול להשפיע על השכר הוא מסגרת העבודה- אם כעובד במשרדי מדינה, או במשרד עורכי דין קטן או גדול- וכמובן המעמד בתוך המשרד אם כשכיר או כשותף בכיר או זוטר. קריטריון נוסף שיכול להשפיע על גובה השכר הוא תחום ההתמחות. עורך דין פלילי לדוגמא נמנה בין אלו המרוויחים שכר נאה ואף גבוה ביותר בממוצע, בהתאם לסוג הלקוחות וגודל התיק בו צריכים לטפל בהתאם אליו יגולם גם שכר הטרחה.

שימו לב, עורך דין לא רק מרוויח ויש לו גם הוצאות, מתוקף כך שהוא חשוף לסיכונים שעלולים לעלות בקרב עיסוק בקטגורית פלילים ועליו לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין, או גרוע מכך לשאת בהוצאות הכרוכות בתביעות כנגדו ישירות משכרו.

ניתן להרוויח שכר נאה מאוד בעריכת דין, אך יש לקחת לאורך הדרך את אחריות ומשקל התפקיד ברצינות יתרה, ומעבר לעיסוק בשכר גבוה- להשקיע היכן שצריך את הכסף, בתוכנית ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין הראויה ביותר שתאפשר לבצע את התפקיד בראש שקט ובביטחון.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק