כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין מומלצות
Top Sport

ביטוח אחריות מקצועית

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

עוד בנושא ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין
בלוג ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

עורך דין הוא לא סופרמן - כיצד תוכלו להגן על עצמכם

בזכות סדרות טלויזיה פופולאריות, הפך עורך הדין לדמות הערצה הדומה לסופרמן, אך גם עורכי דין עלולים להפגע בצורה של תביעת ביטוח אחריות מקצועית
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

עורך דין הוא לא סופרמן

עבודתו של עורך הדין כוללת ייצוג לקוחות במערכת המשפט והגנה עליהם מפני תביעות או זכויות שהופרו. עורך דין מנוסה ומוכשר יודע כיצד לעזור ללקוחותיו ולהוציא אותם גם ממצבים מורכבים וקיצוניים. אך עורך דין לא חסין בעצמו, הוא חשוף לפגיעות וסיכונים וגם הוא זקוק להגנה במקרים מסוימים.

לפניכם הסבר המלא על הצורך של עורכי דין בהגנה- ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין, כיצד הוא מועיל ואיך הוא פועל:

מדוע עורך דין צריך להגן על עצמו?

כפי שבעלי המקצועות החופשיים כמו אדריכל או מהנדס חשופים לסיכונים כך גם עורך הדין-

כמות התביעות של לקוחות נגד עורכי דינם הולכת וגדלה עם השנים, גם עורכי הדין צריכים להגן על עצמם מפני מקרים תביעות. לקוחות יכולים לתבוע בטענות ניגוד אינטרסים, רשלנות מקצועית בייעוץ משפטי, הוצאת דיבה ועוד. כמו כן, עורכי דין צריכים לשמור על חיסיון מלא עם לקוחותיהם, ובעידן האינטרנט בו אנו חיים תקיפות דרך הרשת אינן מופרכות, וצד נוסף עלול להשיג מידע חסוי ששמור אצל עורך הדין ולהשתמש נגדו או נגד לקוחותיו ולפגוע בשמו הטוב של עורך הדין.

לכן, מתוקף העיסוק במקצוע והמצבים שאליהם עלולים להיקלע עורכי דין במהלך עבודתם הם זקוקים לביטחון-

עורך דין צריך ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין. פוליסה כזו משתלמת וכדאית והיא בגדר חובה עבור בעל המקצוע כדי להמשיך לעבוד בתחום בלב וראש שקטים.

מה כולל ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין?

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין, המחירים מעט משתנים אך המסגרת די אחידה עבור כל החברות. הביטוח כולל סעיפים כגון: הגנה מפני תביעות מלקוחות, כיסוי הוצאות הגנה משפטית לתביעות של צד שלישי, כיסוי רטרואקטיבי על תביעות שהוגשו בזמן תקופת הביטוח אך מתייחסות לאירועים שקרו לפני תקופת הביטוח.

ניתן להרחיב את הביטוח ביחס לסעיפים כמו הגנה מפגיעות שהתרחשו בסייבר (דרך האינטרנט) או ביחס להפרת זכויות קניין רוחני וכו'. התנאים של ביטוח אחריות מקצועית משתנים מחברה לחברה, אך חשוב שתדעו שיש גם הבדלים ביחס לוותק במקצוע, אך לעיתים עורכי דין חדשים במקצוע יזכו להטבה בפעם הראשונה שרכשו ביטוח.

מגלים אחריות כלפי עצמכם

במיוחד בתור עורכי דין, אתם ערים לשיעור האפשרות שאדם יזדקק להגנה מפני תביעות בעת מילוי תפקידו, ועד כמה לפעמים שלא בצדק, או עקב טעויות שאינן בשליטתו או שנעשו בתום לב. היו ערים לכך שגם לכם זה יכול לקרות בתור עורכי דין בעת עבודתכם. גלו אחריות כלפי המשרה שלכם, הכבוד והשם הטוב שלכם כבעלי מקצוע שמתאמצים מדי יום לתת שירות איכותי ודאגו לעבוד רק עם ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין! אם לא עשיתם זאת עד עכשיו פנו אלינו וסגרו פוליסת ביטוח מתאימה עוד היום טרם תשובו לייצג לקוח חדש.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק