ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגייםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגייםשומרים עלינו מאוחדים

עוסקים בייעוץ זוגי? חשוב לנו לעדכן אתכם בחשיבות הרבה של מעטפת ביטוח מספקת שתקנה לכם הגנה מפני תביעות של מטופלים נגדכם. מטפלים זוגיים חשופים כמו גורמים מקצועיים אחרים העוסקים במקצועות חופשיים – לתביעות של לקוחות בגין הוצאת דיבה, אובדן מסמכים, רשלנות ועוד.

נציין כי פוליסת ביטוח אחריות מקצועית ייעודית למטפלים זוגיים מכסה סיטואציות רבות בקריירה בתחום וניתן להוסיף לה הרחבות שונות על מנת לייצר כיסוי אופטימלי. מטפלים זוגיים? המאמר הזה נועד עבורכם, ממליצים לכם לא לדלג עליו.

מהו ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים?כיסוי מפני תביעת רשלנות

תקופת היכרות של שני בני זוג אפופה לרוב בזוהר בראשיתי וכוללת כבוד הדדי, גילויי חיבה ונטייה לחשוב שהחיים הם גן שושנים משותף.

לצערנו הרב, זוגות רבים נוחתים בשנים שלאחר החתונה לקרקע קשה כשהם מגלים כי מערכת היחסים שלהם עם בן זוגם אינה כפי שחלמו. כאן נכנס לתמונה המטפל הזוגי שמציע עין אובייקטיבית, ידע מקצועי ויכולת הכלה ומדריך את בני הזוג כיצד לכונן מערכת יחסים מחודשת שיש בה אמון, הכלה הדדית, פירגון, אהבה וכבוד.

מטפל זוגי מקצועי נדרש להכשרה מקצועית על מנת לכהן בתפקידו זה שמטבע הדברים הוא רגיש מאוד וכולל עיסוק במרחב אמוציונלי, עתיר כעסים בלתי פתורים, רגשות מורכבים ותכונות אופי מנוגדות עליהם מתפקידו לגשר במהלך טיפול זוגי ולהציע דרכי חשיבה והתנהגות שונים במטרה לשפר את המערכת הזוגית.

בלתי מן הנמנע כי במהלך טיפול זוגי ולאחריו ייפלו אי הבנות וכן המטופלים יפגשו ברגשות של תסכול העלולים להיות מופנים כלפי המטפל. תופעות אלו עשויות להוביל מטופלים בהווה ולשעבר להגשת תביעה כנגד המטפל בעילות שונות תחת הכותרת של "הפרת החובה המקצועית".

תביעות אלו בין אם הן נכונות ובין שאינן – חושפות את המטפל הזוגי לתביעות מורכבות מה שעלול לערער על סמכותו כמטפל, להכתים את שמו ומעבר לכך לגרום לו להתחייב לתשלום פיצויים בגובה רב ולהידרש לעמוד למשפט על ההשלכות הכרוכות בכך.

ביטוח אחריות מקצועית מספק הגנה משפטית וכלכלית למטפלים זוגיים ומציע כיסוי למגוון מקרים רחב בהתאם לתנאי הפוליסה שנקבעו בינו לבין חברת הביטוח.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים?תלוי בהיקף וסוג הטיפול

גבול האחריות בפוליסת ביטוח הינו מושג שפירושו: סכום הביטוח המקסימלי בו תפצה חברת הביטוח את המבוטח בקרות אירוע ביטוחי המעוגן בפוליסה בהתאם למספר המקרים שאירעו בתקופת הביטוח.

ברכישת ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים ייקבע בהסכם הפוליסה גבול אחריות (אקסס) הכולל את גובה הסכום בו תפצה החברה את הלקוח על סמך הפוליסה וסכום כולל של פיצויים שישולמו ללקוח במהלך תקופת הביטוח.

בהתאם לגובה הסכום המקסימלי ביחס למקרה ולתקופה תיקבע גם פרמיית הפוליסה ובמידה שהמטפל הזוגי מעוניין להרחיב את גבול האחריות, הפרמיה החודשית אף היא תהיה גבוהה יותר. נוסף על כך, נתונים כמו שנות וותק ועבר ביטוחי משפיעים אף הם על עלות הפוליסה של מטפל זוגי.

משתנים נוספים שמשפיעים על המחיר הם הרחבות שונות הנבחרות על ידי מטפל זוגי בקביעת תנאי הפוליסה כמו: הרחבת אחריות לתביעה מצד ג', הרחבות אובדן מסמכים, כיסוי הוצאות דיבה, הגנה בהליכים פליליים, הרחבה למטפלים זוגיים העורכים סדנאות לקבוצות ועוד.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגייםהסיכון גדול מדי בלי

תחום הטיפול הוא תחום העוסק בעולם הרגש והנפש – אזור בו הכללים אינם ברורים ולא ניתן למדוד באמצעות דוחות מדויקים הישגים או נזקים. זו הסיבה כי יותר מכל תחום אחר מטפלים ויועצים זוגיים חשופים לתביעות נזיקין שונות שייתכן וכלל אינן קשורות למטפל ולתהליך הטיפול, אולם קשה מאוד להוכיח זאת כיוון שמדובר בשטח אפור.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים מעניק למטפל גלגל הצלה בכל מקרה של תביעה נגדו על ידי אחד מבני הזוג המטופלים אצלו וטוענים כי גרם להם נזק, הוציא את דיבתם וכדומה.

במידה ומטפל זוגי מבוטח בביטוח אחריות מקצועית בפוליסה מקיפה, בכל מקרה של תביעה יכול המטפל להמשיך בעבודתו ברוגע מבלי לחשוש שכתב האישום נגדו ימוטט אותו כלכלית או מקצועית.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים?הצמדו לחברות המובילות

מטפלים זוגיים נדרשים לפוליסת ביטוח מקצועית ייעודית שתכלול בתוכה את מקרים וסיטואציות פוטנציאליים העשויים לספק עילה לתביעה נגדם. ביטוח אחריות מקצועית למטפל זוגי יכלול מגוון תרחישים ויספק הגנה מקיפה. חברת הביטוח תקבע את גבול האחריות כאשר ביכולת המובטח להרחיב אותה בהתאם לצרכיו בתוספת תשלום.

כאן חשובה מאוד התאמה של תנאי הפוליסה בצורה מדויקת. מצד אחד כל מטפל זוגי יהיה מעוניין בהגנה הגבוה ביותר, עם זאת, חשוב לזכור כי עלות פוליסה מקיפה מאוד היא גבוהה ביותר ולעיתים עשויה להכיל סעיפים שאינם רלוונטיים לאופי משרתו של המטפל הזוגי.

אנו ממליצים על ייעוץ מקצועי של סוכן ביטוח שמכיר את תחום הטיפול הזוגי יודע מהן ההשלכות של כל תרחיש ויכול לספק למבוטח מידע עדכני בנוגע לפוליסה המשתלמת ביותר עבורו. סוכן ביטוח ייקח בחשבון את ניסיונו של המטפל ואת עברו הביטוחי במטרה למצוא את הנוסחה המושלמת לביטוח אחריות מקצועית מקיף מחד ומשתלם מאידך.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוגיים - סיכוםקחו מאיתנו המלצה חמה

מקצוע הטיפול הזוגי הוא מאתגר מאוד כיוון שהוא עוסק במערכות יחסים מורכבות ובקשרים עדינים. מטפלים זוגיים עשויים למצוא את עצמם חשופים ביום לא בהיר לתביעה גדולה מצד לקוח ממורמר בסכומים של מאות אלפי שקלים.

כדי להימנע ממציאות זו, חשוב כי כל מטפל זוגי יבוטח בפוליסת אחריות מקצועית מתאימה שתספק לו כיסוי לכל תביעה מצד לקוח ותאפשר לו לפתח קריירה מקצועית בתחום מבלי לחשוש מאיום משפטי מצד מטופלים המעוניינים להפלילו. באתר 'ביטוח' תוכלו למצוא את כל המידע המקצועי בנידון ולבצע השוואה של פוליסות מצד חברות הביטוח השונות.

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק