ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'ריםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'ריםמנצחים אתגרים בביטחון

מאמנים אישיים, אותם אנו נוהגים לכנות קואוצ'רים הם בעלי מקצוע שתפקידם לסייע בקידום מטרות שונות במגזר הפרטי, הארגוני והעסקי אימון אישי עוסק בתחומים רבים ושונים כגון הצלחה אישית, הצלחה עסקית, תהליכי סופרויז'ן לאימון מאמנים נוספים והענקת מוטיבציה.

כמו במקצועות חופשיים נוספים, גם כאן חשוף הקאוצ'ר לתביעות מצד לקוחות בגין הפרת החובה המקצועית. במאמר זה נדבר על חשיבות ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים כחומה ומגן מפני תביעות משפטיות מצד מתאמנים לשעבר. קואוצ'רים? אל תפספסו את המידע הזה.

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים?כיסוי מפני תביעת רשלנות

אימון אישי מתמקד במתן הגדרה, סיוע וכלים למתאמנים מסוגים שונים עבור קידום מטרות אישיות וארגוניות. בין הנושאים בהם עוסק תחום הקואצ'ינג ניתן למנות: ניהול ושיפור מערכות יחסים, קידום הקריירה, שדרוג יכולות משא ומתן ומקסום יכולות ניהול צוות.

מכיוון שתחום עבודתו של מאמן אישי נוגע בתחומים משמעותיים ביותר לאיכות חיי האדם, בלתי מן הנמנע שחלק מהמתאמנים ימצאו בתהליך אימון מתמשך כשלים וליקויים אובייקטיביים או שאינם – נתונים העשויים להוות עילה לתביעה בגין הפרת החובה המקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים נועד כדי להגן על מאמנים אישיים מפני תביעות אלו ולספק להם תמיכה בהיבט המשפטי והפיננסי בכל מקרה בו יוגש נגדם כתב אישום.

יש לדעת כי תביעות בתחום הפרת חובה מקצועית עלולות לטפס לסכומים גבוהים במיוחד וכן לגבות זמן יקר מאוד בניהול הליכי המשפט. ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים מספק לקואוצ'ר שקט נפשי בכל הנוגע למימון וניהול התהליך המשפטי.

מה מציע לכם ביטוח אחריות מקצועית למאמנים אישיים?

לפי היקף הגנת ביטוח אחריות מקצועית ייקבע גובה הסכום שיעמוד לקואוצ'ר בשעת תביעה. סכומי ביטוח אלו מכונים "גבולות אחריות" וככל שגבולות האחריות גבוהים יותר, משמע שהיקף ההגנה גובה יותר ובהתאם – מחיר הפוליסה יעלה, זאת מכיוון שחברת הביטוח נוטלת על עצמה סיכון גדול יותר. היקף הביטוח וסכומי הביטוח יושפעו מאופי משרת המתאמן, רמת הסיכון שלו ונפח עבודתו.

הכיסויים במסגרת ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים

1. תשלום הפיצויים שנפסקו למתאמן במידה והואשם במשפט
2. כיסוי ההוצאות המשפטיות במקרים של תביעה נגד הקואוצ'ר
3. כיסוי להגנה משפטית בהליכים פליליים במידה ונערכים נגד הקאוצ'ר.

שימו לב כי כדי לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית משתלמת עליכם לדאוג לגבול אחריות לכיסוי נזק ברמה מספקת ועם זאת, חשוב שתשלום הפרמיה החודשי לא יקשה עליכם כלכלית. בפסקה הבאה נציג את הדרך הנכונה לרכישת פוליסה משתלמת עבור קואצ'רים.

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים?מותאם לאופי והיקף הטיפול

כמו בביטוחים בתחומים אחרים, אין לנו יכולת להעריך במדויק עלות של פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים. עלות הביטוח תיגזר מאופי פעילות הקאוצ'ר, היקף עבודתו, שנות הניסיון והוותק שלו בתחום והעבר הביטוחי שלו.

במידה ואתם קואצ'רים בעלי וותק של שנים ובעלי עבר ביטוחי נקי, תוכלו ברוב המקרים להנות מפוליסה בעלות נמוכה יותר ביחס לקואוצ'רים נטולי ניסיון או שהתיק הביטוחי שלהם מכיל כבר אי אלה תביעות מהעבר נגד חברת הביטוח.

שימו לב שהפערים בין הצעות הביטוח של החברות השונות עשויים להיות גדולים, לכן מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולבקש הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח. כך תוכלו לאתר פוליסה מושלמת עבורכם במחיר המשתלם ביותר.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית החופש לבחור פוליסה נכונה

ביטוח EXTRA מקצועי

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
בראש שקט

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
TOP DIRECTOR

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית
CORPORATE GUARD

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'ריםהסיכון שלכם גבוה

בשונה מתחומים אחרים בהם קיימים כללים ברורים לקביעת מהות נזקים והיקפם מבחינה נזיקית, עולם הקואצ'ינג בהיותו עוסק בהכוונה מנטלית ונפשית מעיקרו – הוא שטח אפור.

כאן, קשה למדוד או לכמת פגיעה נפשית וכן לקשר בקשר ברור נזק כלכלי לתהליך האימון. מסיבה זו, הענף פרוץ יחסית וכל מתאמן יכול לבוא ולהגיש תביעה בטענות שונות שייתכן ואינן עולות בקנה אחד עם ההיגיון והמציאות כפי שקרתה בפועל.

כאן, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים הוא חובה, שכן קשה מאוד לנער האשמה של מתאמן בגין ליקויים או טעויות שנעשו לפי טענתו, במהלך האימון. במצב של תביעה, ניצבת חברת הביטוח לצד המאמן כשהיא מספקת תמיכה משפטית נרחבת לצד כיסוי כספי במקרה בו הקואוצ'ר הוכרז כאשם בהפרת חובה מקצועית.

2 אספקטים אלו של תמיכה משפטית וכלכלית מאפשרים לקואוצ'ר להמשיך בעבודתו ללא הפרעות וטרדות בגין המשפט וכן להמשיך בניהול קריירה ללא חשש מקריסה כלכלית כתוצאה מדרישה לתשלום פיצויים גבוהים.

איך לקנות ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים?הצמדו לחברות המובילות

כיום, חברות ביטוח רבות בשוק מציעות ביטוחים ייעודיים לקואוצ'רים. ישנם אף ארגונים המעסיקים קואוצ'רים ומשיגים עבורם הנחה קולקטיבית באיגוד קבוצת מאמנים תחת חברת ביטוח אחת.

כך או כך, חשוב מאוד לבחון את תנאי הפוליסה ולבדוק שהם אכן מכסים את מרבית המקרים הפוטנציאליים העלולים להוביל לתביעה. נוסף על כך, חשוב למצוא את האיזון בין פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים המציעה הגנה מושלמת לפרמיה חודשית בתשלום הגיוני.

כאן מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחים מתחום הביטוח המכירים את עולם הקואצ'ינג ויכולים לספק לכם את המידע המדויק לגבי רכישת ביטוח מותאם אישית או רכישת ביטוח כהשלמה לביטוח קיים.

ביטוח אחריות מקצועית לקואוצ'רים דגשיםמה חשוב לנו שתבינו

בואו נדבר תכלס: חשוב מאוד שכל קואצ'ר המנהל קריירה בתחום האימון האישי ירכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית במטרה לאפשר עבודה בראש שקט ללא איום תמידי בפני תביעה פוטנציאלית של מתאמן מתוסכל או קרוב משפחה של מתאמן ממורמר.

ביטוח אחריות מקצועית נוטל מעל הכתפיים שלכם את האחריות בנוגע לניהול הליכים משפטיים ו/או פליליים וכן מסיר את הדאגה מפני תביעת פיצויים בגובה רב שעלולה לסתום את הגולל על הקריירה המקצועית.

המלצה שלנו: קחו לכם יועץ מומחה בתחום הביטוחים שינחה אתכם בבחירת הפוליסה המנצחת עבורכם. כך תדעו שהפרמיה החודשית אותה אתם משלמים עובדת עבורכם ומספקת לכם הגנה שאנו תקווה כי לעולם לא תצטרכו לעשות בה שימוש….

שאלות ותשובות ביטוח אחריות מקצועיתחשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח אחריות מקצועית הינו כיסוי ביטוחי אשר נועד לשמור על בעל המקצוע מפני חבות אשר עלולה להיגרם כתוצאה מעבודה רשלנית בשוגג.

המקצוע הכי שכיח בביטוח אחריות מקצועית הינו רופא אשר כל החלטה ופי שפתיו יכול להשפיע באופן דרסטי על חיי המטופלים שלו.

המרכיבים הבסיסיים בביטוח אחריות מקצועית הינם כיסוי בגין הוצאות אשר נגרמו במקרה של רשלנות מקצועית ובנוסף סיוע משפטי במידה וישנה תביעה בגין אותה רשלנות מקצועית.

ניתן להוסיף מגוון הרחבות לפוליסת הביטוח בחברות הביטוח השונות הכוללים גובה השתתפות, תוקף פוליסה לאחר סיום העבודה ועוד..

ביטוח אחריות מקצועית אמור לכסות נזקים אשר נגרמו בתום לב בעת ביצוע עבודה או מתן שירות עסקי, לדוגמא מסאז'יסט אשר יפצה מטופל בעת הענקת הטיפול שכן זוהי רשלנות בשוגג.

ביטוח אחריות מקצועית מורכב מעשרות אלמנטים קטנים אשר משפיעים באופן ישיר ועקיף על המחיר כגון וותק, מקצוע, מספר לקוחות, גובה הכיסוי ועוד…

לכן לא מומלץ לבחור פוליסה לפי מחיר שכן ייתכן שתגלו שברגע האמת היא אינה מכסה אתכם.

ביטוח אחריות מקצועית אינו מכסה בכל מחיר תביעות אשר יוגשו כנגד המבוטח והן מוגבלות בסכום אשר נקבע מראש בעת רכישה הפוליסה, גבול זה נקרא גבול האחריות.

ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות להגדיל או להקטין ואף לבטל את גובה ההשתתפות עצמית בביטוח אחריות מקצועית, חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שלכם לעומק ולוודא שאתם אכן עומדים בתנאים להקטנה או הסרה של השתתפות עצמית.

ישנם מקצועות ראשיים מאוד פופולאריים כגון רופאים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה אשר חברות הביטוח השיקה עבורם פוליסות מיוחדות ומותאמות במיוחד.

יחד עם זאת, כל בעל מקצוע חייב לוודא שחברת הביטוח אשר מבטחת אותו מבינה את המקצוע שלו ואף יש לה עשרות מבוטחים דומים.

טעות נפוצה בקרב בעלי המקצוע היא לחשוב שלאחר שסוגרים את הדלתות, האחריות שלכם פגה.

ההיפך הוא הנכון, תביעות אחריות מקצועית יכולות להתממש גם שבע שנים לאחר מעשה. ולכן חשוב לרכוש הרחבה לפוליסה אשר מגנה עליכם בהמשך הדרך.

ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק