ביטוח בריאות לקראת מעבר לארצות הבריתמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות למעבר לארצות הבריתשנים ראשונות מבוטחות

ארצות הברית היא ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, היא מושכת אליה מדי שנה מאות אלפי מהגרים שרוצים לבסס בה את חייהם ולחלום את החלום האמריקאי. בין אותם מהגרים יש גם מספר לא קטן של ישראלים שעוברים לארצות הברית לתקופה קבועה או מוגבלת. רכישת ביטוח בריאות לקראת מעבר לארצות הברית הוא אחד הדברים הכי חשובים שצריך לעשות לפני המעבר.

כיסוי רפואי למעבר לארצות הבריתמה זה בעצם כולל?

לפני שעוברים לארצות הברית כדאי לעמוד על ההבדלים בין מערכת הבריאות הישראלית למקבילה האמריקאית, בעוד שבישראל המדינה מעניקה ביטוח בריאות ממלכתי לכל התושבים שמכסה באופן די מקיף מגוון רחב של בעיות רפואיות בארה"ב זה לא המצב. מערכת הבריאות שם איננה שוויונית ויש אמריקאים רבים בלי ביטוח בריאות, אפילו לא ביטוח בסיסי.

רוב השירותים הרפואיים בארצות הברית ניתנים במסגרות פרטיות, התשלום עבור השירות מוטל על החולה עצמו או על חברת הביטוח שמבטחת אותו. שירותי הבריאות הציבורית בארצות הברית מוגבלים למדי וברוב המקרים גם השירותים שניתנים במסגרתם נחשבים ליקרים, בטח ביחס לישראל.

לאור המצב הזה מיליוני אמריקאים חיים ללא ביטוח בריאות כלשהו ונמנעים ככל האפשר מלראות רופא והגעה לבית חולים. רוב אזרחי ארצות הברית מקבלים ביטוח בריאות מטעם המעסיק שלהם, מאוד מקובל בארצות הברית שחברות מבטחות את העובדים שלהם בביטוחי בריאות קיבוציים. סוגיית הביטוח נחשבת לאחד הגורמים הכי חשובים לאמריקאי הממוצע במהלך חיפושיו אחרי עבודה.

לאור זאת, במידה ואתם מגיעים לארצות הברית למקום עבודה קבוע מראש חשוב שתבדקו מה הכיסוי שהמעסיק שלכם יעניק לכם, במידת הצורך תוכלו לדרוש ממנו להוסיף כיסוי ביטוחי נוסף או לרכוש ביטוח משלים באופן פרטי.

ביטוח בריאות לרילוקיישן לארצות הבריתכמה יעלה לכם כיסוי רפואי?

מחירי ביטוחי הבריאות בארצות הברית נחשבים ליקרים ביותר בעולם המערבי, זאת לאור העובדה שהמדינה כמעט ולא מסבסדת אף שירות רפואי לאזרחים שלה. כמו כן, מדי שנה אנו עדים לעלייה של כמה אחוזים במחירי הביטוחים הפרטיים וזה הוביל ללא מועט הונאות ביטוח, למשל חברות הביטוח שהציעו ביטוחים זולים יחסית וסרבו לשלם כאשר לקוחות תבעו אותם, חברות שפשטו את הרגל מאוד מהר והותירו את המבוטחים ללא כיסוי ועוד.

בעקבות המחירים הגבוהים של מחירי הביטוח חלק לא קטן מן המעסיקים בארצות הברית, במיוחד בתחומים בהם המשכורות נמוכות יחסית, מציעות לעובדים ביטוחי בריאות מקוצצים וצרים למדי.

הגוף האחראי על הרגולציה של שוק הביטוח בארצות הברית מחלק את ביטוחי הבריאות לארבע דרגות שונות, ככל שדרגת הביטוח גבוהה יותר סכום ההשתתפות העצמית של המבוטח יורדת כאשר הביטוח בדרגה הגבוהה ביותר עולה עד ל-7,500 דולר לאדם או 15,000 דולר למשפחה. כאשר המחירים הללו מתייחסים לאנשים בריאים בדרך כלל בגילאים שבין 20 ל-60.

כמו כן, יש מספר חברות ביטוח המציעות כיסוי לזמן מוגבל לישראלים שעוברים לחו"ל, לרוב המחיר יהיה נמוך בהרבה מעלות הביטוח בארצות הברית ולכן אם אתם עוברים לתקופה קצרה של עד שנה שווה לבדוק את הנושא.

בכל מקרה אנו ממליצים מאוד להתייעץ עם יועצי ביטוח ישראלים שמכירים את שוק הביטוח בארצות הברית שיוכלו לסייע לכם להתמצא בו, היועצים שלנו יידעו לתת לכם מענה ואף לסייע לכם ברכישת פוליסת ביטוח אשר תשרת אתכם נאמנה בארצות הברית.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

פוליסת בריאות להגירה לארצות הבריתכיסוי רפואי חשוב ביותר.

החשיבות של ביטוח בריאות בארצות הברית היא אדירה, חשבונות רפואיים הנובעים מבעיה רפואית חמורה יכולים לטפס בארצות הברית למאות אלפי דולרים ולהרוס את המצב הכלכלי של משפחות שלמות. יש חשיבות עליונה לרכישה של ביטוח לפני ההגעה לארצות הברית ובמיוחד אם לא מתכוונים להמשיך לשלם ביטוח לאומי בישראל שיוביל לאובדן הזכויות הרפואיות בארץ .

יש אין ספור סיפורים על משפחות אמריקאיות שלא החזיקו בביטוח רפואי ונאבקות לשלם את החשבונות הרפואיים שלהן במשך שנים ארוכות לאחר הטיפול. בישראל המודעות לנושאים האלה נמוכה ולכן אסור להגיע לארצות הברית בלי להיות מבוטחים.

איך לקנות ביטוח בריאות לקראת מעבר לארצות הברית?התהליך קל, ופשוט

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני רכישת ביטוח בריאות לקראת המעבר לארצות הברית הוא לבדוק מה הביטוח שמעניק לכם המעסיק שאצלו אתם מתכננים לעבוד. לאחר מכן אנו  ממליצים לשוחח עם יועץ ביטוח בישראל שיוכל להסביר לכם איזה טיפולים מכוסים בביטוח הזה ומה צפוייה להיות ההשתתפות העצמית שלכם במקרה הצורך.

יועצי הביטוח שלנו גם יוכלו לסייע לכם לרכוש ביטוח בריאות לזמן השהות שלכם בארצות הברית אם אתם נוסעים לעבוד אצל מעסיק שלא משלם ביטוח בריאות או במידה ואתם לא בטוחים מה יהיה מקום העבודה שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

זה לא מכובד להעתיק