ביטוח בריאות לעורכי דיןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לעורכי דיןפוליסה מקצועית ומוזלת

ביטוח בריאות לעורכי דין הוא אחד ממוצרי הביטוח החשובים ביותר, עורכי דין עובדים תחת לחץ גבוה ונמצאים בסיכון גבוה לחלות, לאור זאת רכישת ביטוח בריאות שנותן הגנה משמעותית יותר מן ההגנה המוענקת על ידי ביטוח בריאות ממלכתי מומלצת במיוחד עבור עורכי דין.

ביטוחי הבריאות הפרטיים מבטיחים לעורך הדין שבכל בעיה רפואית אשר תתעורר בעתיד, תהיה חברת ביטוח שתסייע לו בהתמודדות עם המצב.

הסבר על ביטוח בריאות לעורכי דיןבמה שונה הפוליסה הזו?

ביטוח בריאות לעורכי דין יכלול את כל הנושאים המהותיים שמופיעים בכל פוליסת ביטוח פרטית בישראל. מדינת ישראל מבטחת את אזרחיה בביטוח בריאות ממלכתי, הביטוח הזה נחשב לטוב ביחס לשאר מדינות העולם אולם עדיין יש נושאים ומצבים רפואיים רבים שלא מכוסים על ידו, חלק מן הנושאים הללו עלולים להתגלות כנושאים קריטיים שהיה כדאי להתגונן מפניהם מבעוד מועד.

מעבר לכיסוי הבסיס של המדינה, קופות החולים מאפשרות למובטחים שלהם לרכוש לעצמם ביטוח נוסף, ביטוח זה נקרא שב"ן. הביטוח הזה מוכר לרוב בציבור בשמו המסחרי, הייחודי לכל קופה. למשל מאוחדת קוראת לביטוח המורחב שלה מאוחדת שיא או מאוחדת עדיף, כללית מכנה אותו כללית מושלם ויש ביטוחים נוספים בקופות החולים האחרות.

בעוד שהביטוחים הללו מציעים כיסוי רחב יותר, בכל זאת הכיסוי המובטח על ידם לא מספק וכדאי לבטח את עצמכם בביטוח רפואי מקיף יותר. הביטוח הרפואי הפרטי מכסה נושאים כמו ניתוחים בארץ ובחול שלא זוכים למימון מצד המדינה וקופות החולים, מימון של תרופות מצילות חיים שלא נמצאות בסל הבריאות ועוד.

המבוטח מקבל הגנה מקיפה וכוללת באמצעות ביטוחי הבריאות הפרטיים, חברות רבות מציעות ביטוחי בריאות, חלקם מותאמים באופן אישי לעורכי דין, הביטוח יוודא במקרה בו תאלצו לעבור הליך רפואי בעלות גבוהה שלא מכוסה על ידי המדינה מי שישלם על ההליך תהיה חברת הביטוח.

באמצעות ביטוח בריאות פרטי תוכלו לדאוג לכך שלא תיספגו מכה כלכלית קשה בעקבות טיפולים רפואיים יקרים ולא צפויים.

מחיר ביטוח בריאות לעורכי-דיןזול יותר משאתם חושבים

עלות הפרמיה החודשית של פוליסות ביטוח פרטית לעורכי דין יכולה לנוע מעשרות שקלים לחודש ולהגיע אף למאות שקלים לחודש. פער המחירים הזה נובע מגורמים רבים המשפיעים על רמת הסיכון המשתקפת ממצבו של המבוטח.

חברת הביטוח בוחנת את גילו של המבוטח, ככל שהמבוטח מבוגר יותר הוא ייאלץ לשלם סכום גבוה יותר עבור הביטוח. בנוסף ככל שהמבוטח בריא יותר, בעל היסטוריה ביטוחית נקייה יותר גובה הפרמיה החודשית צפייה לרדת.

בנוסף, חשוב לדעת שלשכת עורכי הדין מציעה לעורכי הדין החברים בה ביטוח בריאות קיבוצי, ביטוח הבריאות הזה נחשב לרוב לזול יחסית, אולם תמיד כדאי לבחון אופציות חיצוניות, לוודא כי התנאים המופיעים בפוליסה מתאימים לרצונות שלכם וכי העלות שלה הוגנת.

ההבדלים בין עורך דין אחד למשנהו מובילים לכך שחשוב להתייעץ עם יועץ ביטוח שמבין את שוק ביטוחי הבריאות לעומקו, יועצי הביטוח שלנו יוכלו להסביר לכם באופן מדויק ולאחר שישמעו על הפרטים האישיים שלכם מה אמור להיות מחיר הוגן לביטוח בריאות עבורכם. כמו כן, יועצי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם למצוא את ביטוח הבריאות הכי טוב עבורכם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
משפחה פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לעורכי דיןמקצוע עם סיכון נפשי

לביטוח בריאות יש חשיבות אדירה לעורכי דין, מחקרים מראים שעורכי דין הם אוכלוסייה הפועלת תחת לחץ גבוה ולכן נמצאת בסיכון גבוה יחסית ללקות בבעיות רפואיות הנובעות מלחץ. לאור זאת, יש חשיבות עליונה להגנה על עצמכם מפני בעיות רפואיות עתידיות, באמצעות ביטוח בריאות.

ביטוח הבריאות ימנע מכם את הצורך להוציא כספים רבים מכיסכם בגין טיפולים רפואיים, כך תוכלו להיות רגועים שאירוע רפואי לא יוביל לפגיעה כלכלית חמורה.

איך לקנות ביטוח בריאות לעורכי דין?האם יש פוליסה מנצחת?

אנו ממליצים לקבל את ההחלטה על רכישת ביטוח בריאות רק לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום ביטוחי הבריאות, יועצי הביטוח שלנו יידעו לפרט על הדברים הטובים והפחות טובים בכל פוליסה, הם יידעו להסביר לכם אילו סעיפים חייבים להופיע בפוליסת הביטוח שלכם ועל אילו סעיפים אפשר.

בסופו של דבר אין תחליף לשיחה מקצועית על מקצוע בתחום, חשוב לא להתפתות ולרכוש ביטוח בריאות לפני שאתם מחזיקים בכל הידע בנוגע לביטוח אותו רכשתם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק