ביטוח בריאות לילדיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לילדיםאין יקר יותר ממשפחה

כל הורה רוצה לדאוג לילדיו ולוודא שהם תמיד יוכלו ליהנות מהטיפול הרפואי הכי טוב ומתקדם הקיים בשוק. ביטוח בריאות לילדים הוא בהרבה מקרים הדרך הכי משתלמת להבטיח שהילד יזכה לטיפול רפואי מקיף ואיכותי. חברות ביטוח רבות מציעות ביטוחי בריאות ולכן מדובר בשוק מבלבל יחסית שקל מאוד ללכת בו לאיבוד. במהלך המאמר הזה ננסה להסביר מהן האפשרויות העומדות בפני ההורים ומה הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח בריאות לילדים.

פוליסת בריאות לילדיםבמה היא שונה?

ראשית חשוב להבחין שכל הילדים ולמעשה כל האזרחים בישראל נהנים מביטוח בריאות ממלכתי במסגרת חוק הבריאות הממלכתי של המדינה. הביקורים הסדירים בקופת חולים ואצל רופא הילדים מכוסים ואינם קשורים לביטוחי בריאות פרטיים. מעבר לכך, קופות החולים מציעות הרחבות לביטוח של המדינה במסגרת שב"ן או בשמן המוכר יותר כללית מושלם, מאוחדת שיא וכולי.

לרוב השירותים המוצעים במסגרת השב"ן לא נחשבים לשירותים מצילי חיים אלא לשירותים משלימים שמנמיכים את העלות של טיפולים משלימים שניתן למצוא גם במסגרות פרטיות, למשל בין השירותים המוצעים במסגרות הללו כלולים שירותי תזונאים, מחירים נמוכים יותר בקופת החולים של הקופה ועוד.

הסוג השלישי של ביטוח הבריאות הם ביטוחי הבריאות הפרטיים. הביטוחים הללו לרוב מציעים שירותים בריאותיים מקיפים יותר בתחומים מצילים חיים, למשל ביטוח תרופות הכולל תרופות שלא קיימות בסל הבריאות הממלכתי, כיסוי טיפולים רפואיים במדינות זרות או במסגרות פרטיות שלא מכוסות על ידי הקופה, טיפולי אבחנה מהירה או ייעוץ רפואי אישי של רופאים פרטיים וכן מימון ניתוחי השתלות בארץ ובחו"ל כולל האפשרות לבחור בית חולים ומנתח.

כפי שבטח תבחינו מדובר בכיסויים דומים למדי לכיסויים המוצעים למבוגרים, ההבדל טמון בעיקר בסוג הטיפולים והניתוחים הכלולים בפוליסה, כאשר חברות הביטוח מנסות להכליל בפוליסות שהן מציעות טיפולים לבעיות ומחלות שמופיעות יותר בקרב ילדים ונערים.

ביטוח בריאות לילדיםהאם הוא יקר יותר?

לרוב ביטוח רפואי פרטי יכלול את שלושת הכיסויים המרכזיים ביטוח תרופות, ביטוח השתלות וביטוח ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל. עלות הביטוח לילד בן 14 תנוע בין 350 ל-500 שקל בחודש, כאשר ההבדלים בעלות באים לידי ביטוי בדרך כלל בהיקף ההשתתפות העצמית ובאיכות הכיסוי. למשל בביטוחים הזולים יותר גובה הכיסוי עבור תרופות שאינן בסל יכול להגיע רק ל-500 ₪, בעוד שבחברות שגובות מחירים גבוהים יותר המגבלה עומדת על כ-5,000 ₪.

הפערים בין החברות השונות שבאים לידי ביטוי הן בגובה הפרמיה החודשית והן בהיקף הכיסויים המוצעים על ידי חברת הביטוח מחדדים כמה חשוב לבצע השוואה בין הביטוחים וחברות הביטוח השונות. את ההשוואה צריך לבצע גם מבחינת העלות אבל גם ואולי זה חשוב יותר, מבחינת איכות הביטוח.

יועצי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם לקבל תמונת מצב אמיתית ומשקפת של המצב בשוק בצורה שתוכל לחסוך לכם זמן רב ומאמץ ניכר, יועצי הביטוח שלנו ידעו לספר לכם מהם הביטוחים שכל חברת ביטוח מציעה, מה היתרונות והחסרונות של הביטוח, מהי העלות שלו כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לפני שתרכשו את הביטוח

בין חברות הביטוח המציעות ביטוחי בריאות לילדים ניתן למנות כמעט את כל חברות הביטוח הגדולות בישראל כמו מנורה מבטחים, הפניקס, כלל, AIG, שלמה ביטוח, כלל, שומרה, מגדל, ביטוח ישיר ועוד.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Premium

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
חיים בשיא

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסוי רפואי לילדיםהרחבה חשובה מאוד

לביטוח בריאות ילדים יש חשיבות גדולה מאוד במקרה הצורך, טיפול רפואי בילדים במקרים מיוחדים ונדירים יכול להיות יקר במיוחד. ביטוח בריאות פרטי יסייע לכם להתמודד עם העלויות הכרוכות בטיפול הרפואי ברמה שלא תפגע או שתצמצם במידה ניכרת את הפגיעה הכלכלית שאתם עלולים לחוות.

רכישת ביטוח בריאות תסייע לכם להבטיח את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור הילדים שלכם וכך תוכלו להיות בטוחים שברגע האמת הילד שלכם יקבל את הטיפול הרפואי הטוב והמתקדם ביותר, בין אם ניתן לקבל אותו בארץ ובחו"ל.

איך לקנות ביטוח בריאות לילדים?כך תוודאו שהם מכוסים

הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח בריאות לילדים היא באמצעות יועץ ביטוח שמכיר את התחום ואת הביטוחים השונים המוצעים בישראל. יועצי הביטוח שלנו יידעו להציג בפניכם את כל האפשרויות ואף להציע לכם פוליסת ביטוח בהתאמה אישית שתכלול את כל הכיסויים שתרצו להכליל.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק