ביטוח בריאות לילדי עובדים זריםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לילדי עובדים זריםכיסוי רפואי ללא אזרחות

ביטוח בריאות לילדי עובדים זרים הוא מוצר ביטוחי שכל עובד זר חייב לרכוש לילדיו, ילדי העובדים הזרים שלכם זכאים לביטוח בריאות ממלכתי מטעם המדינה בתשלום, כך במידה והם ירכשו להם ביטוח הם יימנו מתשלום חשבונות רפואיים גבוהים במקרה של פציעה או מחלה, המדינה לא מחייבת את הורי הילדים לרכוש להם ביטוח, לאור כך חשוב להסביר לעובד הזר שלכם על האפשרות לרכוש ביטוח ועל החשיבות שברכישת הביטוח.

מה זה ביטוח בריאות לילדי עובדים זרים?עד כמה הוא חשוב באמת?

ביטוח בריאות לילדי עובדים זרים כולל הוא למעשה ביטוח בריאות המקביל לביטוחי הבריאות של ילדים אזרחי ישראל, כל תינוק שנולד לעובדים זרים זכאי לאותם שירותים להם זכאי ילד ישראלי והוא מקבל אותם באופן אוטומטי מהרגע שהוא נולד ולמשך שישה חודשים בהם ההורים חייבים לרשום את הילד לקופת החולים, אם ההורים לא רושמים את הילד, הם יצטרכו לחכות 4 חודשים מהרגע בו ירצו לרשום את הילד בקופת החולים.

יש מספר חריגים בהם הילד לא יהיה זכאי לביטוח למשל כאשר קטין שנולד בארץ או אמו לא היו בתוך גבולות מדינת ישראל במשך 6 חודשים רצופים, למשל עובדת זרה שהגיעה לארץ חודשיים לפני הלידה תאלץ לחכות 4 חודשים לפני שתוכל לרכוש לו ביטוח רפואי. ילד שלא נולד בישראל זכאי להירשם לביטוח הרפואי רק לאחר תקופת שהות רצופה של שישה חודשים בישראל.

ביטוח הבריאות מוענק לילדים באמצעות קופת חולים מאוחדת, הרישום לקבלת הביטוח די פשוט וכולל שני שלבים, השלב הראשון כולל פנייה ללשכת הבריאות המחוזית לטובת רישום וקבלת זכאות לביטוח בריאות. לאחר מכן ההורה יצטרך לפנות לקופת חולים מאוחדת לטובת רישום הילד, שם הוא יקבל את תעודת השייכות שלו לקופת החולים.

חשוב להסביר לעובדים הזרים שלכם שביטוח הבריאות הזה הוא חובה ולא הוצאה מיותרת, לצערנו אנו שומעים על יותר מדי עובדים זרים שבוחרים לא להירשם לשירות נאלצים להתמודד עם חשבונות רפואיים יקרים מאוד, הביטוח מכסה מקרים רפואיים בסיסיים רבים שכן הוא דומה מאוד לביטוח אותו מקבלים ילדים אזרחי המדינה ולכן הוא גם משתלם באופן יחסי.

פרט לביטוח בריאות מטעם המדינה יש ביטוחים פרטיים אותם ניתן לרכוש מחברות פרטיות, הביטוחים הללו מכסים מקרים ביטוחיים מסובכים יותר שלא מקבלים במסגרת ביטוח הבריאות הבסיסי של קופת החולים. המקרים הללו כוללים ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, מימון רכישת תרופות יקרות ועוד. כדאי להציג לעובד הזר גם את האפשרויות הטמונות בביטוח רפואי.

ביטוח בריאות לילדי עובדים זרים מחיריםהאם הוא יקר מילדי ישראל?

עלות הביטוח מטעם המדינה להורי הילדים הזרים הוא 120 ₪ לילד אחד ו-240 ₪ לילד שני. מהילד השלישי ואילך עלות הביטוח מסובסדת במלואה על ידי המדינה. יש שירותים עליהם ההורים יצטרכו לשלם בנפרד.

ביטוחי בריאות פרטיים יעלו כמה עשרות שקלים לחודש, במקרה בו העובד הזר יבחר לרכוש לילד ביטוח בריאות במסגרת פרטית הוא צפוי לשלם סכום דומה לסכום אותו הוא היה משלם אזרח ישראלי היות ומדובר בביטוח פרטי ולא מסובסד על ידי המדינה ממילא. חשוב לציין שעלות הביטוח יכולה לעלות במקרה בו לילד יש בעיות רפואיות ידועות כאלה ואחרות.

על כל פנים, אנו ממליצים לכם לספר לעובדים זרים שעובדים אצלכם על כל אפשרויות הביטוח הקיימות, במקרה הצורך נשמח להסביר להם על האפשרויות העומדות בפניהם. יועצי הביטוח שלנו מכירים את תחום הביטוח לעובדים הזרים ולילדיהם באופן אינטימי, הם יוכלו לפרט איזה כיסויים נכללים בכל פוליסה ואיזה כיסויים לא מופיעים ומה הביטוח הכי משתלם במסגרת התקציב שלהם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לילדי עובדים זריםפוליסה בחשיבות עליונה

ביטוח בריאות הוא חשוב במיוחד לעובדים זרים וילדיהם, זאת לאור העובדה שטיפול רפואי במסגרת פרטית יכולה לעלות אלפי שקלים, מדובר בהוצאה מיותרת שלא כל משפחה של עובדים זרים יכולה לשאת.

רכישת ביטוח בריאות לילדי עובדים זריםבאיזו חברת ביטוח?

אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות לילדי עובדים זרים מקיף אפילו יותר מאשר של הוריהם. לרכוש ביטוח בריאות רק לאחר שיחה עם יועץ בתחום שיוכל להסביר להם בצורה ברורה ופשוטה על מוצרי הביטוח הקיימים. יועצי הביטוח שלנו מכירים את התחום ויכולים לסייע לכל פונה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק