ביטוח אאודי (Audi)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אאודי (Audi)במה הוא מיוחד?

כידוע לחלקנו, אאודי היא חברה גרמנית לייצור מכוניות יוקרה. מדובר בחברה עם וותק של למעלה ממאה שנה, וכיון – רוב מניותיה שייכות לקבוצת פולקסווגן. מעבר לכך, מטה החברה והמפעל הראשי ממוקמים בגרמניה, ומייצרים, כנראה באותם מיקומים – כשתי מיליון מכוניות בשנה. לחברה מפעלים נוספים בארצות שונות ברחבי העולם.

מה נוכל לספר לגבי ביטוח אאודי? ברמה הכי פשוטה, ישנם 3 רבדים לביטוח רכב שניתן לעסוק בהם. ביטוח חובה, ביטוח צד ג', וביטוח מקיף. ביטוח חובה לאאודי, כפי שרבים מאיתנו מכירים – הוא למעשה הביטוח שמדינת ישראל מבקשת, שלא נאמר מבקשת בחוזקה – מכל נהג להחזיק. ביטוח החובה הוא החבילה הביטוחית הבסיסית ביותר, ואינו מכסה צד ג', כמו גם – אינו מכסה רבדי ביטוח אחרים שניתן לרכוש במסגרת ביטוח מקיף לאאודי.

על כן, ביטוח חובה לאאודי, הוא כמובן ביטוח שאנחנו בכל מקרה מתכוונים להחזיק – אם יש לנו מכונית אאודי. על כל פנים, אם אנחנו מתכוונים להעלות אותה לכביש, לנהוג בה וכמובן להתנהג על פי הנחיות החוק בנושא. מה שאנחנו לא מתבקשים לעשות על פי חוק, זה כמובן לרכוש ביטוח צד ג', או ביטוח מקיף – וזוהי החלטנו הברורה.

כך או כך, יש הרבה משחק שניתן לעשות, בעולם הביטוחי – לא משנה סוג הרכב שברשותנו. לדוגמה, אם ברשותנו אחד מדגמי חברת אאודי, נוכל למעשה לבדוק איזה ביטוח חובה קיים עבור הרכב – ולבצע עבור זה, השוואת ביטוחים – כדי לראות מה מכל אלו נמצא במחיר היעיל והמתאים ביותר. יתרה מכך, באם נרצה לבטח בביטוח מקיף, נוכל להתחיל לברר, ולעשות מחקר מעמיק – כדי לראות אילו הם הסעיפים המתבקשים והנכונים במסגרת הרכב הספציפי שיש לנו.

וגם במקרה הזה, אפשר להחיל סוג מסוים של השוואת ביטוחים.

אילו דגמים של אאודי (Audi) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

כשזה נוגע לדגמי רכב, לא משנה איזה מהם אנחנו מחזיקים – אפשר בוודאי לתהות – האם ניתן לבטח אותם? וזו שאלה מצוינת. באופן כללי, את רבים מדגמי אאודי ניתן לבטח. כל שכן הבאים ברשימה:

  • אאודי A3 ספורטבק
  • אאודי A1 ספורטבק
  • אאודי Q2
  • אאודי Q3 ספורטבק
  • אאודי Q3, אאודי A4
  • אאודי Q5
  • אאודי E-tron אי טרון
  • אודי Q7
  • אודי Q8

כמה עולה ביטוח אאודי (Audi)?גם טווח זה בסדר

כפי שרמזנו בפסקאות הקודמות, כמו גם אמרנו בריש גלי – הרי שניתן לבצע השוואת מחירים. על פי כן – בהתחשב כך שאנחנו יודעים לצוד עסקאות מעולות, מתאימות ומדויקות – ולבחור בהיצע הנכון לנו, ביכולתנו להשפיע רבות על המחיר.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
go

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לאאודי (Audi)?אל תוותרו על הכיסוי

כשזה נוגע לשאלה, הנוגעת לרכישת ביטוח אאודי – הרי שמנגד, נוכל לשקול שכדי לנהוג על פי הנחיות החוק, אכן מתבקש לרכוש, לכל הפחות ביטוח חובה לרכב אאודי. על פניו, נותרת השאלה – מדוע חשוב לרכוש ביטוח מקיף לאאודי? ובכן, התשובה לכך תלויה באפשרות שאנחנו רוצים לבטח עבורה – בין אם מדובר בגניבות, תקלות, או אפילו סעיפים שלא שקלנו – אך עבודתו הנאמנה של סוכן ביטוח, ו/או חבר נאמן יכולה להצביע עליהם. כמו לדוגמה, כיסוי למערכת סטריאו, או למראות, וכיוצא בזה.

הדבר יכול לאפשר חיסכון כלכלי רב, בהינתן רצון לתת מענה כספי לתיקון הרכב – על ידי הכספים שניתן לקבל מחברת הביטוח, באם מתבקש להפעיל את הפוליסה.

אם ניקח לדוגמה את אחד מדגמי המודל, נראה שאאודי A3,, קיבלה 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2014, ועל כן ייתכן שתהיה לכך השפעה חיובית על הנכונות של חברת ביטוח לכסות את הרכב. ספציפית עבור A3, ניתן לראות ירידת ערך של 18.2%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 39.6% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-56.8% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

זוהי ירידת ערך טבעית. ירידת ערך "מלאכותית" היא זו שנגרמת על ידי פגיעה או תאונה ברכב, ואם יש כיסוי – אפשר בנקל להעניק טיפול, שיכול לשמור הן על בריאות הרכב, והן על ערכו.
יתרה מכך, ניתן לציין שבמקרה תקלה, עקב תאונה או בלאי – עלויות התיקון יכולות להיות גבוהות (בסביבות עשרות או מאות אלפי שקלים), ועל כן – הכיסוי הביטוחי יכול לאפשר לבעלי הרכב לכסות את כל המתבקש.

ואכן, באם לוקחים את הרכב למוסך ולתיקון, הרי יהיה זה נבון לקחת אותו למקום שיכול להעניק טיפול בחלפים וחלקים מקוריים ואיכותיים, בייחוד בעולם בו ישנה דרישה לספרי רכב, היסטוריית טיפולים, כמו גם שם המכונאי שטיפל ברכב. ועל כן, האפשרות להחליט איפה ומתי להכניס את הרכב למוסך, יכולה להיות בעל ערך, וכדאי לוודא שהכיסוי הביטוחי מאפשר זאת בהתאם.

איך לקנות ביטוח אאודי (Audi) ?הצמדו לחברות מתמחות

כל מי מאיתנו שנהג ברכב עד כה, הרי יודע כיצד לרכוש ביטוח. וביטוח אאודי, לא אמור להיות שונה. בהתחשב בכך שאנחנו יודעים איזה ביטוח אנחנו רוצים, אילו סעיפים אנחנו רוצים לבטח (באם שוקלים את המקיף), ואיזו עזרה אנחנו רוצים לקבל בתהליך – אפשר להתחיל תהליך של בוררות ובירור אל מול חברות הביטוח השונות.

מנגד, ניתן כמובן לקבל את עזרת הסוכנות שלנו, כך שאנחנו נוכל לשקף את ההצעות הביטוחיות, הסעיפים והמחירים השונים – ולעזור להגיע לעסקת הביטוח המיטיבה ביותר שנוכל להציע ולתמוך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק