ביטוח אופל (OPEL)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אופל (OPEL)במה הוא מיוחד?

באם מדובר על ביטוח חובה לרכב אופל, אין הוא שונה מכל ביטוח חובה אחר שמציעה כל חברת ביטוח באשר היא – מלבד אולי תנאי הפרמיה, וטיב השירות (ועלות הכיסוי). שכן הכיסויים, באופן כללי – תקפים באופן אחיד. ביטוח חובה לרכב, מביא את כל המתבקש על פי חוק, והדבר כולל כיסוי נזקי גוף, אך לא צד ג', נזק לרכב ושלל דברים אחרים.

כאשר מדברים על ביטוח צד ג', כמו גם על ביטוח מקיף – כאן המשחק יכול באמת להתחיל. זאת כיוון שישנן התאמות אישיות מרובות שניתן להחיל. אפילו בגזרת הביטוח הבסיסי, ביטוח החובה – ניתן לבצע השוואת מחירים כדי למצוא את החבילה הביטוחית היעילה ביותר. כשזה נוגע לביטוח מקיף לרכבי אופל, לא רק שניתן באופן טבעי לבצע את אותה השוואת מחירים, ניתן גם לבצע התאמה אישית פר אקסלנס לכל מיני סעיפים.

באופן עקרוני, ביטוח מקיף הוא סוג הביטוח בעל העלות היקרה ביותר. במסגרת הביטוח המקיף, ניתן למצוא ולהתאים שלל סעיפים ביטוחיים – ולתת הגנה באופן מקיף, ואולי זו הסיבה לשמו. אנשים דאגו להמציא סעיפים כדי לתמוך את כל היקף הנהיגה והאחזקה, וניתן אפילו לכסות אספקת רכב חלופי, אם כך רוצים. במסגרת ביטוח מקיף, ניתן בהחלט לכלול גם ביטוח צד ג'.

ביטוח מקיף לרכב אופל כלל לא נדרש על פי חוק – אלא שניתן לעשות אותו במידה ויש סעיפים שרוצים לכלול במסגרת הביטוחית. סוכן ביטוח, לדוגמה – יכול לעבוד עם האדם הרוכש, כדי לאתר סעיפים פוטנציאליים שכדאי לכלול במסגרת הביטוחית, וכאלו שכדאי שלא לכלול.

אילו דגמים של אופל (OPEL) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן כללי, אנחנו יכולים לבטח רבים מהדגמים של חברת אופל בביטוח רכב, ובאופן ספציפי – אנחנו יכולים כמובן לבטח את הדגמים הבאים:

  • אופל גרנדלנד X
  • אופל קורסה
  • אופל קרוסלנד X
  • אופל קומבו לייף
  • אופל קומבו לייף XL
  • אופל קורסה e

ורבים אחרים. בהינתן כך שיש ברשותנו דגם אופל שלא ברור לנו אם ניתן לבטח, ניתן כמובן לבדוק באינטרנט, אצל חברת ביטוח רלוונטית וכמובן אצל סוכן ביטוח שמחזיק גישה לרשומות, ורוצה לעזור.

כמה עולה בביטוח אופל (OPEL)גם טווח זה בסדר

כפי שציינו, גם כשזה נוגע לביטוח חובה – ניתן לבצע השוואת מחירים. על כן, המחיר לא ידוע מראש – והוא משתנה אפילו על סמך הפרופיל הביטוחי. ואם אנחנו מדברים על ביטוח מקיף לאופל – הרי שההתאמה האישית המעורבת בכך, יכולה להיכנס כפקטור נוסף לערב-רב הקיים של פקטורים נוכחיים, כמו השוואת מחירים, והתערבות אינטליגנטית של סוכן ביטוח.

נציין, בנוסף לכל זה, שפקטור ספציפי בהשפעה על עלות ביטוח אופל, הוא שיש לו דירוגים גבוהים במבחני בטיחות. אם ניקח לדוגמה את אחד מדגמי המודל, נראה ש-אופל גרנדלנד X, קיבלה 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2017, כך שמבחינה ביטוחית – ייתכן שזה יבשר טובות על מחירי הפוליסה.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
go

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Safe Drive

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לאופל (OPEL)?אל תוותרו על הכיסוי

ובכן, מלכתחילה חשוב לרכוש ביטוח חובה – כיוון שזה נהדר ומתבקש על פי חוק – וכיוון שזו בסה"כ דרישה הגיונית, שקל לראות חשיבותה. ביטוח מקיף לדוגמה, לא מתבקש על פי חוק – ואנשים עדיין רוכשים אותו, כי זה נדמה להם הגיוני לרכוש גם אותו. מדוע חשוב לרכוש ביטוח מקיף? החשיבות נובעת מסוג הדברים שנרצה לבטח, שבמקרה ניתן לכלול במסגרתו.

כאשר מחזיקים ברכב יוקרה, עלויות התיקון יכולות להיות גבוהות בהתאם. ביטוח מקיף שיכסה אותן, יכול לתת מענה במקרה של בלאי או תאונה. יתרה מכך, ניתן לבטח ולכסות את האפשרות שהמבוטח עצמו בוחר את המוסכים בו ירצה לתקן את מכוניתו, מה שיאפשר לו לבחור במקומות שמשתמשים בחלקי חילוף איכותיים ומקוריים. הדבר יקבל שיקוף ברמת ספרי הרכב, היסטוריית הטיפולים ואף בפרטיו האישיים של טכנאי הרכב. ועל כן, הדבר יקבל ביטוי בערך המחירון של הרכב, שכפי שנראה בפסקה הבאה – יורד בכל מקרה, מדי שנה – באופן טבעי.

ספציפית עבור גרנדלנד X, ניתן לראות ירידת ערך של 16.9%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 39.1% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-55.9% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

באופן עקרוני, נראה שמחירון השוק מציג מחיר שונה לרכב, כל שנה מרגע רכישתו. על כן, כדי להשפיע על מחיר המחירון, ניתן למכור את הרכב ממש מוקדם, או פשוט לשמור עליו במצב טוב. הדבר אומר – נשקיע בתיקונים כאשר מתבקש, כמו גם בטיפולים תקופתיים. כדי לחסוך את העלויות על כך, ניתן לכסות את הרכב בביטוח מקיף – ובכך לתקן או לטפל ברכב כשמתבקש.

התיעוד של כך בספרי הרכב, יראה כי הרכב שמור היטב – מה שיאפשר למחיר המחירון להישמר לצורת המקור שלו, כמידת האפשר. והקונה המאושר של הרכב, מיד שנייה, ידע שמדובר ברכב שטיפלו בו היטב. ביטוח מקיף יאפשר קלות ופשטות רבה יותר, עקב יכולתו לכסות את עלויות התיקון והטיפול.

איך לקנות ביטוח אופל (OPEL) ?הצמדו לחברות מתמחות

העולם פתוח, והרשות נתונה – והמוני חברות ביטוח יכולות להקנות את האפשרות לרכוש ביטוח אופל. בהינתן רצון לקבל ייעוץ מעמיק, הדרכה ותמיכה ברכישת ביטוח אופל, הרי שניתן לקבל את שירות צוות התמיכה שלנו בנושא. סוכני ביטוח שיישבו על הגל, ויישארו דרוכים כדי לשמוע, להבין ולעכל את הצרכים הביטוחיים שלך – כדי להציע לך כיסויים ביטוחיים שונים, שהם יכולים לאתר בשלל החברות השונות הזמינות במאגר המידע שלנו. בעזרתנו, תוכל למצוא כיסוי ביטוחי מדויק יותר, במחיר מתאים יותר – כמיטב יכולתנו לגשר לך אותו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק