ביטוח מזארטי (Maserati)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח מזארטי (Maserati)במה הוא מיוחד?

ביטוח מזארטי יכול לכלול שלושה רבדים ביטוחיים, החל מביטוח החובה, לביטוח צד ג', כמו גם לביטוח מקיף. כשזה נוגע לביטוח מקיף – אפשר לכלול הן צד ג', והן רבדים של נזקים לרכב, כמו שלל כיסויים שונים כמו אספקת רכב חלופי, משלוחי דלק, ביטוח שמשות וכיוצא בזה.

אילו דגמים של מזארטי (Maserati) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן טבעי, ניתן לבטח רבים מדגמי מזארטי, ביניהם מזארטי לבנטה, מזארטי גיבלי, מזארטי קוואטרופורטה ואחרים.

כמה עולה ביטוח מזארטי (Maserati)?גם טווח זה בסדר

באופן טבעי, ניתן להניח כי עלויות ביטוח מזארטי מתבססות על גורמים מסוימים. הגורמים הללו הינם פרופילי הנהג והרכב, ומדיניות פנימית. פרופיל הרכב כולל בחובו הן את מידת הבטיחות של הרכב, בריאותו ושלל גורמים אחרים. יתרה מזאת, פרופיל הנהג מתבסס על פרמטרים כמו גיל, מגדר, היסטוריה מול חברת הביטוח, וותק נהיגה וכיוצא בזה.

נקודה חשובה נוספת שיש להתייחס אליה והיא בהחלט גורם משמעותי בקביעת המחיר הסופי היא מדד הבטיחות של הרכב. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והרי, אתר EURO NCAP מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של מזארטי גיבלי (Maserati Ghibli), הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת 2013.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח מזארטי (Maserati)?אל תוותרו על הכיסוי

אנחנו יכולים להניח שישנן סיבות רבות לרכישת ביטוח מזארטי – בין אם מדובר בכיסוי עלויות התיקון של הרכב, ובין אם מדובר במניעים נוספים. שהרי, עלויות תיקון לרכב יוקרה יכולות להיות במסגרת עשרות ומאות אלפי שקלים – ואם חברת הביטוח מתנדבת לשלם – הרי זה משובח. יתרה מכך, עקב כך שזה מגיע מהכיס של חברת הביטוח – עלויות התיקון יכולות להיחסך, ובמקרים מסוימים – בכפוף לתנאי הפוליסה, גם עלויות של אובדן ערך מכונית בעקבות תאונה.

יתרה מכך, אם עוסקים בנושא של ירידת ערך עבור מזארטי – שהרי, על אף שמכוניות רבות חשופות לתופעה זאת בשוק הישראלי, ירידת ערך מושפעת מבלאי, "מזמן" (דהיינו, מעבר החודשים והשנים מרגע הרכישה), ממצב "בריאותי" ותחזוקתי, וכיוצא בזה. אם נצליח להתייחס יתרה ובאופן מיטיב לתחזוקה ולבריאות הרכב – הרי שהמחירון יתייחס למכונית כמו הייתה שמורה היטב ועל פי כן יעניק לה ערך "גבוה" יותר.

עקב כך שערך הרכב בכל מקרה יורד, כפי שנדגים בפסקאות הבאות – אולי זה שווה לתת זווית נוספת של תמיכה בבריאות ותחזוקת הרכב, כדי להשפיע על מחיר המחירון. דרך מסוימת לעשות זאת, היא להחליף חלקים רק במוסכים שמאפשרים חלקים מקוריים. וניתן לעשות זאת, לדוגמה, דרך הכללה של סעיף בחוזה הביטוחי, לפיו – אם לוקחים את הרכב לתיקון או טיפול, הרי שזה יהיה במוסך שמאפשר חלקים מקוריים לבחירת הלקוח. על פני, נגיד, מוסכי הסדר – שיכולים להיות נהדרים בפני עצמם – אלא שאם רוצים לקחת אחריות על חלקת החלקים המקוריים, זו דרך נהדרת ויעילה לעשות זאת.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים שחור על גבי לבן (או בכל צבע פונט ודף רלוונטי), שהרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא. ובכך, מחיר המחירון ייהנה כהוגן ויישמר למקור, בלשון של ביטוי.

שכן ספציפית עבור מזארטי לבנטה, ישנה ירידת ערך של 16.9%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 42.5% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-58.4% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח מזארטי (Maserati)?הצמדו לחברות מתמחות

ישנן דרכים שונות לרכוש ביטוח מזארטי – בין היתר לטלפן לסוכנות הביטוח שלנו כדי לקבל עזרה, תמיכה וייעוץ באשר לכיסויים הקיימים, כך שנוכל להחליט ביחד ולדייק אילו כיסויים הם מתאימים ואילו אינם מדויקים. יתרה מכך – נוכל לעזור בהשוואת מחירים, כדי לגלות עסקאות ביטוחיות יעילות. ללא עזרתנו – ניתן כמובן לרכוש ביטוח רכב דרך חברות הביטוח השונות, אלא שדרכנו תתאפשר קבלה של הדרכה ותמיכה בסגירת החוזה הביטוחי וייעולו, כמידת יכולתנו לעזור.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק