ביטוח טויוטה (Toyota)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח טויוטה (TOYOTA)במה הוא מיוחד?

טויוטה (TOYOTA) היא חברה לייצור כלי רכב, המביאה מותגים כמו טויטה, לקסוס וסאיון – כמו גם, בעלת שליטה ביצרנית רכב אחרת, דייהטסו. טויטה היא יצרנית הרכב הגדולה בעולם, ולפי דיווחים בויקפדיה, מעסיקה בשורותיה מעל לשלושת מאות אלף עובדים.

ביטוח טויוטה (TOYOTA), מורכב משלושה רבדים עיקריים. ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח מקיף. ביטוח חובה, על פי חוק – מתבקש להחזיק ביטוח רכב בתוקף בעת נהיגה ברכב. ביטוח צד ג', מכסה נזקי צד ג', בעוד שביטוח מקיף מכסה המון מסך הדברים שניתן לכסות במסגרת ביטוחית.

אילו דגמים של טויוטה (TOYOTA) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

טויוטה (TOYOTA) היא חברה וותיקה, בעלת דגמים רבים – חלקם ממשיכים איתנו עוד מהמאה שעברה (לדוגמה, הקורולה, שהחלה ייצורה בשנות השישים של המאה שעברה, על פי ויקפדיה), ועל פי כן – לכל הפחות, נוכל להניח שאת הדגמים הבאים, ניתן לכסות במסגרת ביטוחית:

  • טויוטה קורולה
  • טויוטה ראב4
  • טויוטה C-HR
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה קורולה ספייס
  • טויוטה היילקס דאבל קבינה
  • טויוטה לנד קרוזר
  • טויוטה קאמרי
  • טויוטה פריוס פלוס
  • טויוטה קורולה אקסייט

כמה עולה ביטוח טויוטה (TOYOTA)?גם טווח זה בסדר

עלויות ביטוח טויוטה (TOYOTA) מושפעות הן ממדיניות החברה המציעה אותן, הן מפרופיל הנהג (לעיני חברת הביטוח), פרופיל הרכב ושלל גורמים אחרים. חברה אחת יכולה להציע את אותה חבילה ביטוחית, במחיר אחר, באופן מהותי, מחברה אחרת.

על כן, היכולת לזהות איזו חברה מציעה מה, ובאיזו מחיר – יכול לחשוף אוצרות. יתרה מכך, ניתן להמשיך ולהשפיע על המחיר, כדרך בחירה מדויקת של סעיפים ביטוחיים. מה לכלול, מה להסיר – לפחות, כשזה נוגע לביטוח מקיף, כאשר מרוב היקף – יש הרבה לבחור, או להסיר, בהתאם.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של טויוטה קורולה, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת 2019.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לטויוטה (TOYOTA)?אל תוותרו על הכיסוי

מצד אחד, יש בקשה מן החוק לרכוש ביטוח חובה לרכב טויוטה (TOYOTA), ועל כן זו אחת הסיבות, ומצד שני – אין בקשה שכזו עבור ביטוח צד ג', וביטוח מקיף. ביטוח צד ג' יכול להעניק כיסוי, כאמור על נזקי צד ג', וזה נחמד. ועם זאת – בהינתן ביטוח שכזה, יש לחברות הביטוח חופש תנועה רחב, בקביעת תג המחיר – וייתכן שיהיו פערי מחיר רבים בין חברה אחת למשנה.

בביטוח צד ג', יכול להיות רכיב של השתתפות עצמית, אשר לא קיים בביטוח חובה. הממוצע הוא של אלף שקלים. גם פקטור זה, יכול להשתנות על בסיס הפרופיל הביטוחי, ומדיניות כזו או אחרת. ניתן לרכוש כיסוי, או סעיף ביטוחי שיבטל סעיף זה, על פי רצון.

באופן כללי – באם רוצים לטפל באוטו, או להעניק לו טיפול לאחר תאונה, ניתן להבטיח לפחות חלק מכיסוי העלויות לכך – על ידי חוזה ביטוחי לרכב. עלויות הטיפול והתיקון של רכבי יוקרה, יכולות להיות גבוהות מאשר רכבים שאינם נחשבים כאלה, במחיר או במוניטין.

במקרה זה נמליץ גם לכלול בחוזה הביטוחי – סעיף שמאפשר לבחור היכן לטפל באוטו, באיזה מוסך. הדבר יאפשר לנו לבחור במוסכים שמאפשרים תיקון בחלפים מקוריים. יתרה מכך, עצם כך שאנחנו מקבלים שירות שכזה, נוכל לתעד את כל הנזכר לעיל בספרי הרכב או הוראות הרכב, ובכך להשפיע על תפישת הערך של הרכב.

תפישת הערך, אשר יכולה להיות מושפעת מהכתוב בספרי הרכב – יכולה לנכס למחיר המחירון של הרכב – מחיר גבוה יותר, נאמן יותר למקורו – או פשוט, תקזז לו את ירידת הערך הצפויה לו באופן "טבעי". אי לכך ובהתאם לזאת, אם רכב היה אמור לרדת 10%, אך הוא נשמר במצב ממש טוב, ייתכן שהוא לא יירד באותה מידה.

נזכיר שמחיר מחירון מושפע הן מהבלאי שרכב צובר עם זמן/שימוש, והן מתחזוקה לגביו באופן תקופתי ומתבקש, ופשוט – מבריאות ותפקוד הרכב.

שכן ספציפית עבור טויוטה קורולה, ישנה ירידת ערך של 16.6%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 32.5% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-45.4% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

ביטוח מקיף, יכול להעניק את כל הטוב המתקיים במסגרת ביטוח צד ג', ואף להציע רבדים נוספים של כיסוי – כמו גניבה, זדון, נזק לרכב וכיוצא בזה.

איך לקנות ביטוח טויוטה (TOYOTA)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לרכוש ביטוח טויוטה (TOYOTA) בצורה סטנדרטית, כדרך חברת ביטוח. ניתן גם לעשות זאת כדרך סוכן ביטוח. באילו מקרים זה יכול להיטיב? ובכן, באם רוצים עיניים מקצועיות וחכמות נוספות, שיסקרו את תנאי הפוליסה ויבהרו מה זה בעצם אומר, מה ההקשר המדובר ואם זה אופטימלי לקבל אותם.

כלומר, לדעת כיצד להתאים אישית את ההסכם הביטוחי, באופן שישפיע הן על הכיסוי המוצע, והן על המחיר האופטימלי המוצע. זאת ועוד, ניתן לקבל במסגרת תמיכה וליווי שלנו, במציאה וחתימה על הסכם ביטוחי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק